Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geert Hoste....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Geert Hoste....

zie volgende post

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
      Maar we zijn allebei verzot op appelmoes !
      Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk bericht
      En warm, niet koud!

Ik weet nog toen ik bij Amylum werkte - ja, ja, ik heb ook nog gewerkt - dat ik Spaanse collega's over de vloer kreeg en dat die doodverbaasd en zelfs lichtjes geshockeerd waren toen ze in de kantine appelmoes bij hun patatjes kregen. Voor hen was appelmoes duidelijk een dessert en niet iets dat warm opgediend werd bij de patatten .

Maar allé, we zijn aan 't afdwalen.....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
        Ik weet nog toen ik bij Amylum werkte - ja, ja, ik heb ook nog gewerkt - dat ik Spaanse collega's over de vloer kreeg en dat die doodverbaasd en zelfs lichtjes geshockeerd waren toen ze in de kantine appelmoes bij hun patatjes kregen. Voor hen was appelmoes duidelijk een dessert en niet iets dat warm opgediend werd bij de patatten .

Akkoord!
        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          Joep heb ik ook gezien en hier ook weer wat moeite met zijn uitspraak....
          Slecht articuleren dus en met redelijk wat speeksel in zijn mond.
          Joep was niet slecht hoor maar niks gehoord wat me van mijn sokken blies

Wim Kan kon ik woord voor woord verstaan, ook Toon Hermans.

Ach ja, punt is dat we het moeten doen met hetgeen we hebben.
          Vroeger hadden we ook nog Gerard Vermeersch!
          U herinnert zich hoogstwaarschijnlijk dit nog!
          Méér op deze site!
          Last edited by dyafani; 5 januari 2009, 19:59.
          Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dyafani Bekijk bericht
            Méér op deze site!
            Avelgem...deju...dedju...

Voor de oudjes gelijk wij die dat soort nog kunnen op prijs stellen : klik
            Last edited by hvr_oosterzele; 5 januari 2009, 20:22.

Comment

Avelgem...deju...dedju...
              "En die kíííste ..."
              Vriendelijke groet,

Jos

Comment

warme appelmoes tedju tedju, koude ja, maar warme
                To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
                  Wat is er in Godsnaam goed aan die omhooggevallen zelfingenomen GH ?
                  Geef hier aub eens één voorbeeld waar hij GOED was ?
                  Typische forummentaliteit, ze vinden iemand niet goed, en gaan hem dan meteen nog eens door het slijk sleuren met een laf verwijt... How low can you go...?

Mvg,
                  Frederic

Comment

Méér op deze site!
                    Nu niet kwaad worden he... het is de eerste maal dat ik die man hoor.
                    Ik kende hem dus niet...

Misschien zo'n figuur zoals Romain Deconinck ?
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Nu niet kwaad worden he... het is de eerste maal dat ik die man hoor.
                      Ik kende hem dus niet...
                      Dju dedju ... voorwaar een ferm gat in uwe cultuur, Theokus!

Daar kan je 'm inderdaad mee vergelijken. Of met Fons Jansen.
                      Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Bwwheurk... warme appelmoes
                        Greetz, Kariboe
                        * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                        Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Nu niet kwaad worden he... het is de eerste maal dat ik die man hoor. Ik kende hem dus niet...
                          Het is u vergeven; omdat je van Limburg bent!
                          Zoals je hoort was het een Westvlaming ( de loodgieter ).
                          Zijn sketches waren wel in correct Nederlands ( vroeger ABN ).
                          Hij gaf ook les Toneel en Dictie te Ieper en later aan het conservatorium te Gent.
                          Last edited by dyafani; 5 januari 2009, 21:46.
                          Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

Comment

Het is u vergeven; omdat je van Limburg bent!
                            Zoals je hoort was het een Westvlaming ( de loodgieter ).
                            Zijn sketches waren wel in correct Nederlands ( vroeger ABN ).
                            Hij gaf ook les Toneel en Dictie te Ieper en later aan het conservatorium te Gent.
                            Dat stukje over die "Amerikanen" heb ik beluisterd: goed te verstaan hoor.
                            Maar met de rest had ik ook geen moeite.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Hey juppekes

Geef mij maar Urbanus
                              Bootjes

Comment

Het is allemaal gemakkelijk om iemand af te breken en in de grond te stampen.
                                Ik denk dat we eerst eens wat meer bij onszelf te rade moeten gaan.
                                Kunnen we de humor van Geert niet goedvinden, ligt dat dan aan Geert of aan onszelf - anderen vinden hem wel goed - hebben wij vandaag misschien teveel citroenen gegeten? Is het teveel gevraagd dat wij ook eens lachen? Moet er eerst een str... tegen de muur omhoog kruipen voor we nog eens kunnen lachen?
                                En zijn onderwerpen? Mogen we niet lachen met HET koningshuis, met BV's of minder bekende andere idioten?
                                Vroeger.... ja vroeger toen hadden we nog goeie... Inderdaad maar toen konden we het ook nog bekijken als KUNST, we noemden het zelfs Kleinkunst ! En figuren als Toon Hermans zullen ons altijd bijblijven omdat ze gewoon goed waren, maar misschien vinden we Geert over 10 of 15 jaar ook wel weer goed omdat hij uit 'onze goeie oude tijd' was, wie weet.
                                Vergelijkingen trekken is zeer moeilijk en gevaarlijk: iedereen probeert op zijn gebied uit te blinken - ge kunt Eddy Merckx niet vergelijken met Tom Boonen ook al zijn het twee wielrenners - (en ik wil hier niets slechts zeggen over Tom, hij is een topfiguur uit onze tijd die niet meer te vergelijken is met de tijd van Eddy.)
                                Wat ik eigenlijk min of meer wil zeggen is: zit niet zo te kappen op andere mensen omdat WIJ die niet goed vinden, er moet wel iets goeds aan zijn want anders zouden anderen d'r niet van kunnen genieten, of zijn die 'anderen' dan allemaal onnozelaars die op deze wereld eigenlijk verloren gelopen zijn? Dikkenektheorie noem ik dat.
                                Zo, ik heb mijn hart weer eens gelucht, trek er uw eigen conclusies maar uit maar ik voel me opgelucht.
                                ps. ik heb vergeten te kijken naar de laatste show van Geert Hoste
                                Groetjes
                                Louis

Comment

Working...
                                X