Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proximus bericht (?): mijn belkrediet is op, bel terug!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Proximus bericht (?): mijn belkrediet is op, bel terug!

Daarnet een vreemd bericht gekregen van een proximus nummer.
    Volledige tekst: +32472xxxxxx (om niet meteen het nummer hier bekend te maken): Proximus-info: Bericht van +32472xxxxxx (zelfde nummer). Mijn belkrediet is op, bel mij terug.

Ik heb een sms teruggestuurd: bel alleen terug als ik weet wie je bent!

Heeft iemand ooit al eens iets gelijkaardigs meegemaakt?
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.4.1) - iPhone XR (iOS 18.4.1) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.4.1)

Re: Proximus bericht (?): mijn belkrediet is op, bel terug!

Ik weet dat bij proximus (en waarschijnlijk ook bij andere providers) de mogelijk bestaat om gratis een bericht zoals jij hebt ontvangen, te verzenden. Handig als je per ongeluk eens zonder belkrediet zit.
    Heb zelf nog niet gebruikt, noch ontvangen, maar weet dat 't kan...
    Ben je zeker dat het nummer van een onbekende is?
    Grtz, Tigra-Boy
    ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

Comment

Sorry ik heb verkeerd gekeken. Ik reageerde eerder maar ik kreeg nog nooit zulk bericht.
      Last edited by erikbgent; 21 november 2008, 19:49.
      enkele van m'n foto's op:
      http://www.flickr.com/photos/erikboone/

Comment

Heb ooit ook nog zo'n bericht gekregen, toen contact opgenomen met P. en zij zeiden dat het een standaard bericht is.
        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Men dochter stuurde onlangs ook zulk bericht.
          Als je belwaarde op is kan je enkele van zulke berichten sturen.
          Is een redmiddel als je zonder crediet valt.
          Mvg,
          SW
          BD1071BE

Comment

Dank voor de reacties. Allemaal goed en wel, maar dit is echt een nummer dat ik niet ken.

Soeki Wan: ik neem aan dat je tenminste wist dat het om je dochter ging?
            (ik heb geen reactie gekregen op mijn sms antwoord, en wat bellen betreft: iedereen die mij goed kent, weet hoe ik tegenover bellen sta)
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.4.1) - iPhone XR (iOS 18.4.1) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.4.1)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
              Dank voor de reacties. Allemaal goed en wel, maar dit is echt een nummer dat ik niet ken.

(ik heb geen reactie gekregen op mijn sms antwoord, en wat bellen betreft: iedereen die mij goed kent, weet hoe ik tegenover bellen sta)
              Als hij/zij effectiedf geen belkrediet meer heeft, dan zal een sms'je terugsturen moeilijk gaan
              Mvg Tim

Comment

mogelijk heeft de afzender van dat berichtje een nummer fout getikt?
                als zijn/haar belkrediet op is is het logisch dat je sms niet beantwoord word...
                Bij twijfel... niet bellen...
                Grtz, Tigra-Boy
                ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

Comment

en wat bellen betreft: iedereen die mij goed kent, weet hoe ik tegenover bellen sta)
                  Is mijn vermoeden juist ?
                  Iedereen mag jou bellen.....
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

't Is misschien een onbekende bloedmooie aanbidster, ik zou bellen hoor .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                      't Is misschien een onbekende bloedmooie aanbidster, ik zou bellen hoor .
                      Ik zou dat niet doen...koop gewoon een hoop L-lenzen en je zal er goedkoper van afkomen dan met zo'n blonde aanbidster.
                      Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                        Ik zou dat niet doen...koop gewoon een hoop L-lenzen en je zal er goedkoper van afkomen dan met zo'n blonde aanbidster.
                        HOE weet jij dat ze blond is? Herken je het nummer misschien?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                          HOE weet jij dat ze blond is? Herken je het nummer misschien?
                          Oei, stond dat dan niet in jouw reactie?

Waar zit ik met mijn gedachten...
                          Mvg Tim

Comment

Klopt... iedereen mag mij bellen, maar verwacht niet te gauw dat ik iemand zal bellen, tenzij dat vooraf goed is afgesproken (bv. ik bel je morgen op de middag als we vertrekken).
                            Omdat ik twijfelde, heb ik natuurlijk niet teruggebeld, maar ook geen antwoord meer gekregen op mijn bericht.
                            Ik heb dan maar het zekere en het onzekere gekozen en die L-lenzen genomen ipv die (valse?) blonde. Op mijn leeftijd heb ik niet meer zoveel last van anonieme aanbidsters.

Comment

het Smsje kwam van haar nummer, en begon met een standaard tekstje zoals
                              == Call Me == en dan nog wat. Spijtig want ik heb het berichtje onlangs gewist.
                              Mvg,
                              SW
                              BD1071BE

Comment

Working...