Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welk E-mail programma gebruiken jullie? (M$)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Welk E-mail programma gebruiken jullie? (M$)

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
    Sinds jaar en dag gebruik ik Thunderbird. Ben er veel meer tevreden van dan Outlook Express. Net zoals ik van Firefox veel meer tevreden ben dan van IE...
    Alles bovendien gratis en snel van updates voorzien, en meestal stukken veiliger!
    Emmentaler kaas zou jaloers zijn op het aantal gaten dat al in de MS-produkten ontdekt is en die ondanks de patchen niet gedicht geraken...

Mvg,
    Frederic

Net alsof in Thunderbird en andere mail varianten geen gaten, bugs, etc zijn.

2 maten, 2 gewichten anyone.
    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

ik stuur alle emails van mijn skynet- en andere adressen door naar een gmail-adres.
      Voordeel 1 : het kleine skynet mailboxje geraakt nooit vol
      Voordeel 2 : overal gemakkelijk te raadplegen, en vooral de historiek van je berichten en je contactpersonen heb je overal bij je, waar je een computer ter beschikking hebt
      Voordeel 3 : Opslagruimte van 8 GB
      Voordeel 4 : spam wordt uitgefilterd
      Voordeel 5 : als een computer crasht of vervangen wordt door een andere doe je gewoon verder met je e-mail op een ander toestel
      Voordeel 6 : als je één of meerdere keren antwoordt op een bericht en de afzender antwoordt terug dan worden al deze berichten aan elkaar gekoppeld bijgehouden in een discussie, zodat je alles weer aan elkaar kan gelinkt zien
      Voordeel 7 : je kan er ook mee chatten, hoewel we dat overlaten aan de jongere generatie

Nadeel 1 : je kan je contactpersonen niet in groepen bewaren om aan die groep in 1 keer iets te versturen
      Nadeel 2 : als gmail ophoudt te bestaan of betalend wordt ben je alles kwijt, maar dit staat dan gelijk aan een computercrash nu met outlook, thunderbird,...
      Nadeel 3 : zal ongetwijfeld ook bestaan, maar tot nu toe heb ik het nog niet gevonden
      Van waar het komt (en naar waar het zal gaan) is nog niet geweten

Comment

Tip... blijf ver uit de buurt van Incredimail

Incredimail lijkt erg leuk maar.... Bij bijv. Outlook of Outlook Express kun je je mailbestanden exporteren en importeren. Bij Incredimail echter kun je alleen maar mailbestanden importeren.
        Maar zou je besluiten te willen stoppen met het gebruik van Incredimail dan kun je je te bewaren mailbestanden dus niet meer exporteren wat het dus heel lastig maakt om van programma te switchen

Op mijn laptop gebruik in de standaard Windows Mail van Vista en op m'n iMac gebruik ik de standaard mailprog van OSX. Werken allebei prima...
        www.indetailfotografie.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          De ene is al niet beter dan de andere op dat gebied, alleen worden de produkten van Microsoft veel meer in het roet gesmeten dan de anderen.
          Als Microsoft hiervoor een patch uitbrengt komt iedereen weer met kritiek, als de anderen geen patch uitbrengen dan aanzien ze dat als een goed teken.
          Geef mij maar een produkt waar ze patches voor maken dan een ander dat al even lek is maar waar gewoon over gezwegen wordt.
          Voor thunderbird worden ook patches uitgebracht hoor.
          Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
          http://www.stevevandegaer.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cubalistic Bekijk bericht
            Ik gebruik Outlook 2007.

Uitdrukkingen zoals hierboven zijn gebaseerd op...? Meestal is het meepraten met de massa zonder er zelf iets over te weten dus doe eerst wat research, no offence
            Overal zitten gaten in en zeker in m$ produkten en ja ik doe research
            Wees blij dat de meeste sites de leverancier eerst 30 dagen tijd geven om een patch uit te brengen voor ze de security leak versprijden of je zou nog meer last hebben van script kiddy's. Zeker dan op windows systemen omdat de meerderheid van de leaks je daar onmiddelijk administrator access geeft. Er zijn er heel weinig die je onmiddelijk root access geven op mac of linux.
            Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
            http://www.stevevandegaer.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plumeau Bekijk bericht
              Thuis gebruik ik een gratis programma met veel leuke tierlantijntjes: Incredimail.
              da's nu echt eens het slechtste programma wat ge kunt gebruiken (no offense hoor)... allemaal mooi die smileys maar o wee als je ooit je computer moet herinstalleren... Probeer je mails maar eens terug te vinden.

De keren dat ik in mijn omgeving Incredimail hoorde was het om een probleem op te lossen

Op werk : MS Outlook 2007 (vanwege Exchange server)
              Thuis : Outlook Express; doet voor mij wat ie moet doen
              With Canon, I can (or at least try)
              Photastic.be ~ Passion for the picture
              Nieuwe site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht

Op mijn laptop gebruik in de standaard Windows Mail van Vista en op m'n iMac gebruik ik de standaard mailprog van OSX. Werken allebei prima...

Dat is de reden dat ik thunderbird gebruik, in de verste verten de perfectie wel niet. Maar werkt zowel op windows, mac als linux.... Is handig als je meerdere malen per dag van os verandert. Blijven je programma's die je gebruikt toch hetzelfde
                To make your dreams come true, wake up

Comment

Hallo
                  Ik gebruik Incredimail.

Heeft inderdaad nadelen maar ook voordelen

Als je wil overgaan op andere pc of de oude formateren kan je alle bewaarde mails, accounts, instellingen enz in 1 fileke opslaan en nadien op de andere pc terug uitpakken en alles staat er weer op zoals ervoren.

Ik vind dit een groter voordeel dan de nadelen die er aan vast hangen.

Groetjes
                  Ayala
                  http://www.guytoelen.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hswolfs Bekijk bericht
                    da's nu echt eens het slechtste programma wat ge kunt gebruiken (no offense hoor)... allemaal mooi die smileys maar o wee als je ooit je computer moet herinstalleren... Probeer je mails maar eens terug te vinden.
                    Dat is nu juist de enige reden waarom ik Incredimail gebruik.
                    Het overzetten naar andere pc kan niet simpeler zijn.

Groetjes
                    Ayala
                    http://www.guytoelen.be

Comment

iPhone mail gepusht via Exchange.

Comment

incredimail en malware waren dat geen synoniemen ?

Indeed, de grootste vuiligheid die er bestaat
                        To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hswolfs Bekijk bericht

De keren dat ik in mijn omgeving Incredimail hoorde was het om een probleem op te lossen
                          Idd .. ik vermoed dat Incredimail een "user certified" bron is van spyware ... ik heb veel PC's van collegas onder handen gehad en op een heel aantal daarvan was deze mail client overduidelijk mede de schuldige van hun miserie ...
                          FWIW

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                            De ene is al niet beter dan de andere op dat gebied, alleen worden de produkten van Microsoft veel meer in het roet gesmeten dan de anderen.
                            Als Microsoft hiervoor een patch uitbrengt komt iedereen weer met kritiek, als de anderen geen patch uitbrengen dan aanzien ze dat als een goed teken.
                            Geef mij maar een produkt waar ze patches voor maken dan een ander dat al even lek is maar waar gewoon over gezwegen wordt.
                            Wat ook logisch is. Voor de Microsoftprodukten wordt er goed voor betaald, wat niet kan worden gezegd van de open-source-clients zoals Thunderbird.
                            Als je er voor betaalt mag je toch kwaliteit verwachten?

@ Cubalistic: het net staat vol van sites die software testen en de resultaten daarvan publiceren. 'k heb Microsoft er zelden goed uit zien komen.
                            Ze hebben al lekken gehad in hun IE waarvan het maanden duurde voor de patch er was. Toen die patch getest werd bleek dat hij niets uithaalde...
                            Dus misschien ook eens wat research doen...? ook no offence hoor

Mvg,
                            Frederic

Comment

Werk: Notes
                              Thuis: Thunderbird
                              ... en ik heb nog altijd goede herinneringen aan Claris Emailer, uit de ver vervlogen tijden toen modems nog iets speciaals waren....
                              Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Op het werk: Outlook 2003
                                Thuis: Opera

Greetings,
                                Schanske

Comment

Working...
                                X