Re: Met Telenet Kafka achterna !
Het was maar een tip hé ... soms is het iets heel doms waar men niet eens bij stilstaat dat zoiets kan gebeuren.
En zoals door anderen al aangehaald, fouten gebeuren overal al eens.
Het is niet Telenet dat zo'n dossier over u bijhoudt hé, het is een externe vereniging dat zoiets doet onder strikte voorwaarden en met goedkeuring van ministeries en dergelijke.
De snelste oplossing zal nog steeds zijn door aan Telenet te vragen waar je op de lijst staat en daarna de betrokken dienst aan te schrijven.
Je kan Telenet veel verwijten maar zij doen ook niets anders dan zo'n lijst raadplegen.
Ze houden maar twee lijsten bij, de lijst van wanbetalers (extern bij Preventel) een een interne lijst met woningen die om technische redenen niet aansluitbaar zijn.
Ik snap wel dat je niet tevreden bent en dat het moet opgelost worden maar zoek eerst de echte reden en zie dan wie de fout effectief maakte. Misschien heeft ooit wel iemand misbruik gemaakt van uw gegevens of heeft iemand zich eens van huisnummer gemist bij het aanmaken van zo'n dossier ... alles is mogelijk hoor.
Alvast succes met het oplossen.
Oorspronkelijk geplaatst door regulus
Bekijk bericht
En zoals door anderen al aangehaald, fouten gebeuren overal al eens.
.. en weet ge wat ... een firma die stiekum een dossier over burgers bijhoudt en daar een negatieve evaluatie aan vastknoopt zonder de betrokkene in te lichten ...
Ik heb veel goesting om mijn licht eens op te steken bij de economische inspectie EN bij de betrokken diensten voor de bescherming van de levenssfeer om te zien of ik ze daar bij Telenet even op de rooster kan leggen !
Je kan Telenet veel verwijten maar zij doen ook niets anders dan zo'n lijst raadplegen.
Ze houden maar twee lijsten bij, de lijst van wanbetalers (extern bij Preventel) een een interne lijst met woningen die om technische redenen niet aansluitbaar zijn.
Ik snap wel dat je niet tevreden bent en dat het moet opgelost worden maar zoek eerst de echte reden en zie dan wie de fout effectief maakte. Misschien heeft ooit wel iemand misbruik gemaakt van uw gegevens of heeft iemand zich eens van huisnummer gemist bij het aanmaken van zo'n dossier ... alles is mogelijk hoor.
Alvast succes met het oplossen.
Comment