Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Blazen? Ze moeten gewoon kijken of daaronder ergens een touwtje hangt; en 't werkt bij de twee seksen.
Dat scheelt zich een pak in de begroting, want er hoeven geen blaaspijpjes meer gekocht te worden. Die dunne, kunststoffen doktershandschoenen zijn goedkoper.
Last edited by Jos Vanhengel; 8 januari 2009, 03:46.
Slimmen is een gevaarlijke activiteit, vooral bij vrouwen. Het doodt de beschermende vaginale flora en geeft daardoor een sterk verhoogde kans op infecties door pathogene bacteriën.
Verder kan de alcohol zeer sterk irriterend (en pijnlijk) werken. Ook is de dosering teveel en te plots, want de opname door de slijmhuid gaat sneller en de afbraak in de lever trager. Dat geeft meer kans op bijverschijnselen als bewusteloosheid en braken. Vergelijk het met alcohollavementen, waar vroeger ook door jongeren werd mee geëxperimenteerd. Er is een goede reden waarom ze ermee gestopt zijn. Wie het één keer heeft geprobeerd, weet waarom.
Het is dus niet "slimmen", maar "dommen". Don't try this at home!
wat ik me afvraag: iemand moet daar toch mee begínnen.. allez.. hoe komt ge op zo'n idéé? Zo van: "tiens, ik ben ongesteld, maar ik ga eerst mijn tampon ne keer onderdompelen in de vodka alvorens..." wie vindt zoiets uit???
Je kunt het zo dom niet bedenken, of er zijn mensen die het doen. Waarschijnlijk een combinatie van de aard van het beestje met een gebrek aan (gezond) verstand...
wat ik me afvraag: iemand moet daar toch mee begínnen.. allez.. hoe komt ge op zo'n idéé? Zo van: "tiens, ik ben ongesteld, maar ik ga eerst mijn tampon ne keer onderdompelen in de vodka alvorens..." wie vindt zoiets uit???
Tja, de persoon die voor't eerst een koe molk, wat moet hij/zij dan niet in gedachten gehad hebben
Comment