Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

    Ja, maar daarmee komt ge ni echt geloofwaardig over. Dan mag het in uw ogen de mooiste telefoon ter wereld zijn. Als ge'r morgen wettelijk mee moogt trouwen, dan hou ik u niet tegen hoor.

    Ik beschouw mezelf ook niet als veeleisend als het op telefoneren aankomt, en ik heb ook wel zin om met zo'n glimmend ding over 't straat te lopen, maar ik heb toch wel een aantal struikelblokken te overbruggen, namelijk:

    • Het ontbreken van MMS.
    • Het gebruik van zelfgemaakt MP3's als ringtoon.
    • Allerbelangrijkste: de integratie met mijn nieuwe auto.

    Ik heb mijn Nokia enkele maanden geleden gekocht, speciaal gekozen uit de lijst van "best ondersteunde telefoons" gekregen van de garage. Dat zegt genoeg over hoe belangrijk ik die "hands free" vind.

    Als ik dan ga googlen over dit onderwerp in functie van een iPhone, word ik depressief.

    Dave
    pixelpusher

    Comment


    • #92
      Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

      Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
      Ja, maar daarmee komt ge ni echt geloofwaardig over. Dan mag het in uw ogen de mooiste telefoon ter wereld zijn. Als ge'r morgen wettelijk mee moogt trouwen, dan hou ik u niet tegen hoor.

      Als ik dan ga googlen over dit onderwerp in functie van een iPhone, word ik depressief.

      Dave
      yeah right op wat slaat dat nu? Ik heb een telefoon gekocht en ben er content van, wil mijn GEBRUIKERSERVARINGEN (dus niet gegoogle- info) hier delen,
      ik ben er conten van nie meer en niet minder.

      PS; als je uwen maat "de max" vindt, trouw jij dan ook met hem?
      Photography helps people to see
      -Berenice Abbott-
      BD1050BE

      Comment


      • #93
        Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

        Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
        Ik heb hem de pieren uit zijn neus gevraagd over de iPhone, en daarna mijn HTC Diamond Touch laten proberen . . . zijn volgende keuze was snel gemaakt, ook gedeeltelijk omdat het voor hem vooral een zakelijke PDA moest zijn ( op multimedia gebied is de iPhone beter vind ik ), zijn echtgenote is airhostess en die kon zeer goedkoop de iPhones in de US ter plaatse aankopen.
        Kijk, alles is relatief, ik heb gisteren (onder impuls van deze topic) de diamond uitgetest, en man, wat een troep is me dat! slechte geluidskwaliteit, onmogelijk klein scherm, design is al helemaal chinees, nee, echt, de goesting was na 10 minuten over!
        Ik hou het echt bij de iphone, die voldoende zakelijk in huis heeft en vooral aangenaam is in het gebruik.
        Voila, das nu mijn ongezoten mening over de nieuwste HTC.
        Uiteraard is het niet allemaal zo zwart wit, maar uitspraken zoals de geluidskwaliteit is slecht bij het bellen, ja, je begrijpt toch zelf ookw el dat dit redleijk "raar" is voor een toestel dan in de VS 55%? van de high end markt ingepalmd (LOL) heeft, en dan slecht zo zijn om te bellen???

        Comment


        • #94
          Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

          en nu volledig terug on-topic

          Zibri heeft aangekondigd dat hij iPhone firmware 2.0 beta 7 heeft gekraakt. Het nieuws is niet alleen gunstig voor mensen die de iPhone 3G willen kopen, maar ook voor mensen die al een iPhone hebben en de firmware willen upgraden.



          Vooral dat stukje intigreerde me (als first version Iphone gebruiker):

          Het is niet alleen geruststellend nieuws voor mensen die de 3G iPhone willen kopen, maar ook voor mensen die nu al een eerste generatie iPhone hebben en willen profiteren van de nieuwe functies in firmware 2.0: Exchange-ondersteuning, geotagging van foto’s, de nieuwe wetenschapplijke calculator… grote en kleine verbeteringen die de upgrade toch de moeite waard maken.
          Photography helps people to see
          -Berenice Abbott-
          BD1050BE

          Comment


          • #95
            Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

            Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
            Ja, maar daarmee komt ge ni echt geloofwaardig over. Dan mag het in uw ogen de mooiste telefoon ter wereld zijn. Als ge'r morgen wettelijk mee moogt trouwen, dan hou ik u niet tegen hoor.

            Ik beschouw mezelf ook niet als veeleisend als het op telefoneren aankomt, en ik heb ook wel zin om met zo'n glimmend ding over 't straat te lopen, maar ik heb toch wel een aantal struikelblokken te overbruggen, namelijk:

            • Het ontbreken van MMS.
            • Het gebruik van zelfgemaakt MP3's als ringtoon.
            • Allerbelangrijkste: de integratie met mijn nieuwe auto.

            Ik heb mijn Nokia enkele maanden geleden gekocht, speciaal gekozen uit de lijst van "best ondersteunde telefoons" gekregen van de garage. Dat zegt genoeg over hoe belangrijk ik die "hands free" vind.

            Als ik dan ga googlen over dit onderwerp in functie van een iPhone, word ik depressief.

            Dave
            MMS uiteraard, niet aanwezig, gelukkig gebruik ik dat niet, anders had ik ook daar en probleem.
            MP3 gaat dus wel als ringtoon hé, je moet wat foefelen, maar htc gebruikers kennen daar toch alles van . (ik gebruik ook eigen mp3 als ringtone)
            Integratie in de auto, ik heb het gisteren nog getest in de nieuwe BMW 5, en ik weet dat het ook gaat in de ML420. Beide auto's die redelijk moeilijk zijn om alles voor mekaar te krijgen..
            Ikzelf heb een parrot, ook daar werkt het mee, en als mp3 ondersteunig gebruik ik een dension kit.
            Maar inderdaad, als je gaat google, dan lees je wat.. maar dat is echt met alles, kijk eens naar tomtom / diamond, man man, ook precies serieus wat miserie.

            Comment


            • #96
              Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

              Nog iets, vergeten we even niet, dat we met de eerste versie van iets bezig zijn, wat al direkt goed werkt, maar met beperkingen , die grotendeels komen uit het feit, dat de iphone helemaal niet gemaakt is voor de europese markt, die op communicatiegebied vrij ver staat, maar eerder voor de Amerikaanse markt, waar gsm veel recenter geintroduceerd is, er lopen nog heel veel mensen in de VS met een cellphonetje, en de uitgestrekte gebieden zijn nog steeds problematisch kwa gsm ontvangst!
              Goed gedaan Steve!

              Comment


              • #97
                Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                Maar inderdaad, als je gaat google, dan lees je wat.. maar dat is echt met alles, kijk eens naar tomtom / diamond, man man, ook precies serieus wat miserie.
                Ik werk met de HTC Touch Cruise die amper verschilt van de Diamond, ik heb nog geen enkel toestel gehad dat zo probleemloos met de TT930 werkt, en de oorzaak ligt eerder bij TT dan bij HTC, want al mijn HTC's werken perfect op de TT930 maar zéér moeizaam tot slecht voor TT versies onder de 920.
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                Comment


                • #98
                  Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                  Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                  Ik werk met de HTC Touch Cruise die amper verschilt van de Diamond, ik heb nog geen enkel toestel gehad dat zo probleemloos met de TT930 werkt, en de oorzaak ligt eerder bij TT dan bij HTC, want al mijn HTC's werken perfect op de TT930 maar zéér moeizaam tot slecht voor TT versies onder de 920.
                  Ik bedoel dus wel TT (ook al beperkt tot V 6.03) OP de diamond draaien hé. Dat is nu net een van de + punten van de htc.
                  Dat de BT niet goed samenwerkte in het verleden, heb ik nooit last van gehad, zelfs niet met 2 BT verbindingen gelijk, (GPS antenne en carkit)

                  Ik bedoel maar, laat ons nu niet de htc de hemel in prijzen, hij heeft ook zijn kantjes, net als de iphone.

                  Comment


                  • #99
                    Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                    Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht

                    Ik bedoel maar, laat ons nu niet de htc de hemel in prijzen, hij heeft ook zijn kantjes, net als de iphone.
                    Daar mag je zeker van zijn . . . vooral zijn beperkte snelheid ( vnd ik toch ) hindert me soms erg.
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                    Comment


                    • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                      Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                      Ik bedoel maar, laat ons nu niet de htc de hemel in prijzen, hij heeft ook zijn kantjes, net als de iphone.
                      mooie quote om dit draadje te besluiten!
                      Photography helps people to see
                      -Berenice Abbott-
                      BD1050BE

                      Comment


                      • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                        Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                        ... maar ik heb toch wel een aantal struikelblokken te overbruggen, namelijk:
                        • Het gebruik van zelfgemaakt MP3's als ringtoon.

                        iToner

                        Comment


                        • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                          Oorspronkelijk geplaatst door Tony smeT Bekijk bericht
                          [/list]
                          iToner
                          Well, they officially have the support for OS 1.1.4.. too bad that OS 2.0 will be out in a week or two and will most likely break it again... (Version 1.0.7)
                          Foefelen dus, zonder de zege van Apple. Mooi hoor. En wat die integratie betreft: uitwisselen van opgeslagen nummers via BT? spraakgestuurd dialen? Deftige dock om te laden? A2DP?

                          Dave
                          pixelpusher

                          Comment


                          • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                            Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                            Foefelen dus, zonder de zege van Apple.

                            Dave
                            hilarisch!: zeg dat tegen 10 000 belgen
                            Last edited by Lieven0303; 14 juni 2008, 16:30.
                            Photography helps people to see
                            -Berenice Abbott-
                            BD1050BE

                            Comment


                            • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                              Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                              Foefelen dus, zonder de zege van Apple. Mooi hoor. En wat die integratie betreft: uitwisselen van opgeslagen nummers via BT? spraakgestuurd dialen? Deftige dock om te laden? A2DP?

                              Dave
                              Dave, jij weet echt niet van ophouden hé. Je hebt 1000% gelijk, niemand spreekt je nog tegen, maar aanvaard a.u.b. dat er mensen zijn die tevreden met de iphone zoals ie is. En koop er nooit 1, want apple blijft apple, en daar zal altijd wel iets zijn dat je niet aanstaat. Gewoon . punt . gedaan.

                              Comment


                              • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                                Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                                Dave, jij weet echt niet van ophouden hé. Je hebt 1000% gelijk, niemand spreekt je nog tegen, maar aanvaard a.u.b. dat er mensen zijn die tevreden met de iphone zoals ie is. En koop er nooit 1, want apple blijft apple, en daar zal altijd wel iets zijn dat je niet aanstaat. Gewoon . punt . gedaan.
                                kon 't niet beter zeggen!
                                Photography helps people to see
                                -Berenice Abbott-
                                BD1050BE

                                Comment

                                Working...
                                X