Hoi allemaal.... even mij frustratie kwijt....
Van eind aug. tot 7 september naar Polen op vakantie geweest... ok, mooi weer, en een veel te korte vakantie.(kon niet langer blijven wegens omstandigheden)
Terug gekomen uit Polen, gelijk ongeveer 400 foto's op de PC gezet... wat zie ik?? op elke foto(licht of donker) EEN "dooie" Pixel.
8 september Camera terug gebracht (na tel. contact met de firma Camex in Eindhoven).
Opgestuurd naar Beverwijk.
Kon ongeveer tussen de vier en zes weken duren.( was niet zo erg, kon toch geen foto's maken).
9 september enkel in het gips(operatie) - 21 okt. uit het gips.
22 oktober telefoon van Firma Camex, Uw camera is zojuist terug binnengekomen.
Hiep Hiep, snel naar Camex ( op de fiets) en de camera opgehaald.
Natuurlijk met mijn stomme kop niet ter plaatse de camera getest.
Terug thuisgekomen direct weer foto's gemaakt en vervolgens op de PC en wat denk je..... juist!!!
4 "DOOIE" PIXELS.......!!!!!!!!!
Beetje boos ( !! ) opnieuw met de firma Camex gebeld, na overleg weer terug naar Camex met de camera (op de fiets).
Daar heeft de manager van Camex de camera meteen verstuurt naar Beverwijk, met een verzoek of dat de camera met voorrang gerepareerd kon worden..
Nu vandaag 24 okt. nog niets gehoord, en niet van Beverwijk en niets van de Firma Camex...
Kan en wil iemand in deze advies geven wat te doen????
( mag ik nu erg boos gaan worden? )
met vriendelijke groet,
Jasiu !!!
Van eind aug. tot 7 september naar Polen op vakantie geweest... ok, mooi weer, en een veel te korte vakantie.(kon niet langer blijven wegens omstandigheden)
Terug gekomen uit Polen, gelijk ongeveer 400 foto's op de PC gezet... wat zie ik?? op elke foto(licht of donker) EEN "dooie" Pixel.
8 september Camera terug gebracht (na tel. contact met de firma Camex in Eindhoven).
Opgestuurd naar Beverwijk.
Kon ongeveer tussen de vier en zes weken duren.( was niet zo erg, kon toch geen foto's maken).
9 september enkel in het gips(operatie) - 21 okt. uit het gips.
22 oktober telefoon van Firma Camex, Uw camera is zojuist terug binnengekomen.
Hiep Hiep, snel naar Camex ( op de fiets) en de camera opgehaald.
Natuurlijk met mijn stomme kop niet ter plaatse de camera getest.
Terug thuisgekomen direct weer foto's gemaakt en vervolgens op de PC en wat denk je..... juist!!!
4 "DOOIE" PIXELS.......!!!!!!!!!
Beetje boos ( !! ) opnieuw met de firma Camex gebeld, na overleg weer terug naar Camex met de camera (op de fiets).
Daar heeft de manager van Camex de camera meteen verstuurt naar Beverwijk, met een verzoek of dat de camera met voorrang gerepareerd kon worden..
Nu vandaag 24 okt. nog niets gehoord, en niet van Beverwijk en niets van de Firma Camex...
Kan en wil iemand in deze advies geven wat te doen????
( mag ik nu erg boos gaan worden? )
met vriendelijke groet,
Jasiu !!!
Comment