Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welk E-mail programma gebruiken jullie? (M$)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Welk E-mail programma gebruiken jullie? (M$)

Oorspronkelijk geplaatst door Cubalistic Bekijk bericht
    off-topic

Onmiddelijk admin access? Momenteel bezit Windows Vista "UAC: User Account Control"...check it out .
    afgezien van??? (sudo)
    Maja wel niet zo goed uitgevoerd.
    Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
    http://www.stevevandegaer.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
      Aha, hier wachte ik op. Iemand die The Bat heeft
      Werkt dit ook goed voor een exchange server?
      hebben we op werk getest en de verbinding naar exchange gaat redelijk vlot voor wat betreft de emailberichten maar het adresboek in "The Bat" krijgen is een nationale ramp en daar zijn we nog niet in geslaagd...
      With Canon, I can (or at least try)
      Photastic.be ~ Passion for the picture
      Nieuwe site

Comment

afgezien van??? (sudo)
        Maja wel niet zo goed uitgevoerd.
        Klopt, afgezien van Unix...net zoals de Linux distro's wel eens iets afkijken van Microsoft.

Comment

Ik gebruik voor zakelijk pandora, voor de reclame hotmail, g-mail is prive zaken.

Comment

Klopt, afgezien van Unix...net zoals de Linux distro's wel eens iets afkijken van Microsoft.
            Een voorbeeld? Want hun gans OS is afgezien van apple he
            Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX

Comment

Dan gaat het voornamelijk over de "visual displays" dacht ik? Is dat niet de rechtszaak die Apple verloren heeft?

De moeite om eens te lezen:
              http://lowendmac.com/orchard/06/apple-vs-microsoft.html

Ook wel tof
              http://www.apple.com/macosx/features/bootcamp.html

Comment

Dan gaat het voornamelijk over de "visual displays" dacht ik? Is dat niet de rechtszaak die Apple verloren heeft?

De moeite om eens te lezen:
                http://lowendmac.com/orchard/06/apple-vs-microsoft.html

Ook wel tof
                http://www.apple.com/macosx/features/bootcamp.html

En microsoft heeft nu een patent op de page down toets. Denk je dat ze daar een rechtzaak kunnen mee winnen zodat anderen dit niet meer mogen gebruiken?? Het is niet omdat het niet bewezen kan worden in een rechtzaak dat het niet zo is.

Ik draai ook bootcamp hoor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                  Wat bedoel je ? dat Mac OS-X een eigen inventie is ipv een getrouwe kloon van Linux met een "ander"? gui jasje er omheen ? LOL ! wake up !

FYI .. zowal Apple als MS zijn destijds gaan "shoppen" bij Xerox als ge 't nog niet wist ...

Comment

professioneel werkgever: outlook
                    professioneel klant: Lotus Notes
                    privé: gmail

Oorspronkelijk geplaatst door preetje Bekijk bericht
                    ...
                    Nadeel 1 : je kan je contactpersonen niet in groepen bewaren om aan die groep in 1 keer iets te versturen
                    nadeel 1: je kan dat wel hoor -> bij 'contacts' de namen selecteren die je in een groep wil plaatsen en dan bij het pijltje naast 'groups' kiezen voor 'Add to new group'

nadeel is wel dat je een persoon niet meer uit een groep kan verwijderen! is een gekend probleem bij gmail waar nog geen oplossing voor is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                      Wat bedoel je ? dat Mac OS-X een eigen inventie is ipv een getrouwe kloon van Linux met een "ander"? gui jasje er omheen ? LOL ! wake up !

FYI .. zowal Apple als MS zijn destijds gaan "shoppen" bij Xerox als ge 't nog niet wist ...
                      Mac OS X is inderdaad gebouwd op een bsd ondergrond. Waar ik alleen maar blij kan om zijn als linux gebruiker. (Waarschijnlijk zou ik thuis geen mac of windows gebruiken als er photoshop was voor linux)
                      Als microsoft dat ook eens zou doen zou het misschien wat minder crashen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                        Als microsoft dat ook eens zou doen zou het misschien wat minder crashen
                        En de Microsoft kernel is een voortspruitsel van VMS. En van dat crashen zou ik maar achterwege laten. Genoeg gezeverd!

On topic: zelf gebruik ik Outlook 2007 in combinatie met Exchange voor zakelijk gebruik, en prive gebruik ik gewoon Google Mail.

Outlook en Exchange. Daar heb ik nog geen valabel alternatief voor gevonden.

Dave
                        pixelpusher

Comment

Heb jarenlang outlook gebruikt maar was het traag opstarten, vastlopen enzo beu. Heb toen ineens heel MS Office van de pc gesmeten en Thunderbird als mailclient (en OO voor tekstbewerking ed) genomen.

Leuke en handige add-ons en makkelijk te configureren. Ook de interface is in mijn ogen veel logischer .
                          De Flickr-pagina.
                          Nikon D90 met een hele reeks lenzen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                            Outlook en Exchange. Daar heb ik nog geen valabel alternatief voor gevonden.

Dave
                            idem dito... veel verwoede pogingen maar geen waardig alternatief neen... Zeker een gat in de markt...
                            With Canon, I can (or at least try)
                            Photastic.be ~ Passion for the picture
                            Nieuwe site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geys1987 Bekijk bericht
                              Heb jarenlang outlook gebruikt maar was het traag opstarten, vastlopen enzo beu. Heb toen ineens heel MS Office van de pc gesmeten en Thunderbird als mailclient (en OO voor tekstbewerking ed) genomen.

Leuke en handige add-ons en makkelijk te configureren. Ook de interface is in mijn ogen veel logischer .
                              Ik gebruik al jaren outlook (met en zonder exchange server), en veel vastlopers ben ik toch niet tegengekomen. Office 2007 vind ik trouwens een prachtig, heel gebruiksvriendelijk pakket. OO kan er een puntje aan zuigen...
                              Groeten,

Polleke

Comment

Op het werk firstclass (zowel server als client)
                                Prive Thunderbird op verschillende pc's met imap connectie naar eigen mail server die mijn verschillend pop accounts download en zo ter beschikking stelt en ook https aanbied. Zo heb ik altijd van overal toegang tot al mijn mail.

Comment

Working...
                                X