Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dumpjedagelijksfrustratie-topic

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic

    ................................
    Last edited by 123; 2 december 2007, 12:20.

    Comment


    • Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic

      Hey juppekes

      Oorspronkelijk geplaatst door 123 Bekijk bericht
      ................................
      Nogal geluk dat er een postvak in is, anders had ik nooit geweten wat hier voorheen geschreven stond
      Bootjes

      Comment


      • Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic

        Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
        Hey juppekes
        Nogal geluk dat er een postvak in is, anders had ik nooit geweten wat hier voorheen geschreven stond
        haha wat edoel je beste mriya?(postvak?)

        Comment


        • Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic

          Hey juppekes

          Oorspronkelijk geplaatst door 123 Bekijk bericht
          haha wat edoel je beste mriya?(postvak?)
          Wel als ik hier kwam kijken zeg ik enkel puntjes

          In mijn postvak in van thunderbirth kreeg in een automatische E-mailnotificatie van dit topic en daarin stond je oorspronkelijke post
          Bootjes

          Comment


          • Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic

            Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
            Hey juppekes



            Wel als ik hier kwam kijken zeg ik enkel puntjes

            In mijn postvak in van thunderbirth kreeg in een automatische E-mailnotificatie van dit topic en daarin stond je oorspronkelijke post
            HUh lol als dat bij elk lid zo is dan heb je veel te lezen haha.
            het was overbodig informatie dus darom verwijderd.niemand ligt er wakker van.

            Comment


            • Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic

              Dagelijkse frustratie, hmmmm, fietsers die (vooral) 's morgens als het nog donker is zonder licht fietsen, vooral op donkere wegen, met donkere kledij, met 2 naast elkaar en de buitenste ( ik bedoel diegene die het verst van de berm rijdt) is diegene zonder licht , vooral scholieren, maar niet uitsluitend. Er zijn tegenwoordig alternatieven genoeg, om niet met dynamo te rijden.
              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
              George Orwell

              Comment


              • Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic

                Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                Dagelijkse frustratie, hmmmm, fietsers die (vooral) 's morgens als het nog donker is zonder licht fietsen, vooral op donkere wegen, met donkere kledij, met 2 naast elkaar en de buitenste ( ik bedoel diegene die het verst van de berm rijdt) is diegene zonder licht , vooral scholieren, maar niet uitsluitend. Er zijn tegenwoordig alternatieven genoeg, om niet met dynamo te rijden.
                Awel ze, gewoon om u een plezier te doen ga ik nu met de hond wandelen en zelfs nu het nog niet volledig donker is, ga ik mijn bd hesje aandoen .
                To make your dreams come true, wake up

                Comment


                • Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic

                  SchoolCHEMIEzovéél chemie..

                  Comment


                  • Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic

                    Nog 1 week opzeg op het werk!
                    ...Nikon D70S, Nikon D300, hoop glaswerk, flitsje...

                    http://www.esveaa.be

                    Comment


                    • Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic

                      Het is droog en er zijn prachtige wolken...en ik...ik ben aan 't werk.
                      Morgen ben ik thuis....en wat geven ze voor weer...juist ja boehoehoehoe, snif snif, weihei...
                      Mvg Tim

                      Comment


                      • Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic

                        ....................
                        Last edited by 123; 4 december 2007, 08:27.

                        Comment


                        • Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic

                          Sinterklaas feestjes voor kinderen die bruut verstoord worden
                          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                          George Orwell

                          Comment


                          • Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic

                            Weer een dag op school en helemaal NIETS bijgeleerd of ook maar gedaan, alleen wat foto's bewerkt
                            Fietsen in de gietende regen
                            En morgen examen technische camera
                            UPDATED http://smax-photo.magix.net

                            Comment


                            • Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic

                              Oorspronkelijk geplaatst door 123 Bekijk bericht
                              Beste mensen,
                              Lach me svp niet uit. Ik kan dit zwaar last niet alleen dragen.Help me!
                              Misschien moet je een keertje 'in therapie gaan' (in alle ernst). Ik denk niet dat dit forum een geschikte plek is om je te 'helpen'. Iedereen staat anders in het leven. Misschien toch 1 raad : leer jezelf kennen, dat is de basis. Maak eens een pas op de plaats, zet alles in een juist perspectief en probeer met een schone lei verder te gaan (nu ben ik toch al bezig...)
                              Panasonic FZ-1000 - Nikon D7000 - Tamron 17-50 DiII - Tokina 11-16 - Nikkor 70-300 VR - Nikkor 50 1.8 - SB-800 - http://pbase.com/alain_db
                              And why do we fall, Bruce?

                              Comment


                              • Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic

                                Dit is mijn frustratie : om eventjes stil van te worden.
                                Niet geschikt voor gevoelige kijkers!!!!
                                PETA delivers a variety of animal rights videos: from sexy animal rights testimonials to humorous celebrity public service announcements (PSAs) to graphic, undercover investigations.

                                Mvg, Tin_tin
                                Problems can not be solved by the same level of thinking that created them (Einstein)

                                Comment

                                Working...
                                X