Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Hoe lang mag een hond blaffen?
Collapse
X
-
-
Re: Hoe lang mag een hond blaffen?
Jep ik bevestig dat..in sommige landen is het heel normaal, daar is het ook heel normaal dat een baby veel minder huilt....raraaa.
Hier in Nederland is het eigenlijk al weer een beetje vergeten..Zelf merk ik dat sommige baby's er echt wel baat bij hebben, zeker de baby's die zich zelf steeds wakkers schrikken..
Als je ingepakt ligt kun je niks meer met je handjes, en zul je doorslapen..En heb je ouders die niet met rode oogjes knikkebollend op de bank hangen....hahahahaaEen dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk berichtRare hondEen dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...
Comment
-
Bedankt Knofje, weer iets bijgeleerd.
Comment
-
Hey juppekesOorspronkelijk geplaatst door 123 Bekijk berichtDit is inbakkeren:
(Het is een informatief plaatje en zit geen copyright op, voor het geval JLP zich bemoeit)
Comment
-
-
Mriya,
Ik snap niet waar je met je replay naar toe wilt, maar onderzoeken bewijzen dat inbakkeren helpt.Bovendien is knofje een ervaren verloskundige die weet waarover ze praat.Oude methodes hoeven niet altijd achterbaks te zijn.Last edited by 123; 1 november 2007, 16:53.
Comment
-
Hey juppekes
Oorspronkelijk geplaatst door 123 Bekijk berichtMriya,
Ik snap niet waar je met je replay naar toe wilt, maar onderzoeken bewijzen dat inbakkeren helpt.Bovendien is knofje een ervaren verloskundige die weet waarover ze praat.Oude methodes hoeven niet altijd achterbaks te zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 123 Bekijk berichtMriya,
Ik snap niet waar je met je replay naar toe wilt, maar onderzoeken bewijzen dat inbakkeren helpt.Bovendien is knofje een ervaren verloskundige die weet waarover ze praat.Oude methodes hoeven niet altijd achterbaks te zijn.
@ Mriya...grappjes mogen altijd..Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk berichtHey juppekes
Een grapje tussenin kan toch ook geen kwaad
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knofje3116 Bekijk berichthahahahaa..ik ben een kraamverzorgster....geen verloskundige...maar inbakeren helpt.
Ik bedoel stel je voor, 3 uur in de morgen wakker worden
om de weeen en ontsluitingen te checken, damn
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door vj1 Bekijk berichthehe een hond in de diepvries goe zé,maar ne kleine in de microgolf 2 min engedaan met bleiten
*: 't Mag ook een maatje groter zijn.Vriendelijke groet,
Jos
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk berichtIk ken een Chinees die wel te vinden is voor een Yorkshire*-ragoutje. Zal ik 'm even langs sturen Theo?
*: 't Mag ook een maatje groter zijn.
Comment
-
Een hond die altijd blaft een perfecte alarminstallatie??? Ah! Omdat hij zal zwijgen wanneer er ingebroken wordt ofzo?
Comment
Comment