Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De griep en het vaccin

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: De griep en het vaccin

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
    Koop een Apple, die hebben geen last van virussen. Misschien hebben Mac gebruikers wel geen last van de griep .
    Een appel per dag houdt de dokter van u af .
    Is het dat wat je bedoeld

Ben ingeènt tegen de griep en hoop dat ze mij passeert.
    Ik heb al ongeloofelijk veel last als ik een verkoudheid heb laat staan de griep.
    Met al de medicatie die ik nu per dag neem is mijn weerstand een beetje van slag

Comment

Re: De griep en het vaccin

Misschien toch nog een kanttekening : de meeste mensen zeggen vrij snel dat ze de griep hebben, een "echte" griep, daar recupereer je niet van op een week of 10 dagen, daar val je kilo's van af, droog je echt van uit en volledige recuperatie kan van 3 weken tot een maand gaan.
      Wat de meesten meemaken is een "griepachtige" toestand, vergeet niet dat vanaf het moment dat je besmet wordt met een griepvirus, je lichaam direct zal reageren, zeker wanneer je een vaccin hebt gekregen, want dan worden de vreemde lichamen sneller herkend, het is deze lichaamsreactie die je dat "griepachtig" gevoel geeft, je lichaam zet zijn verdedigingsmechanisme in gang. Praktisch alle medicatie bij grieptoestanden ( na de besmetting ) doen weinig of niets aan het virus, wel aan de symptomen die veroorzaakt worden door het virus. Strikt genomen heeft antibiotica totaal geen invloed op een virus, wel op bacteriële ontstekingen waar je gevoeliger voor bent tijdens zo'n virale besmeting. Het is dus best mogelijk dat je dokter toch een antibioticum geeft om bvb bacteriële longaandoeningen te bestrijden die vrij frequent met virale besmettingen voorkomen.
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Working...
      X