Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camcorders: Panasonic NV GS500 VS Sony DCR VX2100

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Camcorders: Panasonic NV GS500 VS Sony DCR VX2100

Hallo allemaal,

Ik weet dat dit niet echt een topic is voor dit forum maar ik vond nergens anders een forum waar ik het wel kon vragen en aangezien film en foto een beetje samenhangt...

Ik zou graag willen weten want jullie ondervindingen zijn met de sony DCR VX2100...
    Het zit namelijk zo; Ik heb nu de panasonic NV GS500 en ben van plan een betere camcorder te kopen.

Ik zou graag willen weten of er grote verschillen zijn in beeldqualiteit;
    scherper beeld, beter kleuren, enz...
    Ik weet al dat de sony 1 lux heeft terwijl de panasonic 4 of 5 lux heeft dus dat is al een groot verschil, maar ze zijn wel allebij 3 ccd.

Is het de moeite van mijn betrouwbare panasonic te verkopen en de sony in de plaats te kopen?

dan had ik nog een vraag, met die high defenition camera's, zoals de canon XH A1, kan je daar ook niet HD met filmen zodat de bestanden beter bewerkbaar zijn (zodat ik me geen duizenden euros dure computer moet aanschaffen?) Ik werk nu op een imac 2,4 Ghz intel core 2 duo, 1 GB ram (en ik kan héél vlot met final cut pro mijn mini DV bestanden bewerken) zou dit nog mogelijk zijn met de HD camcorders?

alvast bedankt,

Bieke
Working...
X