Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Apple hypes SEEN THAT, BEEN THERE,Funky alternatives (Iphone,Ipod,laptop,mediacenter)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Apple hypes SEEN THAT, BEEN THERE,Funky alternatives (Iphone,Ipod,laptop,mediacenter)

Die mensen flippen toch op Apple-hypes, maar in feite vinden ze totaal niets nieuws uit, het meeste bestaan al jaren + je vindt hetzelfde product van andere merken voor halve prijs (zonder appeltje op wel)

Iphone : heb al 3 jaar een HTC P3300 (telefoon,gps,wifi,internet,radio,mp3,camera) pda-phone met touch screen en compact.

Of de HTC TOUCH, rivaal van de Iphone :

De Iphone is niets nieuws, gewoon een hype (zit zelfs geen gps ontvanger in dacht ik).
    Een ander innovatief merk is ETEN (GLOFIISH) zelf nog deze G500 getest :

Apple laptops: mooie van design met appeltje op, maar wat kun je niet voor dezelfde prijs vinden van een ander merk!!!!! Sony, Acer, ...

Apple Ipod : schermpjes te klein, veel alternatieven op Ebay vanuit Hongkong aan 1/3 vd prijs! Zoek maar eens op trefwoord "IPG5-8R" of kijk hier maar eens : http://www.tinydeal.com/

Of als het iets groter mag op merk VOSONIC 80GB, tenminste geheugenkaartsloten om je kaarten met fotos en filmkes te legen en een complete backup van je muziekcollectie als 80GB Hier heel wat interessant alternatief materiaal :

Apple mediacenter : er zit een harde schijf in (zeer beperkt) nu misschien iets groter, maar ondersteunt niets van High Definition codecs zoals .tp .ts enz...
    Merk als DVICO TIVX heeft al jaren mediacenters, draadloos met wifi, hd grootte naar keuze, massas aansluitingen (ook High Definition), mooi design,.... op Ebay te vinden maar minder bekend bij grote publiek (niet veel reclame of niet in de usual pc winkels verkrijgbaar. Zoek maar eens op "mediaplayer" en klik "wereldwijd" aan op Ebay

Jukebox HD Mediaplayer

Of Mvix USA maakt ook prachtige mediaplayers, speelt HD Movies af, grote harde schijf :

Tip : IPV een voorgemaakte mediacenter stel je best zelf (of met een vriend)een HTPC samen (vb case Antec Fusion en stop je er in wat je wilt, nooit geen codec-beperkingen door de chip zoals bij voorgeprogrammeerde mediacenters!!!). Ziet eruit als een high-end versterker, maar zit pc in. Vervangt dus uw videospeler/recorder/dvdspeler/dvdrecorder/stereoketen/pc en zelfs uw fotos en filmkes op uw tv in de living perfecte ALL IN ONE

Gewoon uw pc in uw living integreren met prachtige case, als totale mediacenter en aan uw LCD vastmaken met HDMI, tv opname via TV-kaart zoals Hauppauge.

This 4 your information, moesten jullie sparen voor Apple-hypes en meer voor je geld willen. Trouwens zo speciaal van design vind ik dit niet met een appeltje op, de rest is even stijlvol en compact
    Last edited by Innovator; 8 april 2008, 18:25.

Re: Apple hypes SEEN THAT, BEEN THERE (Iphone,Ipod,laptop,mediacenter...)

Ik herhaal: LOL
    Mvg Tim

Comment

Re: Apple hypes SEEN THAT, BEEN THERE (Iphone,Ipod,laptop,mediacenter...)

Tsja, ieder zijn mening zeker?

Ik ruil m'n macjes nog niet voor een veelvoud aan PC's... ook al zouden ze goedkoper zijn.

Heb je dit topic gestart om een zo lang mogelijke discussie te krijgen tussen mac-/pc-freaks?
      Fuji FinePix S100fs

Comment

Apple hypes SEEN THAT, BEEN THERE, Funky alternatives

Nope, topic gestart om de mensen erop te wijzen dat er veel betere alternatieven zijn dan het dure (en uiteindelijk zure ) appeltje met weinig inhoud voor veel geld.

Alleen zijn die alternatieven minder bekend, je gaat ze niet zo snel in de winkel vinden, in het buitenland is een HTPC bvb een bekend begrip, als je dit hier in een pc winkel vraagt gaat de helft vd verkopers niet eens weten waar je het over hebt...

Comment

Re: Apple hypes SEEN THAT, BEEN THERE, Funky alternatives

Mooie foto's!
          Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Innovator Bekijk bericht
            Nope, topic gestart om de mensen erop te wijzen dat er veel betere alternatieven zijn dan het dure (en uiteindelijk zure ) appeltje met weinig inhoud voor veel geld.

Alleen zijn die alternatieven minder bekend, je gaat ze niet zo snel in de winkel vinden, in het buitenland is een HTPC bvb een bekend begrip, als je dit hier in een pc winkel vraagt gaat de helft vd verkopers niet eens weten waar je het over hebt...
            Zie he, apple werkt, en dat blijft werken. Daar wil ik gerust wat meer voor betalen
            To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
              Zie he, apple werkt, en dat blijft werken. Daar wil ik gerust wat meer voor betalen
              Ik zou het niet beter kunnen zeggen

Comment

Re: Apple hypes SEEN THAT, BEEN THERE,Funky alternatives (Iphone,Ipod,laptop,mediacen

Nu is het enkel nog wachten op de Apple wannabe's thread
                Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Re: Apple hypes SEEN THAT, BEEN THERE,Funky alternatives (Iphone,Ipod,laptop,mediacen

Wat wil je nu feitelijk zeggen? Dat er naast Apple ook een hoop lelijke merken bestaan? Goh, dat wisten we niet zie .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                    Wat wil je nu feitelijk zeggen? Dat er naast Apple ook een hoop lelijke merken bestaan? Goh, dat wisten we niet zie .
                    Neen, dat zijn microsoft aandelen sinds de release van vista aan het dalen zijn
                    To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Innovator Bekijk bericht
                      Apple laptops: mooie van design met appeltje op, maar wat kun je niet voor dezelfde prijs vinden van een ander merk!!!!! Sony, Acer, ...
                      Een machine waar OSX op draait

Jah, andere merken zijn goedkoper (en ik heb ook een Toshiba aangeschaft in plaats van een Apple) maar dan zit je wel met Windows XP of nog erger, Vista opgescheept....
                      www.indetailfotografie.nl

Comment

haha, duidelijk iemand die nog niet met de apple producten gewerkt heeft.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                          LOL

Comment

...

eigenlijk volledig overbodig.

Comment

'k Heb zo'n ding bij mij waarmee je kan telefoneren en sms'sen.
                              Al de rest vindt ik overbodig. Behalve.....
                              Behalve als dat ding ten gepasten tijde nog eens een geurige cappuccino zou klaarzetten, met chocolade schilfertjes. Dan koop ik dat onmiddellijk.

Groetjes
                              Skitch
                              "Perfectie wordt niet bereikt wanneer er niets meer valt toe te voegen, maar wanneer er niets meer valt weg te halen.."
                              Antoine de Saint-Exupéry​​

Comment

Working...
                              X