Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ms outlook-vraagske ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• ms outlook-vraagske ...

here I go again ...
    is het mogelijk om een mailtje te verzenden op een datum in de toekomst ?
    om het zeker niet te vergeten wil ik het nu sturen ... maar het mag nu nog niet aankomen ...

alvast dank !

grtz
    lana
    Scotty... beam me up !!!

Re: ms outlook-vraagske ...

Er van uitgaande dat je Microsoft Outlook 2007 gebruikt staat dit in de help file :

De bezorging van één bericht uitstellen

Ga in het bericht naar het tabblad Opties en klik in de groep Meer opties op Bezorging uitstellen .
    Klik op Berichtopties.
    Schakel onder Bezorgingsopties het selectievakje Niet bezorgen vóór in en klik vervolgens op de tijd en datum waarop u het bericht wilt laten bezorgen.
    Nadat u op Verzenden hebt geklikt, blijft het bericht in de map Postvak UIT staan tot op het moment van bezorging.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
      Er van uitgaande dat je Microsoft Outlook 2007 gebruikt staat dit in de help file :

De bezorging van één bericht uitstellen

Ga in het bericht naar het tabblad Opties en klik in de groep Meer opties op Bezorging uitstellen .
      Klik op Berichtopties.
      Schakel onder Bezorgingsopties het selectievakje Niet bezorgen vóór in en klik vervolgens op de tijd en datum waarop u het bericht wilt laten bezorgen.
      Nadat u op Verzenden hebt geklikt, blijft het bericht in de map Postvak UIT staan tot op het moment van bezorging.
      dank je wel !
      Scotty... beam me up !!!

Comment

En als je je pc pas opzet enkele dagen nadien, dan zal het ook te laat verzonden worden

Mvg,
        Frederic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
          En als je je pc pas opzet enkele dagen nadien, dan zal het ook te laat verzonden worden

Mvg,
          Frederic
          Wie heeft er tegenwoordig nog een dag zonder dat hij/zij zijn/haar pc opzet?
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.

Comment

Wie heeft er tegenwoordig nog een dag zonder dat hij/zij zijn/haar pc opzet?
            staat op als ik opsta & gaat slapen als ik ga slapen ... en kslaap niet veel
            Scotty... beam me up !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lana Bekijk bericht
              Hoor ik nu mezelf praten?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lana Bekijk bericht
                Jij zet die nog af?
                Ik heb er "2" die constant draaien (eigenlijk 1 vmware server met 2 clients er op, hoe kan ik anders die limiet van dommel vol krijgen )
                Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                http://www.stevevandegaer.be

Comment

Working...
                X