Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Volgens dat ik heb gehoord, van iemand die het ook heeft horen zeggen, heb jij een Canon Powershot A95,
en is de rest een natte droom van je
Volgens een simpel rekeningetje maak jij dus rond de 50 foto's per uur, en dat onder dag en nacht,
Ikzelf val soms eens in als fotograaf bij een firma van een vriend, die aan schoolfotografie doet, dit komt normaal maar twee maal per jaar, als we dan per dag, met vier à zes fotografen, met zo een 3.000 foto's per dag komen aandraven, dan is er een ploeg van nogmaals een zestal mensen nodig om deze allemaal af te laden, en snel eens te bekijken alvorens deze worden afgedrukt, en op dat moment draaien deze mensen dagen van 12 tot 14 uur, gelukkig duurt deze topperiode maar een twee weken.
Om in een school met 1.500 leerlingen die allemaal individueel moeten gefotografeerd worden, moet je met twee fotografen zijn, met twee mobile studioflitsinstalatie's, en moet alles heel goed georganiseerd zijn, zodat je deze aansluitend voor je lens kan krijgen, anders kom je er niet
Jij kan dus op je eentje bijna de helft van het werk aan, waar een ploeg van tien beroepsmensen overuren moeten voor kloppen
Zo iemand zouden we daar zeker kunnen gebruiken
Gelukkig post je al deze foto's hier niet, want dat kan de server van BD hier niet aan
Maar als we hier allen de server moesten belasten met dit soort onzin, zal dat ook BD niet ten goede komen.
Dagzz. maak jezelf hier niet belachelijk, momenteel is het je vergeven
... van alle bijdragen is dit de leukste ... maar ook nog altijd verre van realistisch ... 340.000*100 Euro=34 milj. Euro, niet slecht voor ENE flitspaal
Misschien werkt hij bij ikea. Ik zat daar ooit zo'n dingen staan die de stevigheid van zetels e.d. testen. Voor de aardigheid zo'n zetel door een 5D vervangen
Een beginner ziet veel mogelijkheden. Een expert slechts een paar.
Misschien werkt hij bij ikea. Ik zat daar ooit zo'n dingen staan die de stevigheid van zetels e.d. testen. Voor de aardigheid zo'n zetel door een 5D vervangen
Huh...ja idd. ik werk bij IKEA en heb enkel een A95'tje, die ik nu ga vervangen door een eenmalig analoog wegwerpcameraatje
Wat degelijke mensenkennis en waarheidsgetrouwe info, via, via en van horen zeggen, toch kan doen, hé!
Nice salty work guy's
Huh...ja idd. ik werk bij IKEA en heb enkel een A95'tje, die ik nu ga vervangen door een eenmalig analoog wegwerpcameraatje
Wat degelijke mensenkennis en waarheidsgetrouwe info, via, via en van horen zeggen, toch kan doen, hé!
Nice salty work guy's
agzz
Wel, maak een foto van de stukgegane 5D met je andere 5D en geef ze allemaal lik op stuk!
Wel, maak een foto van de stukgegane 5D met je andere 5D en geef ze allemaal lik op stuk!
Of raadpleeg een psychiater.
Of als alternatief voor optie 1: organiseer gewoon een kleine plechtigheid zodat alle geïnteresseerden persoonlijk afscheid kunnen nemen van de overledene.
"If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein
In juni 2007 had je in alle geval nog geen enkele 5D, want toen schreef je het volgende :
Hi,
Mijn volledige apparatuur werd 2 weken geleden in Irraq gestolen!
Ik werk nu terug even analoog!
Ik twijfel tussen
Nikon D80
Canon 30D
Pentax K10D
+ glas.
Mensen die een van de 3 bezitten, zijn meer dan welkom om hun gebruikerservaringen en idééen te posten
Comment