Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Welk E-mail programma gebruiken jullie? (M$)
Collapse
X
-
-
Re: Welk E-mail programma gebruiken jullie? (M$)
Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk berichtVoor thunderbird worden ook patches uitgebracht hoor.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk berichtWat ook logisch is. Voor de Microsoftprodukten wordt er goed voor betaald, wat niet kan worden gezegd van de open-source-clients zoals Thunderbird.
Als je er voor betaalt mag je toch kwaliteit verwachten?Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Hallo
Malware: graag in mensentaal even wat meer uitleg?
Spyware: graag in mensentaal even wat meer uitleg?
ik heb niet echt problemen met mn pc's die ik gebruik.
groetjes
Ayalahttp://www.guytoelen.be
Comment
-
off-topic
Zeker dan op windows systemen omdat de meerderheid van de leaks je daar onmiddelijk administrator access geeft. Er zijn er heel weinig die je onmiddelijk root access geven op mac of linux.
on-topic: vergeten te vermelden, bij de klant gebruiken we Lotus Notes (Brrr...)
Comment
-
-
Ik gebruik al jaren het volgende,
The Bat. www.ritlabs.com
stevig en robust programma, encrypted database. beveiligde toegang met paswoord of tokenring. versie beschikbaar die u kan gebruiken op een stick of iets anders draagbaar dataopslag machien.
b.Bijna niks meer....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ayala Bekijk berichtMalware: graag in mensentaal even wat meer uitleg
?
Comment
-
Nog steeds tevreden met EudoraD300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
www.langenacker.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ayala Bekijk berichtHallo
Malware: graag in mensentaal even wat meer uitleg?
ik heb niet echt problemen met mn pc's die ik gebruik.
groetjes
Ayala
Eigenlijk als u zich dergelijke vragen moet stellen, is het eigenlijk zelfs niet aan te raden windows te gebruiken, maar dat is een andere discussieTo make your dreams come true, wake up
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk berichtWel, als u zich die vragen moet stellen. Is het niet echt aan te raden van dergelijke "gratis" programma's te gebruiken. Gratis bestaat namelijk niet.
Eigenlijk als u zich dergelijke vragen moet stellen, is het eigenlijk zelfs niet aan te raden windows te gebruiken, maar dat is een andere discussie
Firefox, Thunderbird om het even bij Mozilla te houden.
Of verscheidene Linux distro's ...
Comment
-
@ Cubalistic: het net staat vol van sites die software testen en de resultaten daarvan publiceren. 'k heb Microsoft er zelden goed uit zien komen.
Ze hebben al lekken gehad in hun IE waarvan het maanden duurde voor de patch er was. Toen die patch getest werd bleek dat hij niets uithaalde...
Dus misschien ook eens wat research doen...? ook no offence hoor
http://www.mozilla.org/security/announce/
I rest my case voor de rest hoor. Geen zin om een welles-nietes post te starten hier dus veel succes nog met je mailclient & browser
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ayala Bekijk berichtDat is nu juist de enige reden waarom ik Incredimail gebruik.
Het overzetten naar andere pc kan niet simpeler zijn.
Groetjes
Ayala
Zelfs al uw mail op verschillende pc's gelijk beschikbaarCanon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
http://www.stevevandegaer.be
Comment
Comment