Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Chitchat wordt vzw-leden-only

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Chitchat wordt vzw-leden-only

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
    'k Ben in het BoF boek aan het bladeren.
    Volgens mij ben jij eerder chitchat aan volgen. Of staat dat boek online?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Iemand de Sint al gezien?
      Hij treft het niet met het weer...
      Je staat achter Theo ...
      Die is nu toch ook al digitaal, ik zal men rekening eens checken se.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Iemand de Sint al gezien?
        Hij treft het niet met het weer...
        Nee en ik heb nochtans twee paar schoenen klaar gezet.
        Gisteren speciaal door de schoenmaker twee paar schoenen laten maken...maat 58.

1 schoen voor een statief, 1 voor mijn iMac, 1 voor mijn macrolens en 1 schoen gevuld met bietjes en wortletjes voor zijn schimmeltje.
        De Trappistjes voor de Sint en zijn Pieten staan ook klaar.

En niets te zien of te horen hier
        Mvg Tim

Comment

Ik heb ook een schoen gezet, een handschoen ...
          Het liefst van al zou ik een genezen hand krijgen, al de rest is bijzaak.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Dat komt wel in orde VerSeg.
            Positivisme is een helende factor
            Nog even geduld...straks ben je perfect 'tweehandig'.

(als we zo blijven doorgaan, stijgt het percentage groene-bollekes-posts hier wel zenne )
            Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
              (als we zo blijven doorgaan, stijgt het percentage groene-bollekes-posts hier wel zenne )
              Scotty... beam me up !!!

Comment

mvg,
                Ludo V.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lana Bekijk bericht

't gaat hier toch maar stillekes worden he
                  Mvg Tim

Comment

Waar zijn jullie allemaal mee bezig?
                    Ik moet tot mijn spijt vaststellen dat hier heel wat reacties komen die ingegeven werden door een uitgesproken gevoel van meerderwaardigheid en egoïsme. Denken jullie groene bollen dat jullie meer waard zijn dan dan de anderen omdat jullie een 30€ bijdrage hebben gestort? Voor mijzelf vertrek ik van het princiepe dat iedereen hier hartelijk welkom is en dit zonder enige restrictie. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Voor mezelf ben ik zeer tevreden met dit forum waar ik zowel voor- en tegenstanders weet zitten, maar die toch allen een gemeenschappelijke factor hebben, FOTOGRAFIE! (sorry voor de hoofdletters). Die gemeenschappelijke factor maakt dat ik hier dikwijls en meestal zeer snel positieve reacties krijg als ik in chit-chat een prangend vraagje stel. Ondanks de tweepartijdigheid vind ik hier medeleven en warmte. En dit zijn dan twee extra gemeenschappelijke factoren die ik hier op het forum mag ondervinden en die zowel uitgaan van groene- en nongroene- bollen.
                    Mijn bijdrage van 30€ doe ik niet om extra voordelen te halen maar uit symphatie met de algemene doelstellingen van het forum. Aanzie het eerder als een soort aalmoes waar ook minder begunstigden kunnen van profiteren. Het is niet alsof ik enkel en allen maar in de kerk mag omdat ik voor een armzalig zitje heb betaald. Iedereen mag voor mij de kerk binnen en genieten van de mogelijkheden die er geboden worden. Opmerking: gelieve kerk eventueel naar goeddunken te vervangen door andere onderwerpen zoals, kapel, tempel, koffiebar, museum, enz...
                    Mag ik het bestuur vragen alle secties van het forum voor iedereen beschikbaar te stellen, zonder uitzondering. Met een dergelijke werkwijze kunnen jullie alleen maar vrienden en mensen gelukkig maken. En als het al eens uit de hand dreigt te lopen wees dan wat toleranter en laat jullie mods niet al te drastisch optreden als boeman. Dit schept weer voor- en tegenstanders en maakt dat het risico op verdeeldheid en scheuring van het forum enorm toeneemt. Zorg er ook voor dat er perfecte afspraken en regels worden gemaakt waar zowel bezoekers als mods zich aan moeten houden en die ze allen éénvormig optreden toelaten. Hier weze opgemerkt dat jullie reeds een slecht voorbeeld stellen door toe te laten dat in het forum een "vrienden en negeerlijst" kan opgesteld worden. Schaf dat onding af, want dat is olie op het vuur en het begin van spanningen en clanvorming.
                    Beste groeten aan bollen en niet-bollen.

Henri (met bol)
                    lidnummer: BD0435BE

Comment

Kodachrome en anderen ... jullie hadden dit moeten komen uitleggen op de AV.

Nadien klagen en zagen kunnen er veel maar als het er op aan komt hoor je niemand.
                      Iets afbreken of typen is simpel, het ook verdedigen recht in het gezicht van iedereen blijkt voor velen moeilijk te zijn.
                      Je moet geen volkeren splitsen, klopt volledig maar overal is het zo dat betalende leden iets meer krijgen dan niet betalende leden.
                      Waar de grens ligt ... daar beslist meestal een leiding over maar hier kreeg je nog de kans erover te stemmen.
                      Net als die groene bol ... er zijn er die er zodanig van klagen maar het is net daardoor dat ze de aandacht erop vestigen dat zij hem hebben.
                      Op de AV was het ook zo ... ik let er niet op bij wie die groene bol staat of niet maar als er ene op een AV het woord vraagt en via een micro voor een volle zaal zegt "ik heb een groene bol maar wil niet dat iemand die ziet" dan staat hij wel mooi in de kijker en die gedachte blijft mij jaren bij. Ik vraag mij dan ook wel af of dit geklaag echt een nut had ... of gewoon om nog meer in de belangstelling te komen.
                      Over een bolleke wordt geklaagd, maar BDxxxxx in de signature kan dan wel.
                      Ik zie die groene bol zoals die bedoeld werd bij BD, als teken van dank voor uw bijdrage ... daarom dat zij er hem zetten en niet de leden.
                      Last edited by VerSeg; 6 december 2007, 01:58.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Verseg, dit is een klote antwoord. Nadien klagen, we hebben nooit kunnen klagen op de moment dat het erop aan kwam. Vorig jaar heb ik ondanks dat ik geen groene bol had, wel een uitnodiging voor de vzw gehad, dit jaar niet meer. De discussie is alleen tussen de elite gevoerd, niet tussen het gewone gepeupel, ik geef toe ik heb mijn recht om tussen de elite te zitten op gegeven, dus ik kon niet meedoen.
                        Maar zo is het gemakkelijk, dergelijke beslissingen nemen, als anderen met een andere mening, er zelfs niet kunnen aan deelnemen, ik heb altijd al betaald gewoon uit steun, niet omdat ik er iets voor terug wou. En ik ben hier dus blijkbaar niet de enige met die mening over die groene bol.

Maja have fun, de kracht van chitchat was juist, dat er zoveel volk kwam, dat je gelijk wat mocht vragen, dat je binnen de dag antwoorden had waarmee je iets kon. Als dit nu gaat terug vallen naar 200-300 gebruikers gaan er ook zo vlug geen antwoorden meer komen.
                        To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                          Er is anders wel een simpele oplossing om van die bol vanaf te geraken zonder BD lastig te vallen. Je gebruikt je nick zonder te betalen en je hebt geen bol. Wil je BD toch steunen dan maak je gewoon een tweede nick aan waarvoor je betaalt en waarmee je jezelf niet bekend maakt naar anderen toe.
                          Geen programmatie nodig op de server en wat kunnen ze nu tegen een bijkomend betalend lid hebben?
                          Verseg je weet toch dat dubbelaccounts streng verboden zijn? Forumsoftware logt je IP dus het is vrij makkelijk om te achterhalen of er een regelmaat in zit van waar je inlogt... er zijn in het verleden al veel accounts gedelete op deze manier, dan in het bijzonder van gebande leden die onder een andere naam probeerden te registreren.
                          Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                            Trouwens, al diegene die hier leuk posten dat chitchat nonsnens is en daar blijkbaar het liever niet zien dan wel, hoe komen jullie erdan bij om deze thread te volgen en erop te reageren ...
                            CHitchat is toch louter tijdverleis ...
                            Wat kan jij toch de woorden weer verdraaien naar hetgene wat JIJ er WIL uit verstaan. Ik heb nooit gezegd dat chitchat nonsens is. Daarenboven, heb ik ook nooit gezegd dat ik chitchat weg wil... Wat ik gezegd heb is: als het voor zowel niet leden als leden zou worden afgeschaft (wat tenslotte het eerlijkste zou zijn voor iedereen), dan heb ik daar geen problemen mee. Ik kan gerust zonder, maar dat wil nu niet zeggen dat ik er geen gebruik van maak als het er is. Als chitchat zou verdwijnen heb IK daar geen moeite mee. Intussen begrijp ik wel waarom mensen het belangrijk vinden te chitchatten, dus daar ga ik ook niet meer over in discussie.

Maar stop ermee om uitspraken van groene bollen te verdraaien naar wat jij er wil uit opmaken, en te projecteren naar iedereen met een groene bol die geen last heeft van die groene bol. Zoals je zelf zegt, fotofora genoeg
                            Last edited by yowan-kenobi; 6 december 2007, 07:23.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                              Waarvan tot nu toe 72 met een groene bol ... laat dit nu net 50% zijn.
                              Ik dacht dat jij niets controleerde

Comment

Topic is net ietsje meer dan 24h gestart en we kunnen al de eerste statistieken publiceren!
                                Er zijn in die laatste 24h:
                                258x verhoogde bloeddruk
                                11x woedeaanvallen
                                7x nieuwe maagzweren
                                1x hartaanval
                                geconstateerd onder de BD-leden

En dan maar beweren dat chitchat cool is
                                The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Working...
                                X