Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dumpjedagelijksfrustratie-topic

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic

    Oorspronkelijk geplaatst door 123 Bekijk bericht
    Looks like we suffer from the same syndrome
    Een liedje voor jou (ik doe even mm na), misschien dat het helpt lol: Manic Monday
    of dit




    of dit....
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

    Comment


    • Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic

      heb geen goesting om te werken vandaag. Hier in Brussel ziet het weer er nog deftig uit. Och niet opletten maar heb geen goesting. green:
      Last edited by HEPBV; 6 november 2007, 07:15.

      Comment


      • Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic

        Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
        of dit
        Deze is leuk Muahahaha De kapsels & Outfits

        --
        Mijn frustratie:
        Pedofielen(sorry met alle respect), Het kan gewoon niet.
        Ik zat laatst na de uitzending van Peter R de vries te kijken.
        Ik bedoel kom op mens, een man kan een vader zijn een broer zijn
        dit kan toch niet.Ik heb zelf een zoon en ben erg bang voor dit soort typjes echt

        Comment


        • Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic

          Frustratie van vandaag (en de komende 6 weken waarschijnlijk ):
          Ik zit nu in een opzegstermijn op het werk van 6 weken, dan begin ik ergens anders. Ondertussen mag ik niets nieuws beginnen van programmeringswerk... ik verveel me dooooooooooood op het werk nu

          Gelukkig is er nog BD waar ik naartoe kan
          ...Nikon D70S, Nikon D300, hoop glaswerk, flitsje...

          http://www.esveaa.be

          Comment


          • Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic

            Dat ze tegenwoordig voor een onozel muziek cd'ke 20,99 euro vragen. De laatste keer dat ik me zo laat vangen, op i-tunes vragen ze maar 9,99 euro. En dan moet je tenminste de naam van het liedje en de artist niet meer zelf ingeven (track1, track2 op een cd die vandaag uitgebracht is)
            To make your dreams come true, wake up

            Comment


            • Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic

              Oorspronkelijk geplaatst door Esveaa Bekijk bericht
              Frustratie van vandaag (en de komende 6 weken waarschijnlijk ):
              Ik zit nu in een opzegstermijn op het werk van 6 weken, dan begin ik ergens anders. Ondertussen mag ik niets nieuws beginnen van programmeringswerk... ik verveel me dooooooooooood op het werk nu

              Gelukkig is er nog BD waar ik naartoe kan

              Wees gelukkig, dat het geen 3 maand is
              To make your dreams come true, wake up

              Comment


              • Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic

                Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                Dat ze tegenwoordig voor een onozel muziek cd'ke 20,99 euro vragen. De laatste keer dat ik me zo laat vangen, op i-tunes vragen ze maar 9,99 euro. En dan moet je tenminste de naam van het liedje en de artist niet meer zelf ingeven (track1, track2 op een cd die vandaag uitgebracht is)
                wie betaalt er in 2007 nog voor muziek?

                tja....ik beken...ik download...
                Nikon D80/Nikkor 50mm/Sigma 10-20mm/Nikkor 18-200VR/ Nikon SB900
                http://kodefoto.webs.com/
                http://flandriens.webs.com/

                Comment


                • Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic

                  Oorspronkelijk geplaatst door Koen70 Bekijk bericht
                  wie betaalt er in 2007 nog voor muziek?

                  tja....ik beken...ik download...
                  Ja jong, als ik jong was deed ik dat ook. Ik ben nu wat ouder geworden. Voor hetgene dat hier nog binnenkomt (dit is de eerste cd die ik in 3 jaar gekocht heb en het zal nu nog langer dan 3 jaar duren !!! Of het moet in de solden zijn, 5 cd's voor 3 euro ofzoiets)is het allemaal origineel. Maar 'k voel me bepikt, vooral omdat er nog geen namen op de tracks zitten, en dat ik die zelf moet ingeven, als ik mijn cd in i-tunes importeer
                  To make your dreams come true, wake up

                  Comment


                  • Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic

                    Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                    Wees gelukkig, dat het geen 3 maand is
                    Woow kzou compleet zot worden denk ik!


                    Ivm de CD's: ik wacht meestal een tijdje om cd's te kopen tot ze in gedaald zijn in prijs
                    ...Nikon D70S, Nikon D300, hoop glaswerk, flitsje...

                    http://www.esveaa.be

                    Comment


                    • Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic

                      Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                      Ja jong, als ik jong was deed ik dat ook. Ik ben nu wat ouder geworden. Voor hetgene dat hier nog binnenkomt (dit is de eerste cd die ik in 3 jaar gekocht heb en het zal nu nog langer dan 3 jaar duren !!! Of het moet in de solden zijn, 5 cd's voor 3 euro ofzoiets)is het allemaal origineel. Maar 'k voel me bepikt, vooral omdat er nog geen namen op de tracks zitten, en dat ik die zelf moet ingeven, als ik mijn cd in i-tunes importeer
                      het internet is nochtans heel gemakkelijk om ALLES te vinden en ALLES te kunnen downloaden!

                      kijk naar Madonna...nieuw contract getekend waarbij haar voornaamste inkomen zal bestaan uit optredens...dus werken....optredens geven...dat ze iets doen voor hun geld...ipv zoals Eric Clapton de 21ste "verzamel"CD uit te brengen!
                      Nikon D80/Nikkor 50mm/Sigma 10-20mm/Nikkor 18-200VR/ Nikon SB900
                      http://kodefoto.webs.com/
                      http://flandriens.webs.com/

                      Comment


                      • Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic

                        Ik koop alleen cd's van artiesten die het écht waard zijn. Van Gigi D'Agostino bijvoorbeeld, mijn favoriet, heb ik bijna alle muziek, maar ik wil zeker op zoek gaan naar zijn cd's (waarvan ik er ondertussen toch redelijk heb). Probleem is dat ik vrij veel artiesten echt apprecieer ^^

                        Frustratie van de dag is (weeral) mijn ma.
                        Ik heb haar verteld wat mij hier is overkomen op die rots (zie thread 'Off-road in Vorarlberg'). Dat ze navroeg bij de verzekeringen of die het dekken is normaal, maar dan slingert ze mij verwijten naar het hoofd dat ik 'nog niet volwassen ben'. Een verwijt dat ze altijd gebruikt als ik een menselijke fout (nou ja, 'fout', ik heb de Bergrettung niet gevraagd mij te komen redden) bega. Achteraf gezien had ik liever daar blijven liggen, dat dacht ik al toen ze mij daar kwamen halen, en zeker toen de politie zei dat er een fikse rekening van de Bergrettung ging komen. Het was er toch niet koud en ik kon er best slapen.
                        Maar goed, het is nu zo. In het begin wou de verzekering niks vergoeden, aangezien ik het in perfecte gezondheid overleefd heb. Na wat aandringen van mijn moeder (ze kan dan toch Iets goed doen) zullen ze er nu alles aan doen om dit ook te laten gelden onder de 6250 € die ze in totaal per jaar vergoeden.

                        Pfff, nu woon ik een tijd meer dan 700 km van thuis, heb ik haar nog altijd nodig 'k Zou 't liefst van al hier werk vinden, mooie meisjes zijn hier toch talrijk aanwezig.
                        Last edited by -ƒƒ-; 6 november 2007, 22:01.

                        Comment


                        • Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic

                          Mijn Frustratie:
                          Waarom waarom waarom waarom waarom waaarom waaarom waaar in godsnaam om?
                          Ik haat god.Hij gunt me nooit geluk.Ik doe alles voor mensen van wie ik houd , alles wat ik terug krijg is zwaar
                          vernedering en harde klap terug.Niemand geeft zelfs meer over mijn bestaan.Liefde verandert altijd in Haat.
                          Ik ben een maar een mens van bloed een vlees.Ik kan nietzoveel verdriet aan en klappen aan.
                          Waarom wordt alles niet normaal.

                          Comment


                          • Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic

                            Oorspronkelijk geplaatst door 123 Bekijk bericht
                            Mijn Frustratie:
                            Waarom waarom waarom waarom waarom waaarom waaarom waaar in godsnaam om?
                            Ik haat god...
                            *knuffel*
                            ...Nikon D70S, Nikon D300, hoop glaswerk, flitsje...

                            http://www.esveaa.be

                            Comment


                            • Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic

                              Oorspronkelijk geplaatst door 123 Bekijk bericht
                              Mijn Frustratie:
                              Waarom waarom waarom waarom waarom waaarom waaarom waaar in godsnaam om?
                              Ik haat god.Hij gunt me nooit geluk.Ik doe alles voor mensen van wie ik houd , alles wat ik terug krijg is zwaar
                              vernedering en harde klap terug.Niemand geeft zelfs meer over mijn bestaan.Liefde verandert altijd in Haat.
                              Ik ben een maar een mens van bloed een vlees.Ik kan nietzoveel verdriet aan en klappen aan.
                              Waarom wordt alles niet normaal.
                              Zeg 123...je gaat hier toch niet zeggen dat je gemept wordt thuis he?
                              Anders zou ik zeggen pak je koffers en MOVE OUT!!!! Niemand laat zich toch op zijn giechel meppen?
                              Eerst vette mep terug en dan koffer pakken en wegwezen...
                              Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

                              Comment


                              • Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic

                                Oorspronkelijk geplaatst door Esveaa Bekijk bericht
                                *knuffel*
                                awel, mm
                                ∏__|_ ∏__|_
                                "no rules, great shots"
                                Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

                                Comment

                                Working...
                                X