Hallo, dit is mijn eerste berichtje op dit forum.
Ik wil jullie graag even laten weten wat ik meegemaakt heb bij mijn aankoop van een "nieuwe" Canon 40D body bij Konijnenberg te Turnhout.
Bestelling gedaan via internet en verleden zaterdag opgehaald in Turnhout.
Alles in volle vertrouwen meegenomen naar huis zonder grondige controle in de winkel. Thuis alles uitgepakt en een paar foto's gemaakt, tot mijn grote verbazing stond de teller al op 170 opnames! Ook waren er verschillende basisinstellingen gewijzigd en bleek bij nazicht van de verpakking dat deze ook al meerdere keren geopend was geweest! Ik was woest en heb direct een mail verstuurd naar Konijn met het hele verhaal en dat ik betaald had voor een nieuwe body en geen tweedehands.
Maandag bericht gekregen dat ik de body mocht komen omruilen en dat ze er niets van snapte hoe dat kon gebeuren.
Dinsdag vrije dag genomen en heen en terug naar Turnhout ( 170km ), op mijn vraag hoe zo iets mogelijk is kreeg ik van het konijn van dienst als antwoord dat het de schuld van Canon was, ze krijgen ze zo binnen!
Volgens mijn bescheiden mening gebeuren er vreemde dingen in het magazijn van Konijnenberg. Op mijn vraag om enige compensatie voor de gereden kilometers en onnodige vrije dag zei men mij dat ik een kop koffie kon krijgen!
De prijzen bij Konijn zijn ok, maar van klantvriendelijkheid hebben ze daar nog nooit gehoord. Nu mijn vraagje: zijn er nog mensen die zo iets meegemaakt hebben en hoe zijn zij behandeld?
Ik wil jullie graag even laten weten wat ik meegemaakt heb bij mijn aankoop van een "nieuwe" Canon 40D body bij Konijnenberg te Turnhout.
Bestelling gedaan via internet en verleden zaterdag opgehaald in Turnhout.
Alles in volle vertrouwen meegenomen naar huis zonder grondige controle in de winkel. Thuis alles uitgepakt en een paar foto's gemaakt, tot mijn grote verbazing stond de teller al op 170 opnames! Ook waren er verschillende basisinstellingen gewijzigd en bleek bij nazicht van de verpakking dat deze ook al meerdere keren geopend was geweest! Ik was woest en heb direct een mail verstuurd naar Konijn met het hele verhaal en dat ik betaald had voor een nieuwe body en geen tweedehands.
Maandag bericht gekregen dat ik de body mocht komen omruilen en dat ze er niets van snapte hoe dat kon gebeuren.
Dinsdag vrije dag genomen en heen en terug naar Turnhout ( 170km ), op mijn vraag hoe zo iets mogelijk is kreeg ik van het konijn van dienst als antwoord dat het de schuld van Canon was, ze krijgen ze zo binnen!
Volgens mijn bescheiden mening gebeuren er vreemde dingen in het magazijn van Konijnenberg. Op mijn vraag om enige compensatie voor de gereden kilometers en onnodige vrije dag zei men mij dat ik een kop koffie kon krijgen!
De prijzen bij Konijn zijn ok, maar van klantvriendelijkheid hebben ze daar nog nooit gehoord. Nu mijn vraagje: zijn er nog mensen die zo iets meegemaakt hebben en hoe zijn zij behandeld?
Comment