Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Politie

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Politie

Er zijn geen zekerheden meer:

http://www.deredactie.be/cm/de.redac...elsene_agenten
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

Re: Politie

alle daar gaat: "de politie uw vriend"
    nikon stuff

Comment

ale mogen die mannen nu eens geen boekje lenen om tijdens rustige momenten naar de prentjes te kijken

mir
      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Tja, ik schrik daar niet van. Velen van hen voelen zich oppermachtig. En dan zeggen dat zij een "voorbeeldfunctie" hebben.
        Een tijdje geleden in Oostende een combi gezien waarvan de chauffeur, al rijdend !!!, een broodje aan het eten was. Hij had verdorie moeite om de controle over z'n combi te houden. Bij het indraaien van een straat zat hij bijna op mijn auto omdat hij ondertussen in z'n broodje aan het bijten was.
        Als je dan bedenkelijk kijkt, krijg je nog een arrogante blik terug !

Comment

Vooraleer je zo reageert, stel ik voor om eens een volledig week mee te rijden met de politie.
          In het geval van de overval; op staande voet ontslaan die gasten en zorgen dat ze nooit nog bij de politie aan de bak komen.

Nog iets om even over na te denken: men kapt altijd op de politie maar als ze ze zelf nodig hebben, kunnen ze niet snel genoeg ter plaatse zijn.
          Fuji X-t2, Fuji X-t10, Fuji X-M1 en wat lenzen

Comment

dergelijk rotte appels moeten er direct uit , dit is gedrag dat absoluut niet kan

ze besmeuren het goeie werk van duizenden anderen

waar men vroeger bij de politie kwam uit overtuiging (crimefighter of sociale ingesteldheid) , stellen we meer en meer vast ,gelet op de onzekerheid in de privésector ,dat de statutaire en pecuniaire (lees : loon en vergoedingen) motieven de reden worden om te solliciteren
            mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
            D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

het is algemeen geweten dat je niet voor het loon bij de politie moet gaan , daar verdien je amper het zout op je patatten, daar ga je bij voor de machtspositie die je krijgt,
              bedenk ook dat velen in hun jeugd te lui zijn om te studeren , niet willen werken en ja wat moet je dan later, bij de politie gaan is altijd een mogelijkheid natuurlijk, want als ik zo eens rondkijk bij de agenten die ik goed ken hmmm van enige vorm van verstand is er geen sprake ,
              als ik naar de opleiding kijk ......bedenkelijk!
              er zitten er goei tussen zeker weten maar ze zijn toch aan het uitsterven hoor .
              ik heb nog redelijk wat kontakten met schoolkameraden die er vroeger niet al te veel van bakte en enkele waar ook deftig mee gespot werd en ja waar zitten die nu, juist, .... bij de politie!
              ook heb ik enkele onderzoeken van zeer ernstige aard van dichtbij meegemaakt en als ik dan zie hoe zo een onderzoek loopt....ik ben er dan ook zeker van dat er vele in den bak zitten die echt niks misdaan hebben en onschuldig zijn, heeeeeeeeel zeker!!!
              http://www.jvs-photography.be/

Comment

@jvs dat is héél kort gezegd héél kort voor de bocht wat betreft verloning, opleiding en methodologie bij het onderzoek. De tijd van de veldwachter dronken op zijn fiets is erfgoed

slechts 1/80 haalt de selectie en krijgt een gedurende een jaar les aan een hoog tempo met leerstof, sport, tatische en schietopleiding , stages en allerlei werkjes. Studenten in opleiding ( zelf onderwijzers, maatschappelijk werkers en universitairen zijn verrast van het "zware eerste jaar" ). Het aantal afgestudeerde studenten rechten , criminologie of pol/soc die beginnen als inspecteur is nog nooit zo groot geweest.

maar iedereen heeft wel een reden op de poltie met een goed oog of slecht oog te bekijken en zoals reeds gemeld politie is nooit gewenst en doet nooit voor iedereen goed en is steeds de schuld van alles
                mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
                D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nomino Bekijk bericht
                  Vooraleer je zo reageert, stel ik voor om eens een volledig week mee te rijden met de politie.
                  In het geval van de overval; op staande voet ontslaan die gasten en zorgen dat ze nooit nog bij de politie aan de bak komen.

Nog iets om even over na te denken: men kapt altijd op de politie maar als ze ze zelf nodig hebben, kunnen ze niet snel genoeg ter plaatse zijn.
                  Heb ze ooit eens gebeld (om 13u)voor een inbraak,met vermelding dat ik dacht dat er nog volk binnen was.Om 15u nog eens teug gebeld en 'k kreeg de melding dat ik een foutief adres had opgegeven niettegenstaande ik vanuit dezelfde appartementsblok belde.Omstreeks 16.30 waren ze al ter plaatse.
                  Probeer eens te telefoneren voor een bomalarm en geef eens een foutief adres op.
                  'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Ik heb drie jaar in centrum (1000) Brussel gewoond, dicht bij Anneessens.
                    Geregeld de politie nodig gehad wegens vandalisme, inbraak, verkeersagressie...

Ik ben altijd goed ontvangen, de politiemannen (en vrouwen) waren altijd zeer beleefd en tweetalig, en de enige keer dat ik een dringende oproep heb moeten doen (inbrekers betrapt in mijn huis, 's nachts) waren ze ter plaatse binnen 5 minuten.

Waar ik nu woon, in Tienen, ben ik ook geregeld bij de politie geweest, voor administratieve dingen (container plaatsen, straat tijdelijk afsluiten wegens verbouwing,...). Dat werd elke keer snel en efficient geregeld.

De andere kant mag ook wel eens verteld worden!

Comment

blijf dit draadje met veel interesse volgen hoor, maar ja Corien zit dan ook bij de Politie in Amsterdam hè.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
                        Het aantal afgestudeerde studenten rechten , criminologie of pol/soc die beginnen als inspecteur is nog nooit zo groot geweest.
                        Dat is een andere categorie vind ik. Die hebben gestudeerd en hebben dus meestal ook brains.
                        Maar waar ik vaak moeite mee heb, zijn de gewone "straat"flikken. Je moet er, vooral in west-vlaanderen want in de andere provincies heb ik er geen zicht op, eens op letten hoe vaak hun "voertuig" verkeerd geparkeerd staat terwijl zij gewoon het verkeer aan het regelen zijn (da's dan geen dringende oproep dus), ze rijden met hun brommertjes véél te snel, heb er al ene betrapt die al rijdend met z'n combi een broodje zat te eten (zie mijn vorige post), ...
                        Er zullen er wel goede tussen zitten ook, dat ontken ik niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                          h en als ik dan zie hoe zo een onderzoek loopt....ik ben er dan ook zeker van dat er vele in den bak zitten die echt niks misdaan hebben en onschuldig zijn, heeeeeeeeel zeker!!!
                          In de bak is iedereen onschuldig als je het hen zelf vraagt.
                          Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                            In de bak is iedereen onschuldig als je het hen zelf vraagt.
                            dat is inderdaad zo ja , maar wat als je echt onschuldig in den bak draait , al eens bij stil gestaan wat een drama dat is ?? waarschijnlijk niet, dat zie ik aan je reaktie!

en wees echt gerust dat er wel enkele zitten die echt onschuldig zijn , awel zie en dat vind ik nu eens echt erg se!

de politie is in veel gevallen te lui om te werken en hun job te doen, uitzonderingen daar gelaten natuurlijk want nogmaals erg gemotiveerde goede oprechte agenten zijn er zeker ook (al goed)

maar nen dader is snel aangeduid hoor, geloof me maar!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perelaar Bekijk bericht
                              Ik heb drie jaar in centrum (1000) Brussel gewoond, dicht bij Anneessens.
                              Geregeld de politie nodig gehad wegens vandalisme, inbraak, verkeersagressie...

Ik ben altijd goed ontvangen, de politiemannen (en vrouwen) waren altijd zeer beleefd en tweetalig, en de enige keer dat ik een dringende oproep heb moeten doen (inbrekers betrapt in mijn huis, 's nachts) waren ze ter plaatse binnen 5 minuten.

Waar ik nu woon, in Tienen, ben ik ook geregeld bij de politie geweest, voor administratieve dingen (container plaatsen, straat tijdelijk afsluiten wegens verbouwing,...). Dat werd elke keer snel en efficient geregeld.

De andere kant mag ook wel eens verteld worden!
                              mooi zo, en daar is niks speciaals aan , zo hoort het gewoon , punt uit!

Comment

Working...