Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen Konijnenberg

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ervaringen Konijnenberg

Oorspronkelijk geplaatst door Fieldmarshall Bekijk bericht
    De kilometerstand van mijn wagen bij levering was 1km (geen al te grote parking aan de fabriek vermoed ik )
    Bij heel wat auto's zal dat mee zijn, omdat ze in de haven soms wel wat kilometers moeten doen bij het lossen van zo'n schip. En volgens een reportage in Humo rijden ze er niet altijd even voorzichtig mee...

Je koopt dan een nieuwe wagen, en in het begin rij je er rustig mee, maar ondertussen heeft die in de haven met een koude motor al een paar kilometers volgas gereden.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
      Bij heel wat auto's zal dat mee zijn, omdat ze in de haven soms wel wat kilometers moeten doen bij het lossen van zo'n schip. En volgens een reportage in Humo rijden ze er niet altijd even voorzichtig mee...

Je koopt dan een nieuwe wagen, en in het begin rij je er rustig mee, maar ondertussen heeft die in de haven met een koude motor al een paar kilometers volgas gereden.
      Mijn broer werkt bij een bekende invoerder van wagens in het Brusselse, als koetswerk hersteller ... yep, splinternieuwe wagens die een beetje te enthusiast van de trein gereden zijn door de 'lossers' en een muurtje of een andere wagen hebben geraakt.

Best dat je zo'n dingen niet weet, voor hetzelfde geld is de hele flank van je splinternieuwe wagen hersteld voordat je hem mocht afhalen bij de dealer

De grap is bij de dealer dit verhaal ophalen als ie zegt dat de levering van je wagen met een week of meer is uitgesteld ... de laatste waar ik dit bij uithaalde werd rood tot achter zijn oren ... dan weet je gewoon dat er iets aan de hand is hij wist niet meer hoe te draaien of keren, die wist heel goed wat er gebeurd was ... als het correct hersteld is heb ik er geen probleem mee, de afwerking is soms beter dan uit de fabriek zelf trouwens.

Het ging hier om een speciale bestelling in parelmoer wit metallic ... als daar een ongeluk meer gebeurt kan je de hele wagen herspuiten ... als ie beschadigd was voor het leveren heeft het in elk geval veel geld en moeite gekost bij de invoerder, parelmoer verf, en vooral de witte kleur is heel moeilijk te spuiten volgens mijn broertje

Johan
      Disegno-S
      Specialized in Automotive photography ...

Comment

Volgens mij is het standaard dat de gemiddelde winkel ervan profiteert zijn demo-model op te sturen als ge via web bestelt. Die indruk heb ik tenminste al dikwijls gehad. Laatst een filmcamera bij één van de hier goed bekende shops..., drééf van het aangekoekt zweet. Zullen denken: "die mannen die via web bestellen zullen toch niet zo makkelijk kunnen reclameren, en dan nog..."
        Awel, ik zou mss hetzelfde doen, maar zou hem tenminste wel proper afkuisen

In levende lijve gezien toen ik als jonge spruit vanuit een interimkantoor ooit naar een parking aan de dokken werd gestuurd. Dat moet ge echt eens gaan zien
        Die auto's staan daar in lange rijen letterlijk bumper tegen bumper en dikwijls moeten er daar specifiek tussenuit gewrongen worden om op de camion te rijden. Ge kunt u voorstellen wat een bandengegier en gebots dat daar was en hoeveel fun die jonge gasten hadden! Gelukkig mocht ik toen als n00b niet meedoen, want dat had ook nog niks voor mij geweest, behalve een dure leerschool
        Last edited by maGuy; 9 mei 2008, 23:58.

Comment

eens een reportage in Humo rijden ze er niet altijd even voorzichtig mee...

Ondertussen zit er bij vele van die wagens een begrenzer op ... dus gek doen op Ro-Ro traffiek is bij vele merken verleden tijd ...
          www.fotofolio.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
            Ondertussen zit er bij vele van die wagens een begrenzer op ... dus gek doen op Ro-Ro traffiek is bij vele merken verleden tijd ...
            tja begrenzen, kwa toeren dan ofzo?

als die koud staat en je geeft in neutraal ineens gas tot in't rood... is ook niet echt gezond :|
            foto als spiegel of als venster?

Comment

Working...
            X