Ik heb me een bescheiden website in mekaar gestoken. http://www.pixelpainter.be/ Alle comment is welkom.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
bescheiden website
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: bescheiden website
ziet er leuk uit, alleen Natuur werkt bij mij niet!!
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
mijn bedenking:
- een nieuw venster openen voor een item in je navigatie is niet echt handig, al snel heb ik teveel vensters
- je topnavigatie is niet meer zichtbaar op foto paginas, en ik moet hiervoor dus terug naar het eerste venster
- de home knop als ik naar een album kijk, gaat niet naar de echte homepage van je websiteMijn foto's
Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtziet er leuk uit, alleen Natuur werkt bij mij niet!!
grt,bouk.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Classboy Bekijk berichtZiet er goed uit voor een "bescheiden webpage"
Wat ik persoonlijk als storend ervaar is de taalmengeling.
Ofwel zet je "Fotopagina" ofwel "Photopage".
Comment
-
nog enkele:
- "linken" werkt niet
- "gastenboek" ontbreekt navigatie
- het is jammer dat je niet van 1 bepaald album naar de andere kan surfen (aparte subdomeinen per categorie?)Mijn foto's
Comment
-
Hallo
Alle begin is moeilijk, dus laat je zeker niet ontmoedigen.
Ik zou de hoofding wat kleiner maken, en ook de foto op je homepage, zodat alles wat smaller wordt, en je niet hoeft te scrollen van links naar rechts.
Wat betreft het menu zou ik proberen de gastenboek knop naast de andere te krijgen, nu hangt hij daar beneden zo alleen.
Ik zie dat je je fotoalbums en je website hebt gehost bij one.com.
je kan elk fotoalbum invoegen in een pagina van je website, zo blijven alle pagina's beschikken over je navigatiebalk.
het album is dan wel een "Flash uitvoering" maar zeker even mooi als je albums rechtstreeks
bij ome.com.
Je vind deze code in je fotoalbum, dan links boven en denk "embedden"bij knop home en login ergens
die code kopier je naar je webpagina en zo heb je elk album op een zelfde page als je indexpage, met de menu bovenaan.
Niet simpel maar het is te doen.
Groetjes
AyalaLast edited by Ayala; 5 november 2008, 16:34.http://www.guytoelen.be
Comment
-
Grafisch gezien: gebruik aub een ander lettertype. Je bent geen striptekenaar of kleuterschool...
Fuji FinePix S100fs
Comment
-
Alvast bedankt om te gaan kijken en jullie comment. Ik kan nu aan de slag. Dat zal iets zijn voor tussen de feestdagen denk ik.
Comment
-
-
Ik zou idd ook niet elke link laten openen in een nieuwe pagina...
Voor de rest ziet hij er wel ok uit~ Visit my Blog ~
~ Sinds 28 oktober 2008 bezig met fotografie - Aankoop van men eerste DSLR: Nikon D90 ~
Comment
-
Als je wilt help ik je wel even met het opzetten van een gallery2 & wordpress combo ?
kan je bloggen en heb je een automatische gallery waarin je zo je foto's kan uploaden zonder extra software / werk...Mijn foto's
Comment
-
ziet er zeker nie slecht uit het programma ken ik niet!
ik heb mijn site gemaakt in dreamweaver studio mx! foto website ben ik nog nie aan toe eerst nog wa oefenen!
dreamweaver is vrij simpel, ge maakt gewoon uw site gelijk ge em wilt. programma maakt de code!
easy zo
mvg davidnikon stuff
Comment
-
Mijn persoonlijk idee: alles is nu zeer horizontaal geörienteerd. Misschien ook een verticaal element proberen te integreren in bijvoorbeeld de achtergrond. En verder volg ik ook de opmerkingen in verband met openen van nieuwe venster, en navigatie van galerij naar galerij.
De opmerking over het links en rechts scrollen: blijkbaar heb je de website ontworpen op de maat van jouw bureaublad. Bij mij ziet alles er zo ook zeer goed uit, maar nogal wat mensen surfen in een resolutie van 1024x768, en er zijn zelfs nog een tiental procent van de surfers wiens monitor in 800 x 600 resolutie staat. Het is geen slecht idee om daar ook rekening mee te houden. Vooral voor foto's is scrollen absoluut niet leuk. Als je met firefox werkt, dan is er de plugin firesizer die je toelaat in de rechterbenedenhoek van je browser de grootte van je venster te kiezen. Zo zie je zelf hoe de site er uitziet op monitors met een lagere resolutie.
Kortom, zeker niet slecht voor een eerste site, maar met wat extra werk, ...Sony α 200 --- Minolta 50/F1,7 --- Minolta 24-105/F3,5-4,5D --- Minolta 75-300 F4.5-5.6 New --- Minolta 70-210/F4 --- Minolta 35-70/F4 --- Minolta 3600HS(d) --- Sigma 300 f4 APO --- Sigma 18 f3.5
Comment
Comment