Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Dagelijkse frustratie, hmmmm, fietsers die (vooral) 's morgens als het nog donker is zonder licht fietsen, vooral op donkere wegen, met donkere kledij, met 2 naast elkaar en de buitenste ( ik bedoel diegene die het verst van de berm rijdt) is diegene zonder licht , vooral scholieren, maar niet uitsluitend. Er zijn tegenwoordig alternatieven genoeg, om niet met dynamo te rijden.
"""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Dagelijkse frustratie, hmmmm, fietsers die (vooral) 's morgens als het nog donker is zonder licht fietsen, vooral op donkere wegen, met donkere kledij, met 2 naast elkaar en de buitenste ( ik bedoel diegene die het verst van de berm rijdt) is diegene zonder licht , vooral scholieren, maar niet uitsluitend. Er zijn tegenwoordig alternatieven genoeg, om niet met dynamo te rijden.
Awel ze, gewoon om u een plezier te doen ga ik nu met de hond wandelen en zelfs nu het nog niet volledig donker is, ga ik mijn bd hesje aandoen .
Het is droog en er zijn prachtige wolken...en ik...ik ben aan 't werk.
Morgen ben ik thuis....en wat geven ze voor weer...juist ja boehoehoehoe, snif snif, weihei...
Weer een dag op school en helemaal NIETS bijgeleerd of ook maar gedaan, alleen wat foto's bewerkt
Fietsen in de gietende regen
En morgen examen technische camera
Beste mensen,
Lach me svp niet uit. Ik kan dit zwaar last niet alleen dragen.Help me!
Misschien moet je een keertje 'in therapie gaan' (in alle ernst). Ik denk niet dat dit forum een geschikte plek is om je te 'helpen'. Iedereen staat anders in het leven. Misschien toch 1 raad : leer jezelf kennen, dat is de basis. Maak eens een pas op de plaats, zet alles in een juist perspectief en probeer met een schone lei verder te gaan (nu ben ik toch al bezig...)
Panasonic FZ-1000 - Nikon D7000 - Tamron 17-50 DiII - Tokina 11-16 - Nikkor 70-300 VR - Nikkor 50 1.8 - SB-800 - http://pbase.com/alain_db And why do we fall, Bruce?
PETA delivers a variety of animal rights videos: from sexy animal rights testimonials to humorous celebrity public service announcements (PSAs) to graphic, undercover investigations.
Mvg, Tin_tin Problems can not be solved by the same level of thinking that created them (Einstein)
Comment