Ik heb hoofdpijn
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Dumpjedagelijksfrustratie-topic
Collapse
X
-
-
Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic
Oorspronkelijk geplaatst door 123 Bekijk berichtIk heb hoofdpijn
is je hoofdpijn zo over.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Geen cocktails meer voor jou!!!!
hahahah sorry dat ik zo gil ...en dat met hoofdpijn hahahahaaa..
Laat je nek ff lekker kraken...kan ook helpen.Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...
Comment
-
was mijn frustratie vergeten.....
Ik haat TNT post!!!!!!! die huren analfabeten in!!! Kunnen nog geen huisnummer lezen....zo!!!Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knofje3116 Bekijk berichtwas mijn frustratie vergeten.....
Ik haat TNT post!!!!!!! die huren analfabeten in!!! Kunnen nog geen huisnummer lezen....zo!!!
Allemaal in privé-handen die er een zootje van maken,
niet die "analfabeten"
Comment
-
-
De zee stond veel te hoog tijdens de zeehondenwandeling. Die kinderwagen door het mulle zand moeten duwen en ondertussen nog een golden retriever, die er niet beter op vond om wat pitbull's gaan uit te dagen om te spelen, in het oog houden is niet allesTo make your dreams come true, wake up
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk berichtHoe ik dat weet...ik heb een ei op mijn hand akkerdjie
(voor dat je uw frustratie om dat ik ermee zit te lachen post. I know the feeling )To make your dreams come true, wake up
Comment
-
DAT IK NU MOET AFSLUITEN EN STOPPEN MET RONDSURFEN OP BD !!!
IK MOET OM 5 UUR OPSTAAN EN MOET JAMMER GENOEG OOK EEN BEETJE NACHTRUST HEBBEN
Mvg. Renzowoef
Canon 400D, EF 55-200mm, EFS 18-55mm, 50 mm 1.8, sigma10-20mm, soligor tussenringenset
Comment
-
-
aaa gut 123....bij jou niet?
wat jammer...bij mij wel..
Nu mijn dagelijkse frustratie.....
Mannen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! grrrrrrrrrEen dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knofje3116 Bekijk berichtaaa gut 123....bij jou niet?
wat jammer...bij mij wel..
Nu mijn dagelijkse frustratie.....
Mannen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! grrrrrrrrr
VraaaaaaaaaannnnnnnnnnTo make your dreams come true, wake up
Comment
Comment