Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geert Hoste....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Geert Hoste....

Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
    Wat iedereen (allee, toch bijna 2 miljoen tv-kijkers) nu zo goed vindt aan die Hoste begrijp ik echt niet.
    Het enige dat die gast doet is mensen uitlachen, belachelijk maken en kleineren. Alsof hijzelf nu de perfecte, meest intelligente en bekwame persoon is op onze aardbol.
    Van sommige van zijn "grappen" en "grappige insinuaties" moet ik (sorry voor de uitdrukking) "kotsen".
    Ik moet wel zeggen dat ik enkel flitsen op de radio heb gehoord want naar zijn "conférence" op tv kan ik echt niet blijven kijken.
    Velen zullen er hier anders over denken maar voor mij mogen ze die gast direct afvoeren. Zou hij het prettig vinden als we met zijn postuur, zijn kapsel, zijn manier van spreken gaan lachen ?
    wat ik enkel van geert hoste kan zeggen is, hij vertelt gewoon de waarheid als je dat niet snapt heb je de boodschap niet begrepen.
    meer doet hij echt niet
    je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
    www.korandoke.be

Comment

Het is wel een dorpsgenoot van mij maar ik vind hem niet grappig. Flauwe grappen die je van uren ver ziet afkomen.
      Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PLATO Bekijk bericht
        Het is wel een dorpsgenoot van mij maar ik vind hem niet grappig. Flauwe grappen die je van uren ver ziet afkomen.
        Nooit sant in eigen land (dorp) hé .

Comment

Voor mensen die Geert Hoste grof vinden luister eens naar Raf Coppens.

Die lacht met iedereen, jong of oud, gezond of gehandicapt,BV of gewone vlaming. En die gaat veel verder dan Geert Hoste qua grofheid. Die kan ik niet af, als ik hem hoor dan verzet ik het onmiddelijk. Die denkt dat em de man is terwijl em een 0 is.

Geert Hoste lacht enkel met BV's en al de rest die op de meest domme manier in het nieuws kwamen.

Conclusie: Geert Hoste fan

Toon Hermans, Gaston en Leo e.d. uit de tijd van toen zal je inderdaad niet meer terugvinden. De brave conferences slaan niet echt meer aan. De meeste mensen hebben het graag wat grover. Maar er zijn er dan bij (ala Coppens) die ver over die grens gaan.
          Fotocollectie:
          http://s263.photobucket.com/albums/ii151/TomsonBE/
          http://www.flickr.com/photos/40502193@N08/

Comment

Ik vind GH wel aangenaam om naar te luisteren.
            Wij kijken/luisteren vaak naar Amerikaanse Stand-up-comedy shows en ik kan je verzekeren, hij is nog braaf

Herinnert iemand zich Eddy Murphy - RAW nog?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
              Blijkbaar wint een BV aan geloofwaardigheid (als die er al is ) als zij/hij in de zaal zit terwijl zij/hij door Hoste wordt afgekraakt.

Geert Hoste is vooral een marketing product. "Brood en spelen", weet je wel?
              Sluit ik mij volledig mee aan. BV's en politici zijn zo mediageil dat het hen eigenlijk niet uitmaakt wat GH over hen zegt. Als ze maar vernoemd worden zijn ze al content, of dit nu goed of slecht is.
              Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Geert Hoste is mij wat té salonfâhig geworden, gezien het aantal bv's in de zaal
                'k Zag hem graag bezig in den beginne, was toen nog tamelijk nieuw in Vl.

Liever deze dan
                Hoewel ik toegeef dat sommigen soms er wat over gaan!
                Last edited by toerist; 4 januari 2009, 13:46.
                """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                George Orwell

Comment

Hoi iedereen,

wij zijn hevige fans van Geert. En ja zijn laatste conferece, had iets minder dan vorige jaren. Maar het was zeker goed.

Wij zijn ook al enige keren gaan kijken naar conferances. De 40 minutjes dat de VRT uitzendt, zijn zeker geen exacte weergave van het geheel. Want zijn programma bestaat uit 2 X 50 tot 60 minuten. Dus wordt er een soort verkorte versie uitgezonden.

Greetzzz

Krisss
                  www.kris-sinnaeve.be

Comment

Ben er de laaste 4 jaar ook al ieder jaar naar toe geweest, is zeker altijd een gezellig avondje uit
                    To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                      Sluit ik mij volledig mee aan. BV's en politici zijn zo mediageil dat het hen eigenlijk niet uitmaakt wat GH over hen zegt. Als ze maar vernoemd worden zijn ze al content, of dit nu goed of slecht is.
                      Pijnlijke vaststelling, maar jammergenoeg een juiste...
                      Ook voor mij smaakt de voorgekauwde en opgewarmde slappe soep van Hoste al lang niet meer. 't Zijn al jaren dezelde moppen in een lichtelijk ander kleedje. En zijn mimiek en lichaamstaal zijn ook al beperkt en zeer herkenbaar...
                      Hij spreekt voor een stuk wel de waarheid, maar die is ook al niet echt om te lachen...
                      Greetz, Kariboe
                      * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                      Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                        Nooit sant in eigen land (dorp) hé .
                        Daar gaat het helemaal niet om. Hij mag van Mars komen, ik vind hem niet grappig.
                        Voor mijn part mag hij alle parochiezalen in Vlaanderen 100 keren laten vollopen.
                        Smaken verschillen nu eenmaal.
                        Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
                          Ik vind GH wel aangenaam om naar te luisteren.
                          Wij kijken/luisteren vaak naar Amerikaanse Stand-up-comedy shows en ik kan je verzekeren, hij is nog braaf

Herinnert iemand zich Eddy Murphy - RAW nog?
                          Jaaa en die kent maar één woord: f ---- f-----f-----f-----f
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomsonBE Bekijk bericht
                            Voor mensen die Geert Hoste grof vinden luister eens naar Raf Coppens.

Die lacht met iedereen, jong of oud, gezond of gehandicapt,BV of gewone vlaming. En die gaat veel verder dan Geert Hoste qua grofheid. Die kan ik niet af, als ik hem hoor dan verzet ik het onmiddelijk. Die denkt dat em de man is terwijl em een 0 is.

Geert Hoste lacht enkel met BV's en al de rest die op de meest domme manier in het nieuws kwamen.

Conclusie: Geert Hoste fan

Toon Hermans, Gaston en Leo e.d. uit de tijd van toen zal je inderdaad niet meer terugvinden. De brave conferences slaan niet echt meer aan. De meeste mensen hebben het graag wat grover. Maar er zijn er dan bij (ala Coppens) die ver over die grens gaan.
                            Coppens is idd. zo goed dat ik me soms schaam in zijn plaats....
                            Onze nieuwe generatie slaat die wel aan?
                            Zouden ze 2 keren een zaal vol krijgen.
                            De oude generatie had er geen moeite mee om Carré te laten vollopen.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                              ... De oude generatie had er geen moeite mee om Carré te laten vollopen.
                              Yep, toch wel een van de grotere Vlaamse parochiezalen.
                              Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                                Yep, toch wel een van de grotere Vlaamse parochiezalen.

Toch nog iets anders he Jos
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X