Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proces Verbaal

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Proces Verbaal

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    U zegt het goed ... op TV.
    U zegt het niet goed ... het moet 'op tv' zijn. 'TV' is namelijk de ISO-landcode van Tuvalu. Volgens de meest recente spelregels worden de courante afkortingen met kleine letter geschreven (bv. gsm, tv, kmo, gps, ...)

En nu on topic: ik zou me de moeite en het geld besparen en die boete gewoon betalen. Kans is groot dat als je gaat procederen en je verliest, je een pak meer zal moeten betalen dan de initiële boete ...
    Een groentje met een Canon 400D + glas & een Canon PS S3 IS ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K_immy Bekijk bericht
      U zegt het niet goed ... het moet 'op tv' zijn. 'TV' is namelijk de ISO-landcode van Tuvalu. Volgens de meest recente spelregels worden de courante afkortingen met kleine letter geschreven (bv. gsm, tv, kmo, gps, ...)

Pssst, zelfs "groentjes" moeten weten dat spellingsfouten edm TABOE zijn op BD . Er zitten namelijk nergens meer dyslectische medemensen als hier moet je weten .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht

Pssst, zelfs "groentjes" moeten weten dat spellingsfouten edm TABOE zijn op BD . Er zitten namelijk nergens meer dyslectische medemensen als hier moet je weten .
        Zo groen ben ik nu ook weer niet ... ik hang hier namelijk al bijna 2 jaar rond, ik laat me gewoon niet echt veel horen Maar als iemand een onterechte opmerking maakt over de spelfouten van iemand anders, dan kan ik het spijtig genoeg niet laten te reageren (noem het beroepsmisvorming). Het is sterker dan mezelf

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht

...meer dyslectische medemensen als hier... .
          meer dan, bedoel je?
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Zo groen ben ik nu ook weer niet ...
            Ik hou het niet bij hoor, je schrijft het zelf....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
              meer dan, bedoel je?
              't is zelfs besmettelijk

Comment

Zo groen ben ik nu ook weer niet ...
                Huh? Dit vind ik toch aardig groen hoor.

Comment

Grapjassen
                  Ik beschouw mezelf nog steeds als erg groen achter de oren als het gaat over fotografie ...

Comment

Op je avatar zijn er geen oren te zien!
                    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Working...
                    X