Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dumpjedagelijksfrustratie-topic

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic

    bah bah!!!! ik kan er niet naar kijken....heb na 2 seconden al genoeg gezien.......


    is ook mijn frustratie dus!!!!
    Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

    Comment


    • Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic

      Hetzelfde hier ,heb mezelf verplicht er naar te kijken,maar heb het niet helemaal uit kunnen kijken.
      Dit zouden ze als verplicht kijkvoer moeten opdienen als je bont koopt of draagt.
      Mensen,het zijn beesten meneer.

      Comment


      • Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic

        Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
        Sinterklaas feestjes voor kinderen die bruut verstoord worden
        Blijkbaar frustreert dit niemand hier
        Last edited by toerist; 4 december 2007, 13:34.
        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
        George Orwell

        Comment


        • Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic

          Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
          Blijkbaar frustreert dit niemand hier
          amai nog nie

          Comment


          • Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic

            Na het zien van het filmpje van het vosje en van de steekpartij heb ik weer 2 nieuwe frustraties !

            Wat me vandaag vooral stoorde was dat ik nie naar school ging om goed te leren en mooie foto's te maken, maar dat ik me niet kon concentreren en dat het veel te grijs was voor mooie beelden
            What a wasted day !

            Comment


            • Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic

              Mijn frustratie voor vandaag is dat mijn loonstrook ergens ligt waar die niet moet liggen....m.a.w ik heb hem niet gekregen...waarschijnlijk ligt die bij een van de buren....

              Maar die zijn beide niet zo sociaal dat ze die ff terug doen in mijn brievenbus....

              Eigenlijk is dat hun fout ook niet maar die van TNT......en die hebben alweer een klacht van mij erbij......
              Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

              Comment


              • Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic

                ..........................................
                Last edited by toerist; 6 december 2007, 15:47.
                """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                George Orwell

                Comment


                • Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic

                  Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                  ..........................................
                  Ze kunnen mijn pc niet gemaakt krijgen....
                  Zou dinsdag klaar zijn.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic

                    Mijn vader is ne zagevent en rotzak. Hij zit al onderhalf jaar thuis en wacht tot hij in augustus 2008 op pensioen kan gaan. Voor de rest denkt hij dat de wereld aan zijn gat hangt. Hij was gewoon van personeel te hebben werken voor hem maar dat is nu allemaal weggevallen. Nu is hij maar een doodnormale "schmuk" zoals iedereen en dat kan hij niet verkroppen. Hij is de slimste van den hoop en de rest dat zijn mislukkingen en stommerikken. Dat begint dus gewoon allemaal met een stom nieuwjaarskaartje dat we gekregen hebben van een collega van mij. Ik moet hem eeuwig dankbaar zijn dat ik ben kunnen beginnen te werken op mijn huidige job. Hij heeft gewoon mijn CV afgegeven en ik heb de rest gedaan. Dien mens krijgt elk jaar een kaartje van mij maar ik ga niet eeuwig en drie dagen op mijn knieën vallen voor dien gast. 't Is nen toffe maar zo tof nu ook weer niet. Ik ben dat beu om altijd zijne zever te moeten slikken, echt kotsbeu! Eén van dees dagen pak ik mijn boeltje in en ben der mee weg, say bye bye onnozele *****!

                    Comment


                    • Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic

                      IK HAD VANDAAG GEEN TIJD OM VAN DIE MOOIE WITTE WINTERFOTO'S TE MAKEN
                      Mvg. Renzowoef
                      Canon 400D, EF 55-200mm, EFS 18-55mm, 50 mm 1.8, sigma10-20mm, soligor tussenringenset

                      Comment


                      • Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic

                        veel te veel gemengde gevoelens, veel te weinig raad , veel te weinig troost.

                        Comment

                        Working...
                        X