Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Slimmen ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Slimmen ?

Binnenkort zie je overal borden :
    Politie : Wodca-controle ... laat je broek zakken!

Euhhh ... hoe zou je dan moeten blazen?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Niet veel op te zeggen alleen zoiets van: WTF?!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        ... Euhhh ... hoe zou je dan moeten blazen?
        Blazen? Ze moeten gewoon kijken of daaronder ergens een touwtje hangt; en 't werkt bij de twee seksen.

Dat scheelt zich een pak in de begroting, want er hoeven geen blaaspijpjes meer gekocht te worden. Die dunne, kunststoffen doktershandschoenen zijn goedkoper.
        Last edited by Jos Vanhengel; 8 januari 2009, 03:46.
        Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Slimmen is een gevaarlijke activiteit, vooral bij vrouwen. Het doodt de beschermende vaginale flora en geeft daardoor een sterk verhoogde kans op infecties door pathogene bacteriën.

Verder kan de alcohol zeer sterk irriterend (en pijnlijk) werken. Ook is de dosering teveel en te plots, want de opname door de slijmhuid gaat sneller en de afbraak in de lever trager. Dat geeft meer kans op bijverschijnselen als bewusteloosheid en braken. Vergelijk het met alcohollavementen, waar vroeger ook door jongeren werd mee geëxperimenteerd. Er is een goede reden waarom ze ermee gestopt zijn. Wie het één keer heeft geprobeerd, weet waarom.

Het is dus niet "slimmen", maar "dommen". Don't try this at home!
          Fullator
          Fotostudio Candela Zone
          website: http://www.chronax.be
          website: http://www.marquisemodels.eu

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fullator Bekijk bericht
            Verder kan de alcohol zeer sterk irriterend (en pijnlijk) werken. Ook is de dosering teveel en te plots
            Het is dus als sex ... het irriteert hen, ze krijgen er hoofdpijn van maar genieten ervan zonder het te laten merken.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

jaja de jeugd van heden!

wat wordt het binnen 10jaar????
              wodka injecteren!!! rechtsreeks de bloedbaan in
              nikon stuff

Comment

wat ik me afvraag: iemand moet daar toch mee begínnen.. allez.. hoe komt ge op zo'n idéé? Zo van: "tiens, ik ben ongesteld, maar ik ga eerst mijn tampon ne keer onderdompelen in de vodka alvorens..." wie vindt zoiets uit???
                equipment: camera's, lenses & some imagination

Comment

Je kunt het zo dom niet bedenken, of er zijn mensen die het doen. Waarschijnlijk een combinatie van de aard van het beestje met een gebrek aan (gezond) verstand...

Oorspronkelijk geplaatst door SeaSquid Bekijk bericht
                  wat ik me afvraag: iemand moet daar toch mee begínnen.. allez.. hoe komt ge op zo'n idéé? Zo van: "tiens, ik ben ongesteld, maar ik ga eerst mijn tampon ne keer onderdompelen in de vodka alvorens..." wie vindt zoiets uit???
                  Tja, de persoon die voor't eerst een koe molk, wat moet hij/zij dan niet in gedachten gehad hebben
                  Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Dus als ge mee zo een slimmen moksken in de boskes kruip krijg je dan een zatte lul?

Comment

Swaffelen heeft nu ook een vrouwelijke variant: foefelen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk bericht
                        Tja, de persoon die voor't eerst een koe molk, wat moet hij/zij dan niet in gedachten gehad hebben
                        Maar alle, die heeft toch gewoon heel goed naar dat kalf gekeken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Flandrien Bekijk bericht
                          Maar alle, die heeft toch gewoon heel goed naar dat kalf gekeken.
                          Behalve ik, heeft een kalf toch geen handen?
                          Last edited by Jos Vanhengel; 8 januari 2009, 22:20. Reden: Tja, kalf hé!
                          Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roel W Bekijk bericht
                            Swaffelen heeft nu ook een vrouwelijke variant: foefelen.
                            Aha, nu begrijp ik 't. Mijn vrouw zei tegen mij : "Als ge durft te foefelen met een ander, dan kunt ge 'n swaffeling krijgen." Ok, fair enough.

Tjerri

Comment

Ik begin eerder te denken dat het preventie is tegen het HIV virus.
                              Bij de vrouwtjes zit het goed en voor de bruine ridders zit het ideaal

Aja, alchool heeft toch een ontsmettende functie

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                              Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                                Behalve ik, heeft een kalf heeft toch geen handen?
                                Wie zegt dat de éérste koe met de handen gemolken werd?

Comment

Working...
                                X