Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie heeft er hie ral een iPhone?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wie heeft er hie ral een iPhone?

Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels Bekijk bericht
    Ik sta op het punt me er één aan te schaffen, maar heb vragen bij bereikbaarheid en gps functies
    De iphone heeft dus geen GPS-functie, geen satellietontvangst.
    Je kan wel zien waar je zit, gebruik makend van Google-maps en van de gegevens van de gebruikte antennemast of netwerk.
    Het werkt wel degelijk vrij goed, maar niet nauwkeurig en snel genoeg om als wegwijzing te gebruiken.

De bereikbaarheid, zowel via GSM als wifi is in mijn geval toch wel zeker goed genoeg.

hesy.be
    BD0319BE

Comment

Ik heb er een, en kontent van, het is een smartphone for dummies.

Comment

Ik heb er al een hele tijd geleden eentje geïmporteerd uit de US. Is echt de max hoor. Heb al vele GSM's versleten maar deze zal niet vlug de deur uitgaan, geloof me. Het is ondertussen een fluitje van een cent geworden om hem te activeren en te unlocken. In den tijd dat ik dit met de mijne deed was je er een halve dag aan bezig en dan maar hopen dat je alles goed had gedaan. Nu een kwestie van 5 minuten en je kan hem volledig benutten. GPS zal nog wel komen maar heb ik niet direct nodig. Voor de rest een echt top toestel

Greetz,

Den Door.
        My site : http://www.photografie.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DigiCam Bekijk bericht
          Als je NU pas op het punt staat (en al zo lang gewacht hebt) zou je dan niet nog een paar weken langer wachten op de Belgische 3G versie?

PS Er zit geen GPS ingebouwd in de iPhone.
          Ik zit ook te wachten op de release van het 3G model dat werd aangekondigd.

Ondertussen amuzeer ik me met deze iphone look-a-like Zalig ding enkel de telefoonfunctie ontbreekt nog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
            Geen kwijl hier. Ma' 'k heb het toch ne keer kunnen voelen. Voelt degelijk aan en straalt kwaliteit uit.

En dan denk je terug aan al de "features" en zeg je hmmm... nee.

Dave

I'm with stupid!
            Ben aan het wachten op Iphone 2.0 (vooral dan voor de ondersteuning van MS Exchange en 3G).
            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DigiCam Bekijk bericht
              PS Er zit geen GPS ingebouwd in de iPhone.
              De hardware is er wel klaar voor, firmware 2.0 'zou' dat brengen volgens sommige bronnen.

Comment

wat die GPS functie betreft, dit staat vandaag in de krant (GVA) !

De opvolger van Apples huidige iPhone-model beschikt niet alleen over een snellere internetverbinding, maar ook over GPS-navigatie en 'haptische feedback'. De telefoon zou dan bijvoorbeeld licht vibreren als een 'toets' op het aanraakscherm wordt ingedrukt, wat typen op het virtuele toetsenbord gemakkelijker moet maken.

Volgens de technologiesite Engadget wordt het toestel inmiddels in beperkte kring getest. De site beweert dat de telefoon in juni geleverd kan worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ct54332 Bekijk bericht

Volgens de technologiesite Engadget wordt het toestel inmiddels in beperkte kring getest. De site beweert dat de telefoon in juni geleverd kan worden.
                  Tjah, GvA die Engadget overneemt.

Enfin, 't zou stom zijn om te denken dat het er niet van komt, maar om nu direct Engadget als nieuwsbron aan te nemen...

Dave
                  pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                    Ik heb er een, en kontent van, het is een smartphone for dummies.
                    't Was te peizen!

Al ingewerkt in de GT?
                    http://www.theafricabug.com

Comment

Ik heb er gisteren die ScummVM opgezet.

Plezant; oude games spelen zoals de Monkey Islands, Sam&Max, Indiana Jones, ... en herinnert er zich iemand day of the tentacle nog?

Vraag mijn ook af of da werkt met non-lucasarts-games. De Leisure suit Larry's. En King's quest. En Space quest. Man... als ik er zo bij nadenk. Ik wil "Rex Nebular & the cosmic gender bender" wel nog eens terug spelen. Teveel om op te noemen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk bericht
                        Ik heb er gisteren die ScummVM opgezet.

Plezant; oude games spelen zoals de Monkey Islands, Sam&Max, Indiana Jones, ... en herinnert er zich iemand day of the tentacle nog?

Vraag mijn ook af of da werkt met non-lucasarts-games. De Leisure suit Larry's. En King's quest. En Space quest. Man... als ik er zo bij nadenk. Ik wil "Rex Nebular & the cosmic gender bender" wel nog eens terug spelen. Teveel om op te noemen.
                        Had je beter geen Gameboy gekocht? Stukken goedkoper !
                        Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Re: Wie heeft er hier al een iPhone?

Ik heb een HTC Touch, dat heeft toch ook iets weg van een IPhone
                          Eerste stapjes in de wereld van de fotografie... aan de hand geleid door de Canon S5 IS...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hellas Bekijk bericht
                            Ik heb een HTC Touch, dat heeft toch ook iets weg van een IPhone
                            Idem hier, een HTC Touch Cruise, perfect toestel met alles er op en er aan maar . . . net een iets te klein scherm om handig te kunnen surfen, ik neem aan dat de Iphone een groter scherm heeft???

EDIT : ondertussen gevonden, de HTC een 2.8" scherm, de iPhone een 3.5", dat is toch al een redelijk verschil in grootte.
                            Last edited by Franciskine; 29 april 2008, 19:33.
                            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                              EDIT : ondertussen gevonden, de HTC een 2.8" scherm, de iPhone een 3.5", dat is toch al een redelijk verschil in grootte.
                              Ja dat klopt.

Voordeel is ook dat de leesrichting van je scherm volgt met hoe je hem vasthoudt. Allee, mijn HTC deed dat ook, maar enkel als ik het keyboard er van onder schoof. In de lengte is een iPhone perfect te gebruiken qua surfen.

Heb jij geen problemen met bluetooth? Het is de voornaamste reden waarom ik mijn HTC weg deed. Alle HTC-owners die ik ken geven toe dat ze bluetooth issues hebben (maar ik ken er niet veel met een HTC).

Comment

Neen, helemaal geen probleem met Bluetooth, alle BT toestellen die ik heb werken perfect samen met de htc touch cruise, welke problemen ondervind je dan juist? Ik heb ook nog de HTC P3300 en de Q-tec S200, nergens BT problemen.
                                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Working...
                                X