Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eos 5D R.I.P.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Eos 5D R.I.P.

Eigenaar van een flitspaal naast de E40?
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

CEO(grote baas) in een zoutfabriek denk ik...
      Last edited by CH Photography; 20 februari 2008, 10:38. Reden: verduidelijking
      Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

Volgens dat ik heb gehoord, van iemand die het ook heeft horen zeggen, heb jij een Canon Powershot A95,
        en is de rest een natte droom van je
        Volgens een simpel rekeningetje maak jij dus rond de 50 foto's per uur, en dat onder dag en nacht,
        Ikzelf val soms eens in als fotograaf bij een firma van een vriend, die aan schoolfotografie doet, dit komt normaal maar twee maal per jaar, als we dan per dag, met vier à zes fotografen, met zo een 3.000 foto's per dag komen aandraven, dan is er een ploeg van nogmaals een zestal mensen nodig om deze allemaal af te laden, en snel eens te bekijken alvorens deze worden afgedrukt, en op dat moment draaien deze mensen dagen van 12 tot 14 uur, gelukkig duurt deze topperiode maar een twee weken.
        Om in een school met 1.500 leerlingen die allemaal individueel moeten gefotografeerd worden, moet je met twee fotografen zijn, met twee mobile studioflitsinstalatie's, en moet alles heel goed georganiseerd zijn, zodat je deze aansluitend voor je lens kan krijgen, anders kom je er niet
        Jij kan dus op je eentje bijna de helft van het werk aan, waar een ploeg van tien beroepsmensen overuren moeten voor kloppen
        Zo iemand zouden we daar zeker kunnen gebruiken
        Gelukkig post je al deze foto's hier niet, want dat kan de server van BD hier niet aan
        Maar als we hier allen de server moesten belasten met dit soort onzin, zal dat ook BD niet ten goede komen.
        Dagzz. maak jezelf hier niet belachelijk, momenteel is het je vergeven

Comment

?????
          Last edited by pol parasol; 27 februari 2008, 14:06.

Comment

Bedankt iedereen en proficiat voor the imputations!
            Alles blijkt hier al beantwoord, enz ...so...

Dat hebben we graag

agzz
            I Love Leica

Comment

Soms denk ik wel eens : wat wil nou iemand met zijn/haar post bereiken ?

Is dit nou een soort boetedoening, zelfkastijding of iets dergelijks.
              Met een dergelijk post maak je jezelf toch volslagen belachelijk ???

alex
              Website : www.alextimmermans.com
              Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
              Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
                Eigenaar van een flitspaal naast de E40?
                ... van alle bijdragen is dit de leukste ... maar ook nog altijd verre van realistisch ... 340.000*100 Euro=34 milj. Euro, niet slecht voor ENE flitspaal

Comment

Misschien werkt hij bij ikea. Ik zat daar ooit zo'n dingen staan die de stevigheid van zetels e.d. testen. Voor de aardigheid zo'n zetel door een 5D vervangen
                  Een beginner ziet veel mogelijkheden. Een expert slechts een paar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koen Bé Bekijk bericht
                    Misschien werkt hij bij ikea. Ik zat daar ooit zo'n dingen staan die de stevigheid van zetels e.d. testen. Voor de aardigheid zo'n zetel door een 5D vervangen
                    Huh...ja idd. ik werk bij IKEA en heb enkel een A95'tje, die ik nu ga vervangen door een eenmalig analoog wegwerpcameraatje
                    Wat degelijke mensenkennis en waarheidsgetrouwe info, via, via en van horen zeggen, toch kan doen, hé!
                    Nice salty work guy's

agzz
                    I Love Leica

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dagzz Bekijk bericht
                      Huh...ja idd. ik werk bij IKEA
                      Als freelance.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dagzz Bekijk bericht
                        Huh...ja idd. ik werk bij IKEA en heb enkel een A95'tje, die ik nu ga vervangen door een eenmalig analoog wegwerpcameraatje
                        Wat degelijke mensenkennis en waarheidsgetrouwe info, via, via en van horen zeggen, toch kan doen, hé!
                        Nice salty work guy's

agzz
                        Wel, maak een foto van de stukgegane 5D met je andere 5D en geef ze allemaal lik op stuk!

Of raadpleeg een psychiater.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VoN_DamN Bekijk bericht
                          Wel, maak een foto van de stukgegane 5D met je andere 5D en geef ze allemaal lik op stuk!

Of raadpleeg een psychiater.
                          Of als alternatief voor optie 1: organiseer gewoon een kleine plechtigheid zodat alle geïnteresseerden persoonlijk afscheid kunnen nemen van de overledene.
                          "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                            Als freelance.
                            Allez, toch iemand met brains.

Ai, neen.... freelance slaagt eigenlijk op mijn bij-job'ke als kassierster bij “Den Aldi” alwaar ik met “Cum Laude” voor afstudeerde!!

Best
                            agzz
                            I Love Leica

Comment

Ze zouden dit forumonderdeel precies beter hernoemen naar S h i t .
                              Fameus interessante conversaties.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

In juni 2007 had je in alle geval nog geen enkele 5D, want toen schreef je het volgende :

Hi,

Mijn volledige apparatuur werd 2 weken geleden in Irraq gestolen!
                                Ik werk nu terug even analoog!
                                Ik twijfel tussen
                                Nikon D80
                                Canon 30D
                                Pentax K10D
                                + glas.

Mensen die een van de 3 bezitten, zijn meer dan welkom om hun gebruikerservaringen en idééen te posten

Dank u
                                Dagzz
                                zie topic : http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=164569

Als je ons iets wil wijsmaken, dan zou ik toch even meer doordacht tewerk gaan
                                meer foto's op http://www.flickr.com/photos/8416810@N06/

Comment

Working...
                                X