Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gsm stalking bijna

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• gsm stalking bijna

Hallo,

kun je je netwerk leverancier vragen om een bepaald nummer te beletten dat je er nog door opgebeld wordt of sms van krijgt ?

thx
    embee ::: nikon stuff

Re: gsm stalking bijna

Kan je op je toestel zelf geen nummer blokkeren?
    Ik vrees dat je anders via de politie moet gaan.
    Fuji FinePix S100fs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RuZ Bekijk bericht
      Kan je op je toestel zelf geen nummer blokkeren?
      Ik vrees dat je anders via de politie moet gaan.
      En wat als hij/zij geen nummer doorstuurd ?

Gsm nr veranderen, gemakkelijkste oplossing
      To make your dreams come true, wake up

Comment

het nummer van de beller is gekend.
        Is telkens "een vergissing" want is bedoeld voor iemand anders,
        maar na maanden begint het wel ambetant te worden.

BTW, is niet voor mij persoonlijk, maar een vriendin.
        Ik vind ook geen optie in haar gsm om een nummer te blokkeren ( maar dat kan aan mij ook liggen dat ik het niet vind, 't is in elk geval al een ouder toestel ).

Nummer wijzigen is niet direct een optie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
          En wat als hij/zij geen nummer doorstuurd ?
          Dan zou de TS ook niet vragen of je een nummer kan blokkeren hé.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Zeggen dat je naar de politie gaat als ze niet stoppen met bellen..

Comment

Antwoorden dat de persoon die de andere wil bereiken het land uitgevlucht is wegens problemen met de politie en dat deze dus niet meer kan bereikt worden... Dan is er ook geen reden meer om die persoon te bellen hé

Comment

Ik verduidelijk even.

De telefoons en smsjes zijn steeds bedoeld voor iemand anders, maar blijven wel
                toekomen op deze gsm.
                Grappige is : het gaat hier over een communicatie tussen een vrouw en haar loverboy, waar ze dus constant liefdevolle berichtjes naar stuurt.

Even heeft het ooit geholpen: toen hebben we ( op een feestje ) met zijn allen liefdevolle smsjes terug gestuurd. Resultaat was een aantal boze smsjes terug.
                Maar na enkele dagen was het weer prijs ...

Ik heb de mevrouw zelfs al eens opgebeld met de vraag om er mee te stoppen en zei dat het nummer totaal verkeerd was en ze dit moest aanpassen in haar gsm. Maar haar uitleg was uiterst verward en heeft ook niks mogen baten.

Tsja, moest het op mijn nummer zijn, ik zou er me kostelijk blijven mee amuseren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Dan zou de TS ook niet vragen of je een nummer kan blokkeren hé.
                  als ik u morgen bel, en ik merk dat u niet meer opneemt, als ik bel. Dan stuur ik gewoon mijn nr niet meer mee . En dan zit jij met het dillema, gaat het die nu zijn, of gaat het een ander zijn. Als ze van bij ons op het werk bellen, wordt er ook geen nr meegestuurd, dus ik kan het me ook niet permiteren, van niet op te nemen, als er geen nr meegestuurd is
                  To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door embee Bekijk bericht
                    Ik verduidelijk even.

toekomen op deze gsm.
                    Grappige is : het gaat hier over een communicatie tussen een vrouw en haar loverboy, waar ze dus constant liefdevolle berichtjes naar stuurt.

Even heeft het ooit geholpen: toen hebben we ( op een feestje ) met zijn allen liefdevolle smsjes terug gestuurd. Resultaat was een aantal boze smsjes terug.
                    Maar na enkele dagen was het weer prijs ...

Ik heb de mevrouw zelfs al eens opgebeld met de vraag om er mee te stoppen en zei dat het nummer totaal verkeerd was en ze dit moest aanpassen in haar gsm. Maar haar uitleg was uiterst verward en heeft ook niks mogen baten.

Tsja, moest het op mijn nummer zijn, ik zou er me kostelijk blijven mee amuseren
                    Ben je zeker dat die vriendin van jou geen relatie heeft met de persoon die de berichtjes stuurt?

Of anders een bericht terug sturen waarbij die 'loverboy' het uitmaakt met haar. Probleem opgelost...

Comment

Hallo,

kun je je netwerk leverancier vragen om een bepaald nummer te beletten dat je er nog door opgebeld wordt of sms van krijgt ?

thx
                      Ik dacht van wel, gewoon effe bellen met de helpdesk van Proxi/Mobi/Base/..

Collega van me heeft dat ook moeten doen na ongewenste sms'jes van een betaalnr.
                      Dat nr werd geblokkeerd zodat hij er nooit meer een sms kon van krijgen.
                      Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

Comment

toekomen op deze gsm.
                        Toevallig berichten in het Frans? Vreemd; ik had laatst ook een paar dagen last van dat fenomeen, maar blijkbaar heeft het zichzelf opgelost... Het zou wel een geweldig toeval zijn als het effectief hetzelfde nummer was (maar zelfs voor de privacy van stalkers post ik het hier toch maar niet Begint het toevallig met 0476 27 93 xx ?? )
                        En ja, uiteindelijk stuur je dan ook eens terug om je liefde te verklaren aan die onbekende Dan nog een paar sms'en teruggekregen en 't was gedaan...
                        Heb hier net nog die berichten teruggevonden en me een kriek gelachen.
                        Een mens maakt wa mee!

Grtz,
                        Palladio
                        You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

Comment

Geef anders hier het nummer eens door?
                          Dan zullen wij allemaal eens bellen...
                          Fuji FinePix S100fs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                            als ik u morgen bel, en ik merk dat u niet meer opneemt, als ik bel. Dan stuur ik gewoon mijn nr niet meer mee .
                            Klopt maar het gaat hem ook om SMS-jes en dit kan je niet zonder nummer door te sturen.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

Heb dat ook een tijdje gehad.(was ook in het frans !) Eens terug gebeld en fameus mijn gedacht gezegd !!! Is nu ook gedaan. Oorzakelijk kan dit komen van bv. je gsm nummer dat 1 cijfer scheelt van het nummer dat ze werkelijk willen bellen. Indien het blijft duren zou ik je sterk aanraden de politie erbij te betrekken !!!

Comment

Working...
                              X