Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geert Hoste....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Geert Hoste....

Geert Hoste: Dikke vette platte grove zever! Het bekijken ( beluisteren ) niet waard.
    Als Vlaming heb ik gekeken naar Joep van 't Hek: Pure klasse!!
    Als onze noorderburen het beter doen mag het ook eens gezegd worden!
    ( Wim Helzen & Wouter Deprez mogen er ook wel zijn! )
    Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dyafani Bekijk bericht
      Geert Hoste: Dikke vette platte grove zever! Het bekijken ( beluisteren ) niet waard.
      Joep heb ik ook gezien en hier ook weer wat moeite met zijn uitspraak....
      Slecht articuleren dus en met redelijk wat speeksel in zijn mond.
      Joep was niet slecht hoor maar niks gehoord wat me van mijn sokken blies

Wim Kan kon ik woord voor woord verstaan, ook Toon Hermans.

Ach ja, punt is dat we het moeten doen met hetgeen we hebben.
      Last edited by theokus; 4 januari 2009, 21:37.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
        Pijnlijke vaststelling, maar jammergenoeg een juiste...
        Ook voor mij smaakt de voorgekauwde en opgewarmde slappe soep van Hoste al lang niet meer. 't Zijn al jaren dezelde moppen in een lichtelijk ander kleedje. En zijn mimiek en lichaamstaal zijn ook al beperkt en zeer herkenbaar...
        Hij spreekt voor een stuk wel de waarheid, maar die is ook al niet echt om te lachen...
        Greetz, Kariboe
        Akkoord. Allemaal een beetje voorspelbaar "getelefoneerd" vind ik.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Wat is er in Godsnaam goed aan die omhooggevallen zelfingenomen GH ?
          Geef hier aub eens één voorbeeld waar hij GOED was ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
            Ja, dat je hem niet goed vindt heb je in #6 al gezegd. Je valt in herhaling . Flauw hoor.
            Ik heb zo een vermoeden dat hier een royalistje aan 't woord is die 't niet goed af kan dat GH soms een beetje met ons koningshuizeke lacht, juist?
            Last edited by hvr_oosterzele; 4 januari 2009, 22:37.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
              Nou, ik vind dat Geert geen dikke nek heeft, helemaal niet.
              Pretentie heeft die ook niet.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                Ja, dat je hem niet goed vindt heb je in #6 al gezegd. Je valt in herhaling . Flauw hoor.
                Ik heb zo een vermoeden dat hier een royalistje aan 't woord is die 't niet goed af kan dat GH soms een beetje met ons koningshuizeke lacht, juist?
                Ik denk dat Willy hem niet goed vindt, omdat hij een grapje over T.B. heeft gemaakt.
                Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                  Ik denk dat Willy hem niet goed vindt, omdat hij een grapje over T.B. heeft gemaakt.
                  Aaaah, ja ja; ik "heb hem"
                  Dat gebaartje met z'n handen... toch leuk gevonden niet?

Daar was ook nog een ander gebaar met zijn gestrekte arm + hand, zo schuin in de hoogte...
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Ach, pak het hem niet kwalijk, GH heeft dit jaar uit de biecht geklapt, velen uit de kempen nemen hem dat kwalijk....

Wat happens in de kempen, stay's in the kempen .... hij had het niet mogen uitleggen aan de rest van vlaanderen, de willy zal wel van de kempen zijn zekers
                    To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                      Ach, pak het hem niet kwalijk, GH heeft dit jaar uit de biecht geklapt, velen uit de kempen nemen hem dat kwalijk....

Wat happens in de kempen, stay's in the kempen .... hij had het niet mogen uitleggen aan de rest van vlaanderen, de willy zal wel van de kempen zijn zekers
                      Westerlo? Da's een klein beetje de Kempen, ja .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht

... de Stille Kempen, op de purpere hei waar een eenzaam huisje staat.
                        Dat weten we toch al jaaaaaaren, weet toch gans België al jaaaaaren, dus?
                        En elke 60plussers zingt dat zelfs geregeld
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dyafani Bekijk bericht
                          Toen ik 18 was vond ik Geert nog redelijk goed..nu vind ik het goedkope 'humor'.
                          Vind er zelf ook niks meer aan, geef me nu inderdaad maar Wouter Deprez of zelfs Freddy De Vadder en bij de Hollanders Hans Teeuwen (al was die vroeger ook beter).
                          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                            Toen ik 18 was vond ik Geert nog redelijk goed..nu vind ik het goedkope 'humor'.
                            Vind er zelf ook niks meer aan, geef me nu inderdaad maar Wouter Deprez of zelfs Freddy De Vadder en bij de Hollanders Hans Teeuwen (al was die vroeger ook beter).
                            Die hele opbouw rond Hoste in de voorafgaande weken dus voor de datum van 1 januari
                            waarop zijn show wordt uitgezonden vind ik eigenlijk niet zo goed.
                            Je ziet stukjes van zijn vorige shows en een paar stukjes van zijn nieuwe show.
                            Tegen 1 januari is iedereen op Hoste uitgekeken....
                            Er zitten ook geen echte verrassingen in zijn show.
                            Iedere schrijver met talent kan zo'n show neerpennen.
                            Blijft wel dat je dat allemaal moet omzetten of neerzetten op het podium.
                            Zijn eerste woord, één woordje slechts :"Fortis" en de ganse zaal lacht.
                            Ik zie dat niet iedereen doen.

Van Freddy heb ik een voorstelling gezien op tv, was idd. goed.
                            Maar "Wouterke" werkt me op mijn zenuwen
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Ik ben ook niet zo'n fan van Geert Hoste. Kan er wel naar kijken hoor maar ben zeker niet zijn grootste fan. Zitten soms wat leuke zaken in maar waar ik me persoonlijk aan erger is als hij één woord zegt en de zaal begint te lachen... Hij doet dit ook express. Zoals: Fortis! Of Fabiola of ... Makkelijke humor op die manier.
                              Gallery: http://www.fotogallerij.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rept Bekijk bericht
                                Ik ben ook niet zo'n fan van Geert Hoste. Kan er wel naar kijken hoor maar ben zeker niet zijn grootste fan. Zitten soms wat leuke zaken in maar waar ik me persoonlijk aan erger is als hij één woord zegt en de zaal begint te lachen... Hij doet dit ook express. Zoals: Fortis! Of Fabiola of ... Makkelijke humor op die manier.
                                Ik heb net z'n show nog eens bekeken....
                                Toch niet slecht hoor, integendeel.
                                En niet te snel denken dat het makkelijk is.

De meeste mensen kunnen niet eens fatsoenlijk een mop vertellen...
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X