Wat te denken bij een avondje stappen, en 't zo onvermijdelijke slimmen die er weldra onvermijdelijk bij komt kijken ?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Slimmen ?
Collapse
X
-
-
Re: Slimmen ?
Oorspronkelijk geplaatst door dubbel Bekijk berichtWat te denken bij een avondje stappen, en 't zo onvermijdelijke slimmen die er weldra onvermijdelijk bij komt kijken ?
Ik heb geen idee wat slimmen is
-
Het vaginaal of anaal inbrengen van een wodkatampon wordt 'slimmen' genoemd. Het heeft in de ogen van de jongeren heel wat voordelen. Eén tampon kan tot drie glazen wodka opnemen. Doordat de alcohol direct in het bloed wordt opgenomen, zou je je er niet dik van worden. Slimmen zou ook voorkomen dat je adem naar alcohol ruikt, zodat de pakkans kleiner is. Daarnaast overbelast het je maag niet, je moet dus niet braken van 'slimmen'. Dit fenomeen beperkt zich echter niet alleen tot meisjes, jongens brengen de tampon anaal in.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dubbel Bekijk berichtjongens brengen de tampon anaal in.
'k dacht al, waar moet ik die tampon steken..... up mine dus
Jongens tochTo make your dreams come true, wake up
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht'k dacht al, waar moet ik die tampon steken..... up mine dus
Jongens toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dubbel Bekijk berichtHet vaginaal of anaal inbrengen van een wodkatampon wordt 'slimmen' genoemd. Het heeft in de ogen van de jongeren heel wat voordelen. Eén tampon kan tot drie glazen wodka opnemen. Doordat de alcohol direct in het bloed wordt opgenomen, zou je je er niet dik van worden. Slimmen zou ook voorkomen dat je adem naar alcohol ruikt, zodat de pakkans kleiner is. Daarnaast overbelast het je maag niet, je moet dus niet braken van 'slimmen'. Dit fenomeen beperkt zich echter niet alleen tot meisjes, jongens brengen de tampon anaal in.
Ik begrijp dat de pakkans een beetje kleiner wordt.
't Zal een andere manier van "blazen" worden: vanonder en langs achter
Comment
-
-
Ik had er nog niet van gehoord, maar ik drink toch liever een pintje op de gewone manier, zoals de meeste mensen dat doen.http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dubbel Bekijk berichtHet vaginaal of anaal inbrengen van een wodkatampon wordt 'slimmen' genoemd. Het heeft in de ogen van de jongeren heel wat voordelen. Eén tampon kan tot drie glazen wodka opnemen. Doordat de alcohol direct in het bloed wordt opgenomen, zou je je er niet dik van worden. Slimmen zou ook voorkomen dat je adem naar alcohol ruikt, zodat de pakkans kleiner is. Daarnaast overbelast het je maag niet, je moet dus niet braken van 'slimmen'. Dit fenomeen beperkt zich echter niet alleen tot meisjes, jongens brengen de tampon anaal in.
Het moet echt niet gekker worden dan dit. Comazuipen moet dus nu ook oubollig geworden zijn
Comment
-
Nog nooit van gehoord.
Oorspronkelijk geplaatst door dubbel Bekijk bericht...Doordat de alcohol direct in het bloed wordt opgenomen, zou je je er niet dik van worden...
Oorspronkelijk geplaatst door dubbel Bekijk bericht...Slimmen zou ook voorkomen dat je adem naar alcohol ruikt, zodat de pakkans kleiner is...
Tijdens bepaalde periodes van de maand kan je dan van een bloody mary spreken ?
Slimmen lijkt mij best te combineren met zwaffelen.
Tom.
Comment
-
-
Verdikke, hebben die jonge gasten dan smaakpapillen in hun kont en k#t?
Santé als die dringend hun behoefte moeten doen
En wat is zwaffelen nu weer?
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
-
Die 2 moeten toch tesamen hangen, als je daar vodka up your's krijgt, dat je daar dan raar staat te draaien met uw voorkant.....
Ik kan me niet van de indruk ontdoen, dat die woorden samen hangenTo make your dreams come true, wake up
Comment
Comment