Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen Konijnenberg

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ervaringen Konijnenberg

Oorspronkelijk geplaatst door Dendermonde Bekijk bericht
    Ik heb betaald voor een nieuwe camera en niet een waar al 170 opnames mee zijn gemaakt en waar ik weet niet wat mee is gebeurd.
    Als jullie dat normaal vinden??
    ik moet dendermonde hier dan toch gelijk geven ...

De musicstore in duitsland (niks met fotografie, maar ook een webwinkel en gewone winkel en ... ) die hanteert 2 prijzen ... nieuwprijs, als je iets nieuw nieuw nieuw koopt en een de retourprijs ... ietsie minder dan nieuw, en je weet dat je een bijna nieuw toestel koopt.

Comment

Even mijn ervaring over de prijs en de fotoboer ...

Ik heb me onlangs een Nikon D80 + AF-S 18-200mm DX VR aangeschaft, na overal de prijzen vergeleken te hebben bij de meeste bekende Nikon verdelers, ben ik naar een winkel hier in Sint-Truiden (waar ik eigenlijk al mijn vorige fototoestellen kocht) gestapt en gevraagd of ze mij dit toestel aan de scherpste prijs konden verkopen.
      Wat heb ik bedongen?
      Ik betaalde voor de body en de lens + Sandisk CF 2048 MB Ultra II geheugenkaart maar 16 euro meer dan bij Konijnenberg, voor die meerprijs kon ik niet naar Turnhout te rijden.
      Ook een Lowepro Slingshot 200 AW rugzak kocht ik aan dezelfde scherpe prijs als bij Konijnenberg, ook al hing er een duurder prijskaartje aan.
      Alles werd onder mijn ogen uitgepakt en getest, ikzelf heb in de winkel alles mogen nakijken en uittesten voor ik betaalde.

Dus zie je maar dat kijken en vergelijken en een babbelke over de prijs ook dicht bij huis kan, de garantie en de mogelijkheid om eventueel vragen te stellen is dan ook maar een stapje van je deur ...

Groetjes,
      Charlotje

Comment

heb alleen problemen met mensen die speciaal hier lid worden om te klagen over welke leverancier dan ook.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Dit soort discussies hoort niet thuis in het forumonderdeel "Camera's", darom de verplaatsing naar "Chitchat" . . .

on topic : Over welke winkel je ook praat, er zullen ALTIJD tevreden maar ook ontevreden klanten zijn . . . veel meer wijsheid kan je uit dergelijke discussies niet halen.
          Last edited by Franciskine; 26 april 2008, 05:41.
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Als je veel kilometers wilt rijden om aan een goede prijs te kopen, dan moet je achteraf niet klagen dat je weer die afstand moet afleggen als er iets mis is met je materiaal.
            Zéker niet als je dan nog goed wordt geholpen ook!

De reden dat ik mijn aankopen in de buurt doe is omdat ik niet bereid ben om al die kilometers te rijden voor een miniem prijsverschil.
            Als een body bij Art&Craft slechts 40euro duurder is dan bij Konijn, dan koop ik hem wel bij A&C, want dat is slechts 10km van mijn deur.
            En soms spring ik binnen bij Foto Rubens in Wilrijk. Maar ik kom dan ook regelmatig in de buurt van Wilrijk.
            Mvg Tim

Comment

Hallo, dit is mijn eerste berichtje op dit forum.
              Ik dacht dat dit een fotografieforum is en niet de klaagmuur.
              In elke winkel zij er tevreden en ontevreden klanten net zoals er in elke winkel gemakkelijke en moeilijke klanten komen.
              Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

Hey juppekes

@ Dendermonde

Hopelijk krijgen we hier ook eens wat foto's van jou te zien genomen met uw spiksplinternieuwe Canon
                Bootjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                  Dit soort discussies hoort niet thuis in het forumonderdeel "Camera's", darom de verplaatsing naar "Chitchat" . . .

on topic : Over welke winkel je ook praat, er zullen ALTIJD tevreden maar ook ontevreden klanten zijn . . . veel meer wijsheid kan je uit dergelijke discussies niet halen.
                  De volgende die dit gelezen heeft (en misschien ben ik dat wel) haalt er toch wel wijsheid uit. Alles checken voor je ginder buiten gaat, ook al is het druk en staan er 10 achter u te wachten.

Natuurlijk hebben we weer de oudere garde die dit topic tot een discussie willen maken. DE TS zat met een ei en hij wou het kwijt ! Gelukkig is het goed voor hem afgelopen en hebben ze de fout toegegeven !

Amen

Comment

Bedankt voor jullie reacties, toch even iets rechtzetten ik ben geen lid geworden om gelijk wat aan te klagen maar om iets over fotografie te leren en mijn ervaringen op fotogebied te delen met anderen waaronder ook de aankoop van materiaal. Ik ben nieuw in deze wereld van forums en fotografie dus geef me even de tijd om me aan te passen

Comment

Bedankt voor jullie reacties, toch even iets rechtzetten ik ben geen lid geworden om gelijk wat aan te klagen maar om iets over fotografie te leren en mijn ervaringen op fotogebied te delen met anderen waaronder ook de aankoop van materiaal. Ik ben nieuw in deze wereld van forums en fotografie dus geef me even de tijd om me aan te passen
                      Soms vergeten sommigen ( en ik durf dat ook wel eens ) dat ze ooit ook allemaal nieuwelingen waren . . .
                      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Ik denk dat de topicstarter eerst eens de verkoper moet kontakteren, ik ben er bijna zeker van dat het hier een probleem is met een gebruikt geheugenkaartje, of dat er met het plaatsen van de laatste nieuwe firmware hetzelfde geheugenkaartje werd gebruikt voor een hele serie camera's.

Met andere apparaten gebeurt dat ook, ik ken zelf iemand die op een bedrijf werkt waar ze de hele dag nieuwe toestellen (autoradio's en allerhande video en geluidsapparatuur) moeten uitpakken om ergens wat te wijzigen of om er andere gebruiksaanwijzingen in te steken.
                        http://barthuysmans.smugmug.com/
                        BD0338BE

Comment

Ik had onlangs ook een vraag i.v.m. de leveranciers die konijnenberg aanspreekt.
                          puur hypothetisch, denk ik dat ze andere leveranciers hebben.
                          Hier...kan je nog eens mijn vraagstelling overlezen.
                          Panasonic FZ7 + Sony Alpha 300 + kitlens 18-70 mm + beercan - 70-210/4

Comment

...lees vooral,indien niet in de winkel, binnen de drie dagen terug op stock via officiele leverancier.Bij konijn heb ik nu drie weken gewacht...nu zijn ze pas terug op stock (prijskaartje +/-100,00 € goedkoper dan bij de plaatselijke kleinhandel, waar ze nooit uit stock zijn geweest). Bij nazicht op 't computerscherm in de winkel, rechstreeks bij leverancier, zijn die steeds voorradig geweest bij deze sinds begin april...enkel bij konijn moest je drie weken wachten...vreemd?
                            Panasonic FZ7 + Sony Alpha 300 + kitlens 18-70 mm + beercan - 70-210/4

Comment

Controleer alles grondig voor je buitenstapt met je nieuwe aanwinst!
                              Ik denk dat dat de enige les is die hier uit getrokken kan worden.
                              pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door t'web Bekijk bericht
                                ...lees vooral,indien niet in de winkel, binnen de drie dagen terug op stock via officiele leverancier.Bij konijn heb ik nu drie weken gewacht...nu zijn ze pas terug op stock (prijskaartje +/-100,00 € goedkoper dan bij de plaatselijke kleinhandel, waar ze nooit uit stock zijn geweest). Bij nazicht op 't computerscherm in de winkel, rechstreeks bij leverancier, zijn die steeds voorradig geweest bij deze sinds begin april...enkel bij konijn moest je drie weken wachten...vreemd?
                                ja ik ken dat soort fratsen bij de leverancier .. alles vooradig en in voldoende mate .. tot je een bestelling plaatst en dan blijken de stocks niet te kloppen en is niets voorradig en moet je 6 weken wachten .. en dan loopt de wachttijd plots nog op want bij de invoerder ontbreken ze ook .. tarara .. niet de eerste keer dat mij dat gebeurt !

Comment

Working...
                                X