Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Frustratie??? ...of toch maar rustig blijven?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Frustratie??? ...of toch maar rustig blijven?

Wel erg voor u natuurlijk maar ik denk niet dat ze bij Nikon er van wakker zullen liggen als u boos word. Heb je hem nog niet terug?
    D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Vervolg:

het helpt wel als je netjes blijft in de winkel...........

Hedenochtend een telefoontje van de Firma Camex... Lang verhaal maar uw camera is terug van reparatie.

Ik denk ... nu niet dezelfde fout maken als vorige keer. Dus op de fiets richting centrum , maar nu met een lens- SD kaart en batterij in de rugzak.

Daar ter plaatse in de winkel de camera uit geprobeert en wat denken jullie...............??

Camera gerepareerd en... een NIEUWE SENSOR !!!!!

Geen dooie pixels meer te zien - strepen zijn weg, dus weer als nieuw!!!
      De kosten graag? Uhm..... sorry meneer, er zijn GEEN kosten aan verbonden, Deze reparatie valt onder garantie dus er zijn geen kosten aan verbonden. Nou, dank u wel.

Ik denk , vraag nog even netjes of er verzendkosten betaald moet worden, nee hoor deze kosten zijn voor Camex. U hoeft verder niets te betalen.

PFFFFFF ikke blij , en als een speer terug naar huis (jaja op de fiets en onderweg ging het nog regenen ook, en niet zo'n klein beetje.)

Firma Camex, bedankt voor de service en Nikon bedankt voor de nieuwe sensor!!!!

(na totaal 8 weken)

Gr. J@siu !!!
      >>> mijn "kritiek" is altijd mijn eerlijke "mening" en nooit mijn "commentaar" <<<

Comment

Goed nieuws dus

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
          Goed nieuws dus

ik was ook dolgelukkig toen ik mijn cam uit reparatie terugkreeg ik kan uw vreugde goed interpreteren

Comment

daarvoor wil ik ook wel eens 8 weken wachten
            To make your dreams come true, wake up

Comment

Working...
            X