Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Yep en zeggen niet wanneer die wel wordt aangeboden....

    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

    Comment


    • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

      En...?
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        En...?
        persoonlijk geen interesse
        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
        George Orwell

        Comment


        • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

          Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
          persoonlijk geen interesse
          Ik ook niet en ik ben zo zot niet om zo'n dure prul te kopen maar wanneer komt die nu?
          Zou vandaag toch geweten zijn.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            Ik ook niet en ik ben zo zot niet om zo'n dure prul te kopen maar wanneer komt die nu?
            Zou vandaag toch geweten zijn.
            Duur ok, maar prul, hoe kan je dat zeggen zonder ermee gewerkt te hebben?
            En het is perfekt geweten wanneer hij er is, in Belgie, (nog) niet!

            Comment


            • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

              Volgens de geruchten zou hij nu vrijdag "exclusief" bij de mobistar centers te koop zijn.
              Prijs zou 499 eur zijn voor de 8gb versie... (t.o.v. 199 usd in de states)
              Oew...veel geld hoor !
              Nikon + glasbak
              Failure is always an option...

              Comment


              • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                Oorspronkelijk geplaatst door DucBlade Bekijk bericht
                Volgens de geruchten zou hij nu vrijdag "exclusief" bij de mobistar centers te koop zijn.
                Prijs zou 499 eur zijn voor de 8gb versie... (t.o.v. 199 usd in de states)
                Oew...veel geld hoor !
                Lijkt me een normale prijs voor een toestel in die klasse.
                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                Comment


                • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                  Volgende maand voor het werk nog es naar de US, t'is de moment
                  1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

                  Comment


                  • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                    Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                    Lijkt me een normale prijs voor een toestel in die klasse.
                    Volgens mij beschouwen wij dat als "Normale" prijs omdat wij niet anders gewend zijn. Langs de ene kant, waarom kost iets nog geen 150 euro in de states, en hier 499? De interne keuken van het hebbedingetje is hetzelfde
                    Canon 40D // Speedlite 430EX // Canon 50mm f1.8 // Canon 70-200L f2.8 // Tamron 28-75mm f2.8 (te koop) // Tokina 11-16 f2.8
                    http://digital.raptor-tec.be

                    Comment


                    • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                      Oorspronkelijk geplaatst door kris_vdm Bekijk bericht
                      Volgens mij beschouwen wij dat als "Normale" prijs omdat wij niet anders gewend zijn. Langs de ene kant, waarom kost iets nog geen 150 euro in de states, en hier 499? De interne keuken van het hebbedingetje is hetzelfde
                      koppelverkoop
                      Mijn foto's
                      Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

                      Comment


                      • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                        Oorspronkelijk geplaatst door rhelsen Bekijk bericht
                        koppelverkoop
                        ok ok, was eigenlijk een retorische vraag
                        Canon 40D // Speedlite 430EX // Canon 50mm f1.8 // Canon 70-200L f2.8 // Tamron 28-75mm f2.8 (te koop) // Tokina 11-16 f2.8
                        http://digital.raptor-tec.be

                        Comment


                        • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                          Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                          Volgens mij werkt de iPhone perfect op elke kit die bluetooth ondersteunt.
                          Ik kwam net dit berichtje tegen. Hier zou ik toch mee oppassen. Heb een Nokia E90 en een Opel met ingebouwde carkit. Telefoneren en oproepen ontvangen lukt perfect, alleen wordt geen synch gemaakt met het telefoonboek, waardoor je de telefoonnummers op je foon zelf moet opzoeken (verre van handig zou ik denken). Blijkbaar - na veel zoeken - heeft dat te maken met de verschillen in implementatie van het Bluetooth protocol. Ik geloof dat in mijn geval mijn telefoon met BT2.0 werkt en de carkit vooral omkan met 1.3. Oja, en het hangt ook nog van merk af, want mijn Samsung D600 slaagt er zelfs niet in om langer dan 1 minuut een connectie vast te houden...

                          Hopelijk gaat het met de iPhone beter
                          Canon 40D // Speedlite 430EX // Canon 50mm f1.8 // Canon 70-200L f2.8 // Tamron 28-75mm f2.8 (te koop) // Tokina 11-16 f2.8
                          http://digital.raptor-tec.be

                          Comment


                          • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                            8GB 525€
                            16GB 615€

                            pffff wa nen afknapper zeg

                            geen koppelverkoop
                            zijn geen simlocked versies
                            Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                            Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                            Comment


                            • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                              Dus wat heeft Mobistar er dan nog mee te maken?

                              Dave
                              pixelpusher

                              Comment


                              • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                                Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                                Dus wat heeft Mobistar er dan nog mee te maken?

                                Dave
                                Ja nu begrijp ik het ook niet meer.

                                Misschien dat Mobistar de optie heeft om los als in koppel te verkopen?
                                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                                Comment

                                Working...
                                X