Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie heeft er hie ral een iPhone?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wie heeft er hie ral een iPhone?

Op het werk hebben wij een HTC Touch Cruise uitgebreid getest en ook geen bluetooth problemen ondervonden. Het probleem dat wij ondervonden was het scherm. Na 1 week gebruik stond het scherm vol krassen. Werd gewoon gebruikt en opgeborgen in broekzak. Ok, er zaten ook sleutels en munt stukken bij, maar dat zou toch niet mogen.

Sven

Comment

Ik had de QTEK 9100 (ook HTC dus). Enkele anderen; idem. Eentje heeft nu een nieuwe HTC, maar ik weet niet welk type. Zegt toch dat hij nog steeds issues heeft met BT.

Een voorbeeld van mezelf; ik zet min oortje aan, en spreek de naam van m'n vrouw uit. De QTEK antwoord met het geluidsfragent dat hoort bij het juiste telefoonnummer (ic hij heeft herkend wie ik wil bellen). Dus hij begint te bellen, en op het moment dat mijn vrouw opneemt schakelt hij BT uit. Plezant zenne, in volle spits.

Temeer omdat je dan nog met dat penneke moet werken (dus met twee handen). En dat penneke valt dan zowat uit het toestel (had er al plakband rond gedaan), dan wil da penneke niet openschuiven, enz...

Neen, ik ben echt content dat ik er vanaf ben.
      http://www.theafricabug.com

Comment

Vandaag is de mijne gearriveerd uit de states.
        16gb gekocht via ebay.com bij een powerseller vr 400 euro+ 65 euro taxen van de douane.

een goeie prijs voor een supertoestel is de max!
        Photography helps people to see
        -Berenice Abbott-
        BD1050BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels Bekijk bericht
          Op het werk hebben wij een HTC Touch Cruise uitgebreid getest en ook geen bluetooth problemen ondervonden. Het probleem dat wij ondervonden was het scherm. Na 1 week gebruik stond het scherm vol krassen. Werd gewoon gebruikt en opgeborgen in broekzak. Ok, er zaten ook sleutels en munt stukken bij, maar dat zou toch niet mogen.

Sven
          Zat de standaard screenprotector erop? (diegene die mee in de doos werd geleverd?) Het is nl. zo dat die redelijk krasgevoelig is, er zijn wel goeie alternatieven op de markt zoals van Brando of Veripart. Die hebben een soort van "waslaagje" waardoor het scherm veel krasbestendiger wordt + de aanraakgevoeligheid verbetert.
          D7000 en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Luad Bekijk bericht
            Zat de standaard screenprotector erop? (diegene die mee in de doos werd geleverd?) Het is nl. zo dat die redelijk krasgevoelig is, er zijn wel goeie alternatieven op de markt zoals van Brando of Veripart. Die hebben een soort van "waslaagje" waardoor het scherm veel krasbestendiger wordt + de aanraakgevoeligheid verbetert.
            We verkregen de doos van de leverancier, maar hier zat geen screenprotector bij. Moest hij erbij zitten, zou ik hem er ook niet opplaatsen, zo'n dingen komen toch los na verloop van tijd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels Bekijk bericht
              We verkregen de doos van de leverancier, maar hier zat geen screenprotector bij. Moest hij erbij zitten, zou ik hem er ook niet opplaatsen, zo'n dingen komen toch los na verloop van tijd.
              Die van Veripart of Brando toch niet hoor, die blijven prachtig op hun plaats zitten, zelfs bij zéér intensief gebruik...De standaardprotectors zijn idd minder goed, da's waar.
              D7000 en wat glas

Comment

Een van mijn klanten heeft er eentje en ze is er absoluut niet tevreden van als GSM, wel van alle andere toeters en bellen.
                En 't is iemand die al veel GSM's versleten heeft en heel intensief gebruikt.
                Je kan er niet met 1 hand mee sms'sen en het lettertoetsenbord is niet supergroot. 16 Gb vindt ze veel te weinig voor haar muziek en films.

Maar daarnaast heeft ze ook nog een Ipod Touch van 32 Gb en een Ipod Classic van 160 Gb.

Als GSM gaat ze terug overstappen op haar Palm, veel handiger zegt ze.

Ik heb er zelf al eens mee gespeeld, maar het zegt me weinig. Houd nogal van compacte GSM's die je met een hand kan bedienen. Gebruik zelf een HTC S710, en die werkt perfect met mijn mailserver voor agenda en contactsynchronisatie én met de carkit in mijn BMW, wat ik van veel andere GSM's niet kan zeggen. De Iphone heb ik nog niet getest met de carkit.

Jos
                Meerdere zwarte kastjes waar Nikon opstaat en ook enkele doorzichtige zwarte buizen met dezelfde vreemde opdruk...

Comment

Working...
                X