Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IPHONE- fraude

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: IPHONE- fraude

    En jawel, hij is blijkbaar opgedoken in het vtm-programma 'mijn restaurant' als sous-chef voor Leuven :lol:

    Comment


    • #17
      Re: IPHONE- fraude

      Oorspronkelijk geplaatst door mbman Bekijk bericht
      En jawel, hij is blijkbaar opgedoken in het vtm-programma 'mijn restaurant' als sous-chef voor Leuven :lol:
      De iphone ?
      To make your dreams come true, wake up

      Comment


      • #18
        Re: IPHONE- fraude

        Ik zal eens vragen , of ik zo een i-phone kan verkrijgen via de buurman naast mijn ouders. Hij is Amerikaan , en ik weet dat ze gaan shoppen in een voor amerikanen bestemde winkel in Bergen ( Mons ).
        Indien dit zo is , zal ik de prijs ff op het net zetten .


        Groeten ,

        Rohnny
        Groeten , VDSDigit@l

        Comment


        • #19
          Re: IPHONE- fraude

          "evil mode on"

          Mss het moment om met al de gedupeerden eens te gaan eten aldaar
          Liefst dan nog op de opening van de zaak, gegarandeerd dat de nationale tv er ook bij is
          Lijkt me best een gezellig uitje
          Uit beleefdheid toch maar best een mailtje vooraf sturen en hem verwittigen dat jullie langskomen, niet?
          Denk dat jullie voor de verloren centen al een flinke maaltijd en dito wijn kunnen hebben

          Ik zou het wel weten

          "evil mode off"

          sorry, ik liet me ff gaan
          My flickr space

          Comment


          • #20
            Re: IPHONE- fraude

            Heb ik het nu volledig verkeerd, of is de Iphone in België enkel illegaal te verkrijgen? Ik bedoel, Apple verkoopt ze toch via een provider,en er is nog geen Belgische provider, dus moeten die Iphones die nu gekocht worden ook gekraakt worden.

            Is die telefoon al dat gefoefel en die risco's echt waard? t'Is een telefoon, hé.
            Sony α 200 --- Minolta 50/F1,7 --- Minolta 24-105/F3,5-4,5D --- Minolta 75-300 F4.5-5.6 New --- Minolta 70-210/F4 --- Minolta 35-70/F4 --- Minolta 3600HS(d) --- Sigma 300 f4 APO --- Sigma 18 f3.5

            Comment


            • #21
              Re: IPHONE- fraude

              De iPhone zou voor eind juni in België verkrijgbaar zijn via Base, Proximus en Mobistar (toch volgens astel.be). Alles wat nu in België verkocht of verhandeld wordt is illegaal, inderdaad, en minstens gehacked,gekraakt, en telkens er een nieuwe firmware uitkomt mogen ze herbeginnen. (maar je mag er wel eentje in Amerika of de UK kopen en het abo van ginder gebruiken, continu roaming dus).
              iHype is de juiste benaming.

              Comment


              • #22
                Re: IPHONE- fraude

                Oorspronkelijk geplaatst door Mountainhunter Bekijk bericht
                Heb ik het nu volledig verkeerd, of is de Iphone in België enkel illegaal te verkrijgen? Ik bedoel, Apple verkoopt ze toch via een provider,en er is nog geen Belgische provider, dus moeten die Iphones die nu gekocht worden ook gekraakt worden.

                Is die telefoon al dat gefoefel en die risco's echt waard? t'Is een telefoon, hé.
                De iPhone is momenteel niet officieel verkrijgbaar in België.
                Je kan wel in onze buurlanden (o.a. Frankrijk & Duitsland) een officiëel (legaal dus) "unlocked" exemplaar aankopen, zonder abonnement en werkend met sim kaart van jou provider. Echter dit kost je wel wat meer, als ik me niet vergis zo'n 700 EUR in Frankrijk en tot 999 EUR in Duitsland.

                Verwachtingen zijn dat hij over een maand zou gelanceerd worden in Nederland en nog wat later bij ons. Er is ook een nieuw model aangekondigd.

                Bij zo'n "gekraakt" model bestaat de kans dat na een software update (via iTunes) je telefoon niet meer of beperkt werkt.

                Comment


                • #23
                  Re: IPHONE- fraude

                  Onlangs 2 laten meebrengen door klanten/vrienden die eindelijk ook eens tot in 'Europe' mochten komen op kosten van de firma.
                  Ze werken perfect, als je weet hoe je ze kan unlocken. (niet door mij gedaan, mij interseert het niet direct.)
                  In de VS via de online apple store gekocht 400$ voor 8gb model.

                  'T is dus wel de moeite als je ze kan laten meebrengen (en je niet direct een probleem hebt met het gebrek aan garantie)

                  j.
                  A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
                  Nikon stuff

                  Comment


                  • #24
                    Re: IPHONE- fraude

                    Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
                    De iPhone is momenteel niet officieel verkrijgbaar in België.
                    Je kan wel in onze buurlanden (o.a. Frankrijk & Duitsland) een officiëel (legaal dus) "unlocked" exemplaar aankopen, zonder abonnement en werkend met sim kaart van jou provider. Echter dit kost je wel wat meer, als ik me niet vergis zo'n 700 EUR in Frankrijk en tot 999 EUR in Duitsland.

                    Verwachtingen zijn dat hij over een maand zou gelanceerd worden in Nederland en nog wat later bij ons. Er is ook een nieuw model aangekondigd.

                    Bij zo'n "gekraakt" model bestaat de kans dat na een software update (via iTunes) je telefoon niet meer of beperkt werkt.
                    ik dacht dat er toch onlangs een handelaar uit limburg in het nieuws was die deze verkocht aan 650 euro...

                    Comment


                    • #25
                      Re: IPHONE- fraude

                      Oorspronkelijk geplaatst door Fabbe Bekijk bericht
                      ik dacht dat er toch onlangs een handelaar uit limburg in het nieuws was die deze verkocht aan 650 euro...
                      Best mogelijk...maar die komen zeker niet van Apple België
                      Hij heeft ze mogelijk gekocht in één van de buurlanden.

                      Comment


                      • #26
                        Re: IPHONE- fraude

                        even wat duidelijkheid scheppen

                        Er is niks illegaal aan het aankopen van een iPhone in de States (wel declareren natuurlijk)

                        Er is niks illegaals aan het unlocken van een iPhone om hem hier in Belgie te kunnen gebruiken. Het nieuwsblad heeft er zelfs een tijdje geleden 2 of 3 weggegeven en die zullen hun advocaten hun huiswerk wel hebben laten doen. Ze worden zelfs in sommige Apple-winkels in Belgie "onder de toog" verkocht (heb ik van de persoon die de iphones voor het nieuwsblad unlocked heeft).

                        Wat wel illegaal is, is wanneer er aan Apple software wordt gesleuteld, maar er is een maar

                        Firmware van de iPhone valt onder de DMCA (Digital Millennium Copyright Act). Die heeft echter 6 uitzonderingen. 1 daarvan is dat een GSM unlocked mag worden met als enig doel deze te connecteren met een bestaand GSM-netwerk. Maar er is natuurlijk een maar op de maar : Wat bijvoorbeeld niet mag is een iPhone unlocken en deze dan te koop aanbieden op eBay, want dan is het doel niet meer 'het connecteren met een netwerk', maar het 'verkopen met zicht op winst' en dat mag natuurlijk niet.

                        Je kon (kan, als je FW 1.1.2 nog gebruikt) trouwens een iPhone perfect unlocken zonder aan de software te sleutelen. Dit was het geval met de iPhones van Het Nieuwsblad.

                        Waar je misschien wel naar kan fluiten is je garantie, maar aangezien het via een restore mogelijk is de iPhone terug in z'n oorspronkelijke staat te brengen is dat natuurlijk ook te omzeilen, hoewel ze bij apple wel zullen weten dat er aan die specifieke iPhone geen AT&T abbonement gekoppeld is .
                        Fuji X-T1 / Fuji X-M1 / Fuji X-30 / Fujinon XT 18-135 / Fujinon XT 35 / Fujinon XC 16-55 / Fujinon XC 55-230 / Fuji EF-X20

                        Comment


                        • #27
                          Re: IPHONE- fraude

                          Die mensen flippen toch op Apple-hypes, maar in feite vinden ze totaal niets nieuws uit, en heb je hetzelfde product van andere merken voor halve prijs (zonder appeltje op wel)

                          Iphone : heb al 3 jaar een HTC P3300 (telefoon,gps,wifi,internet,radio,mp3,camera) pda-phone met touch screen en compact. De Iphone is niets nieuws, gewoon een hype (zit zelfs geen gps ontvanger in dacht ik).

                          Apple laptops: mooie van design met appeltje op, maar wat kun je niet voor dezelfde prijs vinden van een ander merk!!!!! Sony, Acer, ...

                          Apple Ipod : schermpjes te klein, veel alternatieven op Ebay vanuit Hongkong aan 1/3 vd prijs! Zoek maar eens op trefwoord "IPG5-8R" of als het iets groter mag op merk VOSONIC 80GB, tenminste geheugenkaartsloten om je kaarten met fotos en filmkes te legen

                          Apple mediacenter : er zit een harde schijf in (zeer beperkt) nu misschien iets groter, maar ondersteund niets van High Definition codecs.
                          Merk als DVICO TIVX heeft al jaren mediacenters, draadloos met wifi, hd grootte naar keuze, massas aansluitingen (ook High Definition), mooi design,.... op Ebay te vinden maar minder bekend bij grote publiek (niet veel reclame of niet in de usual pc winkels verkrijgbaar

                          Tip : IPV een voorgemaakte mediacenter stel je best zelf (of met een vriend)een HTPC samen (vb case Antec Fusion en stop je er in wat je wilt, nooit geen codec-beperkingen door de chip zoals bij voorgeprogrammeerde mediacenters!!!). Ziet eruit als een high-end versterker, maar zit pc in. Vervangt dus uw videospeler/recorder/dvdspeler/dvdrecorder/stereoketen/pc en zelfs uw fotos en filmkes op uw tv in de living perfecte ALL IN ONE

                          This 4 your information, moesten jullie sparen voor Apple-hypes en meer voor je geld willen. Trouwens zo speciaal van design vind ik dit niet met een appeltje op, de rest is even stijlvol en compact

                          Comment


                          • #28
                            Re: IPHONE- fraude

                            LOL
                            Mvg Tim

                            Comment


                            • #29
                              Re: IPHONE- fraude

                              Hype of geen hype,

                              ik heb er eentje en ik ben er meer dan tevreden over; duidelijk, overzichtelijk, een degelijke en handige agenda, goede batterijen én ik heb tegelijk ook nog een iPod bij me.
                              Ik was zelf tot voor kort een Apple-analfabeet, tot ik eerst een MacBook en later de Iphone aanschafte. Die MacBook gaat overal met me mee dankzij het immens handige formaat en gewicht, werkt altijd en overal, loopt nooit vast. De phone is eveneens heel handig voor mij, er zit geen gebruiksaanwijzing bij en geloof me, die heb je echt niet nodig.
                              Photoshoppen, gamen en downloaden doe ik nog steeds om één van m'n windows machines, maar op verplaatsing: MacBook!!

                              Indien je interesse hebt in een iPhone, klaar voor gebruik, ik kan je er bezorgen voor € 390 (euro) voor de 8GB versie. De 16GB is te moeilijk leverbaar momenteel.
                              Niet weinig, ik weet het, maar het kost ook geld om ze hier te krijgen en klaar te maken.
                              By the way, er zijn geruchten dat de iPhone in juni leverbaar gaat zijn in België, don't believe it.

                              indien interesse: PM

                              greetz

                              Peter
                              Nikon D200- 18-200 VR --- 50mm 1.4

                              Comment


                              • #30
                                Re: IPHONE- fraude

                                Oorspronkelijk geplaatst door jupilleke Bekijk bericht
                                Indien je interesse hebt in een iPhone, klaar voor gebruik, ik kan je er bezorgen voor € 390 (euro) voor de 8GB versie. De 16GB is te moeilijk leverbaar momenteel.
                                Niet weinig, ik weet het, maar het kost ook geld om ze hier te krijgen en klaar te maken.
                                By the way, er zijn geruchten dat de iPhone in juni leverbaar gaat zijn in België, don't believe it.

                                indien interesse: PM
                                Dus m.a.w. eerst prijs je je product aan, dan breek je de indruk af als zou hij binnenkort officieel te krijgen zijn, vervolgens bied je 'm te koop aan.

                                Ik weet het, het is Chit Chat, maar hier ff de marktkramer komen spelen is mij er toch over hoor.

                                Dave
                                pixelpusher

                                Comment

                                Working...
                                X