Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IPHONE- fraude

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: IPHONE- fraude

Van mij mag je denken wat je wil. Gedachten zijn vrij.

Als ik de marktkramer zou willen uithangen, zou ik een topic starten. Na overleg met een mod heb ik dat echter niet gedaan.
    Nu ik merk in deze draad dat er iemand "int zak gezet is" of toch bijna, wil ik een alternatief bieden.

Dus m.a.w. eerst prijs je je product aan, dan breek je de indruk af als zou hij binnenkort officieel te krijgen zijn, vervolgens bied je 'm te koop aan.

So what?
    a: het is een goed product
    b: hij zal niet binnenkort officieel leverbaar zijn
    c: als je geen interesse hebt, lees je der toch gewoon over?

Wat mij betreft is deze discussie gesloten.
    Nikon D200- 18-200 VR --- 50mm 1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jupilleke Bekijk bericht

So what?
      Niks, doe maar, maar een kat een kat noemen he.
      pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jupilleke Bekijk bericht
        b: hij zal niet binnenkort officieel leverbaar zijn

Wat mij betreft is deze discussie gesloten.
        Wat mij betreft niet!
        pixelpusher

Comment

Ik heb eens een iPhone in mijn handen gehad (demo model in't buitenland) en het werkte wel goed, maar revolutionair zou ik hem nu niet noemen...

De dikte van de iPhone is wel een pluspunt, maar ik vrees dan weer voor de batterijduur...

Op papier ben ik meer overtuigd van de HTC Touch Diamond (en een WM-based device biedt een ruimer scala aan applicaties, zoals ondermeer GPS-Navigatie). Ik zou er wel zelf een willen vasthebben eerst. Daarenboven ben ik niet zo overtuigd van het 1-device model (wat gebeurt er als je gebeld wordt terwijl ge navigeert?)
          ---
          Pogingen om iets op de gevoelige plaat/sensor vast te leggen:
          http://picasaweb.google.com/arnout.swinnen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fieldmarshall Bekijk bericht
            wat gebeurt er als je gebeld wordt terwijl ge navigeert?
            Dan is't bezet.

Gebeurt eigenlijk ook als ze u bellen terwijl ge aan het bellen zijt hoor
            Fuji X-T1 / Fuji X-M1 / Fuji X-30 / Fujinon XT 18-135 / Fujinon XT 35 / Fujinon XC 16-55 / Fujinon XC 55-230 / Fuji EF-X20

Comment

Dan krijg ik een signaal dat er een 2e oproep is

mir
              De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Op papier ben ik meer overtuigd van de HTC Touch Diamond (en een WM-based device biedt een ruimer scala aan applicaties, zoals ondermeer GPS-Navigatie). Ik zou er wel zelf een willen vasthebben eerst. Daarenboven ben ik niet zo overtuigd van het 1-device model (wat gebeurt er als je gebeld wordt terwijl ge navigeert?)
                4gb storage ??

feit is, er is nu pas een eerste versie v/d iphone op de markt en wat een machine is dat !! Uiteraard worden bij eerste versies niet alle "features" vrijgegeven.
                2de-3de.. versies zullen vgls mij bevatten; camera vooraan vr video-conferenties, gps-functie, nog meer opslag, lichter, vlugger internet,..
                Photography helps people to see
                -Berenice Abbott-
                BD1050BE

Comment

Ik heb zijn voorganger, de HTC Touch Cruise, die heeft alles wat de Diamond heeft buiten de 4 GB ruimte en de iets betere ingebouwde cameramaar dat eerste compenseer ik met een 8 GB SD kaart en dat 2de met mijn D300 .
                  Op die HTC Touch Cruise zit alles op wat je van een PDA kan verwachten, ik zou echt niet weten wat ze er nog kunnen aan verbeteren.

Kleine voetnoot voor twijfelaars : de GPS functie van de HTC Touch Cruise en van deze nieuwe Diamond is supersnel, ik bedoel dat het vinden van een fix gaat altijd sneller dan van elk ander stand alone apparaat dat ik ken, zelfs binnen is de ontvangst bijna nooit een problem.
                  Last edited by Franciskine; 17 mei 2008, 09:37.
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                    ik zou echt niet weten wat ze er nog kunnen aan verbeteren.
                    misschien een apple-logootje..?
                    -Berenice Abbott-
                    BD1050BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lieven0303 Bekijk bericht
                      misschien een apple-logootje..?
                      Oef, nee, gelukkig staat dat er bij mijn Touch nog niet op
                      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.

Comment

Vandaag deze vergelijkende test ontdekt : HTC Touch Diamond vs iPhone ---> http://www.gadgetzone.be/nieuws.php?id=5040

Comment

is louter testje op vlak van grootte..
                          -Berenice Abbott-
                          BD1050BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lieven0303 Bekijk bericht
                            is louter testje op vlak van grootte..
                            Je hebt natuurlijk gelijk, maar altijd beter dan niets

De HTC lijkt mij handiger als phone (want iets kleiner). De iPhone lijkt wel handiger als PDA (groter scherm), maar heeft dan weer geen VGA-resolutie (en er zijn geen navigatie-oplossingen voor)...
                            ---
                            Pogingen om iets op de gevoelige plaat/sensor vast te leggen:
                            http://picasaweb.google.com/arnout.swinnen

Comment

Je hebt natuurlijk gelijk, maar altijd beter dan niets

De HTC lijkt mij handiger als phone (want iets kleiner). De iPhone lijkt wel handiger als PDA (groter scherm), maar heeft dan weer geen VGA-resolutie (en er zijn geen navigatie-oplossingen voor)...
                              prachtig, een vergelijking tussen een product dat nog niet op de markt is en eentje waar binnen enkele weken een upgrade voor uitkomt, vergelijkingen van details waar men nog niks van weet, heeeeeel leerijk.
                              gelukkig meld men ons dat allemaal als waarschuwing voor het gedrag van ene Borremans, 'k zou er anders al niet meer van slapen.

Comment

Een produkt dat nog niet op de markt is, ok, die HTC is niet direct leverbaar, maar zijn voorganger De HTC Touch Cruise heeft identiek dezelfde vorm, grootte en gewicht, de Iphone en de HTC TC heb ikzelf al in de hand gehad en kunnen vergelijken, dus ik weet héééél goed wat het verschil is, wat vormgeving betreft tenminste, tussen beide toestellen. Het verschil tussen de HTC TC en de HTC Diamond is vrij minimaal en voor mij zeker geen upgrade waard ( of ik moest iemand vinden die 400€ geeft voor mijn HCC TC . . .

Comment

Working...
                                X