Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geert Hoste....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Geert Hoste....

Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
    Wat iedereen (allee, toch bijna 2 miljoen tv-kijkers) nu zo goed vindt aan die Hoste begrijp ik echt niet.
    Het enige dat die gast doet is mensen uitlachen, belachelijk maken en kleineren. Alsof hijzelf nu de perfecte, meest intelligente en bekwame persoon is op onze aardbol.
    Van sommige van zijn "grappen" en "grappige insinuaties" moet ik (sorry voor de uitdrukking) "kotsen".
    Ik moet wel zeggen dat ik enkel flitsen op de radio heb gehoord want naar zijn "conférence" op tv kan ik echt niet blijven kijken.
    Velen zullen er hier anders over denken maar voor mij mogen ze die gast direct afvoeren. Zou hij het prettig vinden als we met zijn postuur, zijn kapsel, zijn manier van spreken gaan lachen ?
    relativeren man, relativeren...

Hij doet gewoon waar ie goed in is, voor sommige is dat foto's maken en voor andere
    is dat stand-up comedy.

Ben zelf ook geen grote fan van Hoste maar er zitten soms wel grappige teksten tussen.
    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Ik heb net z'n show nog eens bekeken....
      Toch niet slecht hoor, integendeel.
      En niet te snel denken dat het makkelijk is.

De meeste mensen kunnen niet eens fatsoenlijk een mop vertellen...
      Begrijp me niet verkeerd, stand up comedy is een absolute kunst en Geert Hoste beheerst die wel hoor. Als ik zeg makkelijk, dan heb ik het over zijn 'enkel woord uitspreken en wachten tot de zaal lacht' techniek.
      Gallery: http://www.fotogallerij.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rept Bekijk bericht
        Begrijp me niet verkeerd, stand up comedy is een absolute kunst en Geert Hoste beheerst die wel hoor. Als ik zeg makkelijk, dan heb ik het over zijn 'enkel woord uitspreken en wachten tot de zaal lacht' techniek.
        Ah ok en sorry hoor.
        Gebruik maken van stilte op het podium is ook zo'n techniek...
        Ik heb dat 2 keer (slechts) gezien: bij Toon Hermans en Jeff Dunham.
        De show stil leggen en "wachten" op iets of iemand.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Ik vind het jammer om te zien hoe de mening hier van Willy aangepakt wordt...
          Ik deel volledig zijn mening, ook Kariboe. Maar deze laatste verwoordde het lichtjes anders, maar uiteindelijk komt het op hetzelfde neer.

GH vind ik ook echt niet grappig meer. Ik herinner me dat ik 10 jaar geleden naar een show ben gaan kijken, en toen heb ik echt goed gelachen. Het jaar erop echter totaal niet meer, en alle daaropvolgende jaren nog minder totdat het zelfs bijna een haat-relatie wordt (laat het ons op niet kunnen uitstaan houden).

Will verwoordt het hard, maar ik geef hem 100% gelijk. Kort en bondig: een omhooggevallen opgeblazen totaal ongrappige ...... (vul zelf maar in)

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Je kan het aprecieren of niet de humor van Hoste is van een voor Vlaanderen ongeziene kwaliteit, maar het is inderdaad niet zo mooi te lachen met minderbegaafden...
            "BV " staat toch voor "beperkt vestand" of niet soms ?
            Beauty is in the eye of the beholder
            a77 en veel andere dingen, vooral goesting..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk bericht
              Ik vind het jammer om te zien hoe de mening hier van Willy aangepakt wordt...
              Jamaar.... ik vind het jammer om te zien hoe GH hier aangepakt wordt en daarmee de mening van deze die hem wél goedvinden.... Zo kunnen we nog uren doorgaan hé.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Loukas Bekijk bericht
                Je kan het aprecieren of niet de humor van Hoste is van een voor Vlaanderen ongeziene kwaliteit, maar het is inderdaad niet zo mooi te lachen met minderbegaafden...
                "BV " staat toch voor "beperkt vestand" of niet soms ?
                Dan zegt dit veel meer over de kwaliteit in Vlaanderen dan de kwaliteiten van GH.
                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Ik vond het matig grappig, al heb ik niet de hele show gezien. Ben helemaal geen fan van Hoste's humor maar als je elk jaar zo'n volle zalen trekt zal je wel iets goed doen hé.

Geef mij maar een goeie Britse komiek a la Ricky Gervais

Ach, 't is gewoon heel persoonlijk: ik ken heel wijze en belezen mensen die FC de Kampioenen de grappigste reeks ooit vinden
                  Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk bericht
                    Ik vond het matig grappig, al heb ik niet de hele show gezien. Ben helemaal geen fan van Hoste's humor maar als je elk jaar zo'n volle zalen trekt zal je wel iets goed doen hé.

Geef mij maar een goeie Britse komiek a la Ricky Gervais

Ach, 't is gewoon heel persoonlijk: ik ken heel wijze en belezen mensen die FC de Kampioenen de grappigste reeks ooit vinden
                    Ik vind FC de Kampioenen grappig....
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                      Jamaar.... ik vind het jammer om te zien hoe GH hier aangepakt wordt en daarmee de mening van deze die hem wél goedvinden.... Zo kunnen we nog uren doorgaan hé.
                      Just.
                      Mensen met veel tijd die niks anders te doen hebben

Kan je lachen met Geert? Goed.
                      Kan je niet lachen met Geert? Goed.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                        Ik vind FC de Kampioenen grappig....
                        Hij heeft NIET gezegd dat iedereen die FC de Kampioenen grappig vindt een wijze en belezen mens is hé .

Comment

Hij heeft NIET gezegd dat iedereen die FC de Kampioenen grappig vindt een wijze en belezen mens is hé .
                          Neeeee, juist Hans.
                          Als het toeval wil dat gij die ook grappig vindt....
                          Dan zijn we met twee.

Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

He ja, dat is vreemd hé...
                            't Is niet omdat jij Hoste grappig vindt en dat ik daarentegen Hoste behoorlijk "déjà-vu" vindt, dat we ons door elkaar moet aangevallen voelen hé ?! Wat is dat toch met dat vervelende "in kampen verdelen" en "wie niet van mijn gedacht is, is tegen mij".
                            Jij houdt niet van Hoste, ik wel. Maar we zijn allebei verzot op appelmoes ! En we zijn beiden gek op Nikon...
                            Ooops, ik denk dat ik eventjes een paar zaken verwar
                            Greetz, Kariboe
                            * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                            Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
                              ...Maar we zijn allebei verzot op appelmoes ! En we zijn beiden ...
                              He, ik ook.
                              Maar dan wel die zonder stukjes.
                              Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                                He, ik ook.
                                Maar dan wel die zonder stukjes.
                                En warm, niet koud!
                                Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Working...
                                X