Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Politie

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Politie

Oorspronkelijk geplaatst door Krisss Bekijk bericht
    hoi hoi,

akkoord, de flikken zijn niet allemaal slect maar. Er zitten toch veel niksnutten bij. Vele flikken kikken op hun macht. Die ze kunnen uitoefenen op de brave burger.

Waar zijn ze als je ze nodig hebt ?

Bij ons op school laatst komen ze van hun kl*t*n maken omdat wij als leerkrachten de leerlingen begeleiden om de staat over te steken. Wij zijn niet gemachtigd om dit te doen.

Wij mogen enkel toekijken langs de kant van de weg hoe een kind overreden wordt. Aldus één van die stoere blauwe smurfen.

Wel ik doe mijn werk goed. is de uitleg van die smurf.
    Wel dan zeg ik gerust. Meneer de flik, maak gerust een PV op. (ik let wel effe op taalfouten, want de helft kan niet schijven zonder fouten) Zet gerust in de pv dat ik kinderen help oversteken. Tussen het drukke verkeer die heerst wegens een omleiding. En dat ik niet ga staan toekijken hoe kinderen overreden worden. Maar wel ijn toezicht doe aan de straat zoals het hoort.
    Wel dan vraag ik mij af wat een politierechter daar gaat op zeggen als ik voor die mens verschijn.

Wat betreft die inbraakhistorie in Elsene. Wel die twee flikken weg bij de politie en een C4 zodanig opgemaakt dat ze niet kunnen stempelen. Maar werk moeten zoeken.

Sorry voor mijn strenge uitspraken. Maar een voorbeeldfunctie dient naar behoren te worden uitgevoerd. Zonder misstappen!!!!

Werk eens in de privésector, en je wordt betrapt op diefstal ??? Wat zijn de gevolgen???

Greetzz

Kris
    Hopelijk gebruik je andere taal voor de klas
    Ook jij hebt een voorbeeldfunctie als leerkracht.

In elke sector zijn er nietsnutten. (jaja ook in jouw sector...)
    Maar om dit incident aan te grijpen om vele politieagenten slecht te maken, gaat me toch wat te ver.

Kicken op macht die ze op de 'brave burger' kunnen uitoefenen...als je braaf bent kom je er niet mee in aanraking.
    Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
      Hopelijk gebruik je andere taal voor de klas
      Ook jij hebt een voorbeeldfunctie als leerkracht.

In elke sector zijn er nietsnutten. (jaja ook in jouw sector...)
      Maar om dit incident aan te grijpen om vele politieagenten slecht te maken, gaat me toch wat te ver.

Kicken op macht die ze op de 'brave burger' kunnen uitoefenen...als je braaf bent kom je er niet mee in aanraking.
      Ja idd. er zitten overal rotte appels.
      Zelf ben ik nog niet een agent tegen gekomen die niet correct was.
      En als ik het zo mag uitdrukken: zelfs niet bij die jonge agenten.

Dat optreden bij die school begrijp ik niet goed.
      Er zijn bevoegde burgers die kinderen helpen oversteken aan scholen.
      Ik zie ze toch soms staan met hun hesje aan en een verkeersbordje in de hand.
      (zelfs kinderen doen dit)
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

(ik let wel effe op taalfouten, want de helft kan niet schijven zonder fouten)
        Lees je eigen tekst nog eens kritisch door...

Comment

Kicken op macht die ze op de 'brave burger' kunnen uitoefenen...als je braaf bent kom je er niet mee in aanraking.[/QUOTE]

ticor : oei, in die laatste zin vergis je je wel in ,en nogal hard ook amai....
          ik kan je anekdotes vertellen waar je haren van overeind komen geloof me.....
          http://www.jvs-photography.be/

Comment

Bij ons op school laatst komen ze van hun kl*t*n maken omdat wij als leerkrachten de leerlingen begeleiden om de staat over te steken. Wij zijn niet gemachtigd om dit te doen.
            nog nooit gehoord van gemachtigd opzichter

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
            Lees je eigen tekst nog eens kritisch door...
            mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
            D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Werk eens in de privésector, en je wordt betrapt op diefstal ??? Wat zijn de gevolgen???
              zelfde regel , diefstal (op het werk )kan nooit

misschien dat sommigen http://forum.belgiumdigital.com/f59/...ot-190879.html nog eens kunnen herlezen
              mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
              D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

hoi hoi,

akkoord, de flikken zijn niet allemaal slect maar. Er zitten toch veel niksnutten bij. Vele flikken kikken op hun macht. Die ze kunnen uitoefenen op de brave burger.

Waar zijn ze als je ze nodig hebt ?

Wij mogen enkel toekijken langs de kant van de weg hoe een kind overreden wordt. Aldus één van die stoere blauwe smurfen.

Wel ik doe mijn werk goed. is de uitleg van die smurf.
                Wel dan zeg ik gerust. Meneer de flik, maak gerust een PV op. (ik let wel effe op taalfouten, want de helft kan niet schijven zonder fouten) Zet gerust in de pv dat ik kinderen help oversteken. Tussen het drukke verkeer die heerst wegens een omleiding. En dat ik niet ga staan toekijken hoe kinderen overreden worden. Maar wel ijn toezicht doe aan de straat zoals het hoort.
                Wel dan vraag ik mij af wat een politierechter daar gaat op zeggen als ik voor die mens verschijn.
                Helpen oversteken... Tot enkele maanden geleden moest ik ook dagelijks passeren langs een school. Daar waren ook leraren die "hielpen" aan de 2 zebrapaden.
                Je passeert daar, er stopt een kind aan het zebrapad, dus jij stopt met de wagen. Denk je dat dat kind de weg oversteekt ? Tuurlijk niet : dat wacht doodleuk tot die leraar tot het midden van het zebrapad is gewandeld en teken doet.
                Die leraars vertellen die kinderen dus doodleuk dat ze op hun teken moeten wachten ??? Wat met zebrapaden waar geen "leraars" staan ???

En die agenten : de meeste doen hun job heel goed. Er zitten overal mindere karakters tussen, maar daarom moet je ze nog niet allemaal met de vinger wijzen. Politieagent is trouwens een sociale job die regelmatig heel gevaarlijk kan zijn.
                Of zijn we bv. al dat incident vergeten van die vrouwelijke politie-agente pas uit de politie-school die tijdens een schietincident het leven heeft verloren ?
                De politie heeft het ook niet gemakkelijk hé. Ik kan de frustratie van die mannen best begrijpen als ze terug ene moeten vrijlaten (die zeker schuldig is) omdat zij de regels moeten volgen. Dat laatste heb ik bij criminelen nog niet veel gezien.
                Groeten,

Polleke

Comment

Dit topic wordt gesloten omdat dit heel duidelijk een maatschappelijke discussie is, en dat is volgens de forumregels niet toegelaten.
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Working...
                  X