Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Van slimmen wordt je wel heel dom dus.
Slimmen is voor de dommen.
Wat een onzin!!!!!
Pfwwwww ..... 'k ga naar een forum verhuizen over breien en crocheteren.
Groetjes
Skitch
PS: De school is toch al begonnen. Of geven de "slimmers" het op voor de examens.....
" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Aja, dan kunt ge leren BH's breien en condooms crocheteren op maat dan hé
Grtz, RF
Of vierdubbel goed doordrenkbare tampons.
Foei, foei.
Groetjes
Skitch
" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
@ Hans, wodka is heel lekker hoor, de Poolse dan van het merk Bison.
In Polen drinken ze wodka en drinken er sebiet 'limonadja', een soort afgelengd vruchtensap, op. Heb er mij eens een Premium (95°of was dat nu 99°) achter mijn kol gegooid, was effe blazen hoor, stoom afblazen dan
Gelukkig moest ik toen geen scheet laten
En ge moet die dan eens in een Witteke gieten
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
@ Hans, wodka is heel lekker hoor, de Poolse dan van het merk Bison.
In Polen drinken ze wodka en drinken er sebiet 'limonadja', een soort afgelengd vruchtensap, op. Heb er mij eens een Premium (95°of was dat nu 99°) achter mijn kol gegooid, was effe blazen hoor, stoom afblazen dan
Gelukkig moest ik toen geen scheet laten
En ge moet die dan eens in een Witteke gieten
In Rusland ook, na een vodka steevast een sapje maar het liefst van al nog een stukje eten en dan is alles goed, maar dan ook alles. Wortels, brood, salade, koude kip, ...
En een andere regel, steeds minimaal 7 min wachten tss 2 vodka's (een Russische wijsheid waar men bij het volgen van deze regel niettegenstaande toch dronken van wordt)
Comment