Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geert Hoste....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Geert Hoste....

@ Schrooten Louis: ik volg je volledig in wat je zegt. Zij die vinden dat Geert Hoste niks is raad ik aan zelf eens iets samen te stellen van enkele minuten lang dat even spitsvondige woordspelingen bevat en een publiek aan het lachen brengt. Dan pas zal ondervonden worden hoe moeilijk dat is.

Niet dat ik zelf grootste fan ben van Geert Hoste, maar ik vind hem goed in wat hij doet.
    Als ik dan toch een stand-up comedian moet kiezen, dan is het ongetwijfeld Wim Helsen. Heb daar 2 DVD's van en die zijn pure klasse!

Mvg,
    Frederic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
      @ Schrooten Louis: ik volg je volledig in wat je zegt. Zij die vinden dat Geert Hoste niks is raad ik aan zelf eens iets samen te stellen van enkele minuten lang dat even spitsvondige woordspelingen bevat en een publiek aan het lachen brengt. Dan pas zal ondervonden worden hoe moeilijk dat is.

Niet dat ik zelf grootste fan ben van Geert Hoste, maar ik vind hem goed in wat hij doet.
      Als ik dan toch een stand-up comedian moet kiezen, dan is het ongetwijfeld Wim Helsen. Heb daar 2 DVD's van en die zijn pure klasse!

Mvg,
      Frederic
      En als je vind dat de chirurg je niet goed heeft geopereerd, doe het dan zelf. Dat raakt dus kant noch wal. Ik ben geen fan van Hoste. Zijn type humor ligt me niet. Goed gelezen? Zijn TYPE humor. Want ja, er zijn verschillende types humor. Het type humor van Hoste kan je moeilijk plaatsen. Niet echt grappig zal er nog het dichtst bij komen. Of getelefoneerd.

Als je ooit eens de kans krijgt om wat van de stand-up van bijvoorbeeld Ben Elton te zien... Da's pas lachen. En niet met een of ander omhooggevallen would be bekende vlaming, die beter zou worden doodgezwegen, maar wel met de manier waarop een 'alledaagse' situatie wordt verteld. Bekijk ook eens Shooting stars, QI, Blackadder, never mind the buzzcocks en niet te vergeten Harry and Paul (of van voordien, de Fast Show).

Britse humor is meer m'n ding. Geen GH die al zit te lachen met zijn eigen belegen moppen, voor hij ze heeft gebracht. Maar, en dat is het nu net, er is ook Britse humor die ik niet kan smaken. Elk heeft zijn eigen voorkeur, en zolang ik Hoste niet moet bezig horen, vind ik het knap dat hij zoveel mensen weet te entertainen.

Dus laat hem maar pennen aan zijn volgende show. Mij zal hij er niet mee bekoren, maar so what?
      Sony α 200 --- Minolta 50/F1,7 --- Minolta 24-105/F3,5-4,5D --- Minolta 75-300 F4.5-5.6 New --- Minolta 70-210/F4 --- Minolta 35-70/F4 --- Minolta 3600HS(d) --- Sigma 300 f4 APO --- Sigma 18 f3.5

Comment

Gelukkig hebben we niet allemaal zin in dezelfde dingen.
        Als iedereen dezelfde mensen grappig vindt, hetzelfde vlees graag eet, graag dezelfde soort van foto's ziet, dezelfde kleren wil dragen,... 't Zou een saaie boel worden, vind je niet?

Niet iedereen heeft dezelfde mening, houdt van dezelfde dingen. Dat is iedereen zijn goed recht. Het is ook iedereen zijn goed recht om voor die mening uit te komen. Het is ook iedereen zijn goed recht om respect te krijgen van anderen, ook al heeft hij een andere mening

Comment

Heb Geert Hoste jaaaren geleden.... leren '"ondekken" als "Reginald van de zee"
          Toen met een publiekstrekker aan zee...nu toch met een eigen show....
          Een gelukstreffer...ik waardeer ieders mening!
          D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
          BD0290BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
            Gelukkig hebben we niet allemaal zin in dezelfde dingen.
            Als iedereen dezelfde mensen grappig vindt, hetzelfde vlees graag eet, graag dezelfde soort van foto's ziet, dezelfde kleren wil dragen,... 't Zou een saaie boel worden, vind je niet?

Niet iedereen heeft dezelfde mening, houdt van dezelfde dingen. Dat is iedereen zijn goed recht. Het is ook iedereen zijn goed recht om voor die mening uit te komen. Het is ook iedereen zijn goed recht om respect te krijgen van anderen, ook al heeft hij een andere mening
            Mooi in theorie Sannepoes.
            Ik geloof wel dat we nu in een tijd leven waarbij je jouw eigen mening best voor je eigen houdt
            Het hangt ook af van jou positie ...
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              Mooi in theorie Sannepoes.
              Ik geloof wel dat we nu in een tijd leven waarbij je jouw eigen mening best voor je eigen houdt
              Het hangt ook af van jou positie ...
              Goh, als je die mening op een deftige, respectvolle manier ten opzichte van anderen kan weergeven, dan mag van mij iedereen voor zijn mening uitkomen. Zolang die iedereen dan ook de mening van anderen kan waarderen/aanvaarden.

Comment

Goh, als je die mening op een deftige, respectvolle manier ten opzichte van anderen kan weergeven, dan mag van mij iedereen voor zijn mening uitkomen. Zolang die iedereen dan ook de mening van anderen kan waarderen/aanvaarden.
                Ja, is wel juist en anderzijds ben ik iets pessimistisch.
                Je moet wel weten dat een pessimist een optimist is met véél ervaring
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Hehehe, ik ben nog niet in dat stadium. Ben grote optimist en veel te naïef soms

Comment

Hehehe, ik ben nog niet in dat stadium. Ben grote optimist en veel te naïef soms
                    Och en ik ben soms te veel wijsneus alhoewel mijn neus er zich niet toe leent
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Working...
                    X