Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Met Telenet Kafka achterna !

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Met Telenet Kafka achterna !

Ik vraag me af hoe vaak sommige hier naar Telenet bellen
    In al die jaren dat ik klant ben, heb ik nog maar drie keer gebeld.
    1x voor de eerste aansluiting/nieuwe klant.
    1x bij een verhuis...Geen probleem bij de omschakeling.
    1x voor aanvraag van Digitale TV/vaste telefoonlijn...Geen probleem

Het lijkt wel dat er hier mensen zijn die bellen naar Telenet als hobby hebben
    Mvg Tim

Comment

Wel, ik heb eergisteren en gisteren een viertal keer geprobeerd om iemand aan de lijn te krijgen bij het call-center van Telenet (voor een simpele vraag over een factuur).
      Drie keer heb ik gewoon dichtgelegd na een minuut of vijf "muziek", de laatste keer is het dan toch gelukt na een weeral véél te lange tweetal minuten.
      Vijf minuten aan een wachtlijn hangen is voor mij al kompleet ontoelaatbaar. Helaas is dat (en een veelvoud daarvan) OVERAL gewone kost tegenwoordig.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht

Het lijkt wel dat er hier mensen zijn die bellen naar Telenet als hobby hebben

Dat begint hier eerder een bijberoep te worden, 'k denk dat ik het volgend jaar op mijn aangifte ga ingeven

En moest het dan nog aan mij liggen, 'k zou nog zeggen, maar met serieuze problemen durf ik er zelfs niet naar bellen (800 arp request per minuut binnen krijgen, dat ik mijn d-link router 1* per week moest uitzetten, en dat probleem ligt aan hen..... heb ik maar zelf opgelost, door een linksys te plaatsen, waarvan de netwerk kaart zo rap niet plat ging, door die broadcast stormen..... dus daarvoor val ik ze zelfs niet lastig )
        To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
          Dat begint hier eerder een bijberoep te worden, 'k denk dat ik het volgend jaar op mijn aangifte ga ingeven
          En als je het als hoofdberoep wil, dan moet je klant worden bij Dommel.

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          Vijf minuten aan een wachtlijn hangen is voor mij al kompleet ontoelaatbaar. Helaas is dat (en een veelvoud daarvan) OVERAL gewone kost tegenwoordig.
          Veralgemenen moet je dit niet doen, ik kan je garanderen dat er nog plaatsen zijn waar je binnen de aantal seconden iemand aan de lijn hebt.

Voor de rest kan het nog slechter hoor ... bij Dommel.
          Ik heb er sinds januari 2007 (ja, een 7 achteraan) tickets openstaan die nog steeds niet behandeld zijn, soms closen ze die eens na enkele maanden zonder antwoord of iets dat op niets trekt.
          Ik heb er in totaal een 50-tal keer naar gebeld (enfin, willen bellen en slechts 2 keer iemand aan de lijn gehad) waaronder een van de laatste keren na twee weken bellen van 's morgens tot 'savonds eindelijk iemand aan de lijn kwam.
          Ik spreek dan niet van minuten of uren wachten maar van dagen, weken en zelfs maanden voor ge iemand kunt spreken of geen oplossing hebt.
          Het is bellen, keuzemenu doorlopen en wachtmuziek krijgen en als na zeer lange tijd dat spel de lijn automatisch verbreekt terug op de redial-toets drukken en herbeginnen. En af en toe neemt er eens iemand op, zegt niets en haakt terug in (je hoort klik, even achtergrondlawaai en terug klik).
          Vorige week waren er nog problemen met de mail ... 's morgens beginnen bellen, de telefoon hier de ganse dag (hun openingsuren) op speaker gezet met wachtmuziek en uiteindelijk de derde dag iemand aan de lijn gehad. Da's pas service!
          Hun administratie werkt echter perfect, volledig geautomatiseerd. Gewoon super snel ... ze sturen u een jaarlijkse factuur en drie (3) dagen nadien ook direct de rappel met de vermelding dat ze de diensten gaan onderbreken als je niet direct betaalt.

En dan klagen jullie over Telenet?
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

" tickets" en "closen"
            que ?
            Last edited by toerist; 23 oktober 2008, 17:38.
            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
            George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
              " tickets" en "closen"
              que ?
              wanneer je een mail stuurt naar de helpdesk (net zoals hier op BD) krijg je een ticketnummer.
              (een ticketje is een bericht in een helpdesksysteem).
              Met dit ticketnummer kan je de status (en antwoord) bekijken van jou bericht.
              Een ticket kan gesloten worden (closed - als afgehandeld beschouwd) zodat het verdwijnt uit het helpdesksysteem.
              Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                E

Veralgemenen moet je dit niet doen, ik kan je garanderen dat er nog plaatsen zijn waar je binnen de aantal seconden iemand aan de lijn hebt.
                Die moet je mij toch eens opgeven hoor.
                Ik zeg niet dat het nooit vlot gaat, maar de laatste dagen is het wel veel slechter bij het Telenet call-center dan vroeger. Ze hebben het blijkbaar drukker en vertikken het om meer mensen in te schakelen.
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                  " tickets" en "closen"
                  que ?
                  Alles moet gemoderniseerd worden. Maar meestal is het gewoon een nieuw kleedje . Dus ge krijgt weer een ticketje zoals bij den beenhouwer, en als uw ticketje closed is, is het om te zeggen dat uw toer voorbij is, en als je nog iets wilt bijbestellen of ze hebben je americain gegeven ipv van de gevraagde hesp... Moet je een nieuw ticketje trekken, en weer aanschuiven, in de hoop dat je toch nog aan uw hesp geraakt

Hoe ging dat lieken weer non non rien a changé. Maar vroeger stond ge bij den beenhouwer in de winkel uw beklag tegen de andere mensen te doen, dat ge voor 150gr americain moest betalen, maar dat ge maar 100gr gekregen hebt, en nu bestaat daar het internet voor.

We denken dat we in een moderne maatschappij leven, maar eigenlijk is er nog niks veranderd tov van 100 jaar gelden, 't heeft gewoon allemaal een andere verpakking gekregen
                  To make your dreams come true, wake up

Comment

Working...
                  X