Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand al een MSI WIND ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Al iemand een DELL Latitude 2100 ?

Mijn zoon is op dit 'extra' stevig modelletje gevallen.
    Heeft iemand er ervaring mee?

Mijn 'werk' laptop is ook al jaren een Dell Latitude, en dat zijn stevige machientjes.

Zijn de specs van die Latitude 2100 een beetje OK voor internet en office?
    De processor is een Atom N270 met 1 GB Ram en hij zou een Touchscreen willen meebestellen.

Nadien wil hij er een DVB ontvanger aan hangen via USB om TV te kijken op z'n kamer.

Comment

Re: Iemand al een MSI WIND ?

Hallo,

Ik heb de MSI U100 nu bijna een jaar.
      Hij wordt dagelijks gebruikt van 8 tot 17 uur.
      De 3-cells batterij gaat nu, na een jaar, nog steeds 2 uur mee. Ik gebruik de netbook dus wel heel geregeld op batterij. Als je dat niet doet (zoals sommige van m'n collega's is de batterij na een jaar praktisch niet meer bruikbaar).
      Hij voldoet nog steeds perfect aan m'n verwachtingen en kan (bijna) alle werk aan.
      Ik gebruik hem zelfs om de schoolwebsite te bouwen/onderhouden (Dreamweaver) en ook fotobewerkingen (in geval van nood) zijn geen probleem.
      Ik heb de mijne in Heist-op-den-berg gehaald bij Tones (www.tones.be) - maar ik weet niet of hij daar in voorraad is (even zoeken op de site).

Groeten,
      Jaja (vanop de MSI U100 )
      Buiten onder de pergola ... met een drankje ...
      Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
      Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
        Hallo,

Ik heb de MSI U100 nu bijna een jaar.
        Hij wordt dagelijks gebruikt van 8 tot 17 uur.
        De 3-cells batterij gaat nu, na een jaar, nog steeds 2 uur mee. Ik gebruik de netbook dus wel heel geregeld op batterij. Als je dat niet doet (zoals sommige van m'n collega's is de batterij na een jaar praktisch niet meer bruikbaar).
        Hij voldoet nog steeds perfect aan m'n verwachtingen en kan (bijna) alle werk aan.
        Ik gebruik hem zelfs om de schoolwebsite te bouwen/onderhouden (Dreamweaver) en ook fotobewerkingen (in geval van nood) zijn geen probleem.
        Ik heb de mijne in Heist-op-den-berg gehaald bij Tones (www.tones.be) - maar ik weet niet of hij daar in voorraad is (even zoeken op de site).

Groeten,
        Jaja (vanop de MSI U100 )
        Buiten onder de pergola ... met een drankje ...
        Ik weet niet of dit bij jullie gekend is: ik gebruik de Wind nu al een 2 tal weken. Als je BIOS versie 1.9 is of later: In de set-up (via F3 bij opstarten) kan je de functie 'DOC' instellen. D.i een overklokmode in 3 stappen. Afh v.d geheugenkwaliteit kan je de Wind dus overklokken. Loopt hij vast op de hoogste stand dan evt een stapje lager zetten. Deze overklokmode is door MSI erkend want zelf in BIOS voorzien (garantie vervalt dus niet). Na opstarten in Windows kan je via Fn-F10 in overklok mode gaan. De Wind draait dan op 2Ghz ipv 1,6Ghz! Doch enkel als je op netadapter bent aangesloten, dus niet op accu.
        Fuji X-T1 en glassware

Comment

Ik weet niet of dit bij jullie gekend is: ik gebruik de Wind nu al een 2 tal weken. Als je BIOS versie 1.9 is of later: In de set-up (via F3 bij opstarten) kan je de functie 'DOC' instellen. D.i een overklokmode in 3 stappen. Afh v.d geheugenkwaliteit kan je de Wind dus overklokken. Loopt hij vast op de hoogste stand dan evt een stapje lager zetten. Deze overklokmode is door MSI erkend want zelf in BIOS voorzien (garantie vervalt dus niet). Na opstarten in Windows kan je via Fn-F10 in overklok mode gaan. De Wind draait dan op 2Ghz ipv 1,6Ghz! Doch enkel als je op netadapter bent aangesloten, dus niet op accu.

Comment

Working...
          X