Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dumpjedagelijksfrustratie-topic

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic

    Oorspronkelijk geplaatst door knofje3116 Bekijk bericht
    hahahahha stel nou dat het geen mooie baby is wat ik mij niet kan voorstellen...zou je die dan kunnen deleten?


    hahhahahaaaa

    opnieuw opstarten dan maar...


    hahahahhahhaaaaaa....
    Kan gewoon niet, je virusscanner en firewall houd die gewoon tegen
    Mvg. Renzowoef
    Canon 400D, EF 55-200mm, EFS 18-55mm, 50 mm 1.8, sigma10-20mm, soligor tussenringenset

    Comment


    • #32
      Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic

      Oorspronkelijk geplaatst door renzowoef Bekijk bericht
      Kan gewoon niet, je virusscanner en firewall houd die gewoon tegen
      had je maar gedacht!
      de kleine van de overburen al een bekeken?

      mm
      ∏__|_ ∏__|_
      "no rules, great shots"
      Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

      Comment


      • #33
        Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic

        hahahahaaa ik om niet meer bij hier........." de placenta moet nog komen mevrouw......kijkt u ff in het kopieer apparaat?

        hahahahhaahahaa fax ik hem ff naar de verloskundige.........hahahaa.
        Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

        Comment


        • #34
          Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic

          Oorspronkelijk geplaatst door knofje3116 Bekijk bericht
          Zeg luister jij es ff......


          Je scheert nu alle motor rijders over 1 kam.....ik moet ergens mee stoppen wat ik nog nooit gedaan heb...Niet alle motor rijders zijn hetzelfde laat ik daar ff duidelijk in zijn!!!!
          Dan kan ik ook gaan zeiken over alle mutsen die in de file een krant gaan zitten lezen die alles op houden omdat ze niet zien dat het groen is...en of de file doorrijdt......

          Je zou zelf es een paar lessen gaan nemen voor de motor, dan gaat je die onzin wel over.....en ik spreek hoop ik denk ik namens alle motorrijders hier op BD.

          Ik scheer niet alle motorijders over 1 kam, mm heeft mijn tekst volledig gelezen.

          Maar ik moet eerlijk zeggen, ik heb schrik van u, je wilt al de baan op voor je basis vaardigheden onder de knie hebt. Gas geven en recht blijven, dat kan een klein kind, daar is niks. Maar aan lage snelheden manoeuvres maken, daarvoor heb je wel al wat ervaring nodig. En ervaring is het enige wat je kan redden in een noodsituatie, en als je op de baan bent moet je alleen maar met noodsituaties rekeninghouden, de dingen die goed gaan kosten geen levens.

          Je was gefrustreerd, omdat je uw theorie de eerste keren niet haalde. Laten we over 1 ding eens zijn, slaag je niet in een examen, is dat het examen zijn fout niet, maar is dat degene die het examen doet en dus blijkbaar niet genoeg kennis heeft om te slagen. Iedere andere uitleg is lulkoek, in het verkeer mag je over reglementen niet nadenken, die tijd heb je niet !!! Je moet niet sakkeren op het examen, je moet bij je eigen beseffen : als ik in een gemakkelijke situatie, in een rustige ruimte, waar je 20 seconden tijd hebt om over een vraag na te denken, nog het antwoord niet kan geven. Dan ga je zeker dat antwoord niet in het echte verkeer kunnen geven, en dan ben je er niet klaar voor, maja mensen en bij hun eigen iets beseffen !

          Nu is het ik haat die 8, zolang je die 8 haat is het een teken dat je die niet onder de knie hebt, en zolang je dergelijk manoeuvre niet met je ogen dicht kan doen, dat er niet mee lacht met zoiets, heb je geen ervaring genoeg om in het stadsverkeer tussen de andere weggebruikers te zitten. Dit zijn dingen die je bij je eigen moet beseffen. Maar spijtig genoeg is dit blijkbaar niet het geval, je wil gewoon een stom papiertje, dat je de baan op mag. Je vraagt jezelf zelfs niet af, of je er klaar voor bent, om een motor in het verkeer te brengen. Je vraagt jezelf niet af, of je geen gevaar voor jezelf of de andere weggebruikers bent.
          Spijtig genoeg staan de kranten vol van mensen met die mentaliteit, en anderen die door dergelijke mensen geen kans hadden


          Ik hoop niet dat je aan uw rijbewijs geraakt, het zal uiteindelijk wel lukken, een test is een momentopname, en iedereen heeft eens zijn goei momenten. Maar met de vragen en frustraties die je hier post heb je de verkeerde mentaliteit om jouw VERANTWOORDELIJKHEID in het verkeer op te nemen.


          btw mijn vorige post was algemeen, deze post is persoonlijk. Gewoon ter verduidelijking, dat je volgende keer het verschil ziet tussen een persoonlijke aanval en een algemene
          To make your dreams come true, wake up

          Comment


          • #35
            Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic

            Oorspronkelijk geplaatst door knofje3116 Bekijk bericht
            hahahahaaa ik om niet meer bij hier........." de placenta moet nog komen mevrouw......kijkt u ff in het kopieer apparaat?

            hahahahhaahahaa fax ik hem ff naar de verloskundige.........hahahaa.


            't Is rap gedaan met de leute
            Mvg. Renzowoef
            Canon 400D, EF 55-200mm, EFS 18-55mm, 50 mm 1.8, sigma10-20mm, soligor tussenringenset

            Comment


            • #36
              Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic

              jij leest mijn tekst ook niet!!! ik heb mijn rijbewijs nog helemaal niet..en ervaring krijg je door het rijden en niet door de lessen....of was jij zo'n kei in je auto examen? meteen alles goed?
              en verder ga ik niet op jou onozele praat in.....ik hoop dat ik mijn examen wel haal en ik hoop dat ik jou ooit op de autoweg tegen kom met je ***krant!!!
              als jij het allemaal zo goed weet begin je zelf een rijschool....met allemaal goeie...kun jij je rotkrant lezen!!!
              Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

              Comment


              • #37
                Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic

                Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                Ik scheer niet alle motorijders over 1 kam, mm heeft mijn tekst volledig gelezen.

                Maar ik moet eerlijk zeggen, ik heb schrik van u, je wilt al de baan op voor je basis vaardigheden onder de knie hebt. Gas geven en recht blijven, dat kan een klein kind, daar is niks. Maar aan lage snelheden manoeuvres maken, daarvoor heb je wel al wat ervaring nodig. En ervaring is het enige wat je kan redden in een noodsituatie, en als je op de baan bent moet je alleen maar met noodsituaties rekeninghouden, de dingen die goed gaan kosten geen levens.

                Je was gefrustreerd, omdat je uw theorie de eerste keren niet haalde. Laten we over 1 ding eens zijn, slaag je niet in een examen, is dat het examen zijn fout niet, maar is dat degene die het examen doet en dus blijkbaar niet genoeg kennis heeft om te slagen. Iedere andere uitleg is lulkoek, in het verkeer mag je over reglementen niet nadenken, die tijd heb je niet !!! Je moet niet sakkeren op het examen, je moet bij je eigen beseffen : als ik in een gemakkelijke situatie, in een rustige ruimte, waar je 20 seconden tijd hebt om over een vraag na te denken, nog het antwoord niet kan geven. Dan ga je zeker dat antwoord niet in het echte verkeer kunnen geven, en dan ben je er niet klaar voor, maja mensen en bij hun eigen iets beseffen !

                Nu is het ik haat die 8, zolang je die 8 haat is het een teken dat je die niet onder de knie hebt, en zolang je dergelijk manoeuvre niet met je ogen dicht kan doen, dat er niet mee lacht met zoiets, heb je geen ervaring genoeg om in het stadsverkeer tussen de andere weggebruikers te zitten. Dit zijn dingen die je bij je eigen moet beseffen. Maar spijtig genoeg is dit blijkbaar niet het geval, je wil gewoon een stom papiertje, dat je de baan op mag. Je vraagt jezelf zelfs niet af, of je er klaar voor bent, om een motor in het verkeer te brengen. Je vraagt jezelf niet af, of je geen gevaar voor jezelf of de andere weggebruikers bent.
                Spijtig genoeg staan de kranten vol van mensen met die mentaliteit, en anderen die door dergelijke mensen geen kans hadden


                Ik hoop niet dat je aan uw rijbewijs geraakt, het zal uiteindelijk wel lukken, een test is een momentopname, en iedereen heeft eens zijn goei momenten. Maar met de vragen en frustraties die je hier post heb je de verkeerde mentaliteit om jouw VERANTWOORDELIJKHEID in het verkeer op te nemen.


                btw mijn vorige post was algemeen, deze post is persoonlijk. Gewoon ter verduidelijking, dat je volgende keer het verschil ziet tussen een persoonlijke aanval en een algemene


                en van jou hele persoonlijke prietpraat trek ik me geen reet aan!!! en daarbij ben ik geen gevaar op de weg ...dat zijn alle eikels met hun krant..
                Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

                Comment


                • #38
                  Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic

                  gelukkig is dit het frustratie-topic en blijven jdm en knofje mooi
                  on-topic, wat over mezelf en al de rest niet kan gezegd worden ...
                  knofje, jdm las de tekst wel: "het zal uiteindelijk wel lukken".

                  volgende frustratie graag?

                  mm
                  ∏__|_ ∏__|_
                  "no rules, great shots"
                  Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

                  Comment


                  • #39
                    Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic

                    Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
                    volgende frustratie graag?

                    mm
                    Eentje maar, gelukkig een kleintje : de evolutie binnen BD
                    fotosite

                    Comment


                    • #40
                      Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic

                      kzou graag kunnen fluiten op mijn vingers ... en dat wil maar niet lukken
                      Scotty... beam me up !!!

                      Comment


                      • #41
                        Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic

                        Oorspronkelijk geplaatst door elsan Bekijk bericht
                        Eentje maar, gelukkig een kleintje : de evolutie binnen BD

                        Hoe bedoel je....

                        Zoals alle ouderen zeggen, "vroeger was het beter"
                        Mvg. Renzowoef
                        Canon 400D, EF 55-200mm, EFS 18-55mm, 50 mm 1.8, sigma10-20mm, soligor tussenringenset

                        Comment


                        • #42
                          Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic

                          Oorspronkelijk geplaatst door renzowoef Bekijk bericht
                          Hoe bedoel je....

                          Zoals alle ouderen zeggen, "vroeger was het beter"
                          Een goeie verstaander heeft maar een half woord nodig.
                          Heeft niet te veel te maken met ouderdom, hoewel, iets oudere mensen kennen nog begrippen als respect, respect bv. voor iemands mening. Lijkt me een steeds zeldzamer goed te worden.
                          fotosite

                          Comment


                          • #43
                            Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic

                            Oorspronkelijk geplaatst door lana Bekijk bericht
                            kzou graag kunnen fluiten op mijn vingers ... en dat wil maar niet lukken
                            mij ook nie, lana ...

                            @elsan: die evolutie is logisch als je ziet hoe BD is gegroeid de laatste jaren?
                            een factor 10 keer meer actievelingen is ook alles maal een factor tien.
                            de goede, maar ook de slechte foto's,
                            de opbouwende, maar ook de afbrekende reacties,
                            de frustraties, maar gelukkig ook de genoegdoeningen,
                            de "ik-weet-alles-best" maar ook de "dank-u-voor-de-raad",
                            de juiste beslissingen, maar ook de dwalingen,
                            ...

                            (ondersteund door een mooi harp-muziekske )

                            mm
                            ∏__|_ ∏__|_
                            "no rules, great shots"
                            Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

                            Comment


                            • #44
                              Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic

                              Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
                              mij ook nie, lana ...

                              @elsan: die evolutie is logisch als je ziet hoe BD is gegroeid de laatste jaren?
                              een factor 10 keer meer actievelingen is ook alles maal een factor tien.
                              de goede, maar ook de slechte foto's,
                              de opbouwende, maar ook de afbrekende reacties,
                              de frustraties, maar gelukkig ook de genoegdoeningen,
                              de "ik-weet-alles-best" maar ook de "dank-u-voor-de-raad",
                              de juiste beslissingen, maar ook de dwalingen,
                              ...

                              (ondersteund door een mooi harp-muziekske )

                              mm
                              Ge kunt het toch wel goed uitleggen hé maarten, maar ge hebt wel gelijk
                              fotosite

                              Comment


                              • #45
                                Re: Dumpjedagelijksfrustratie-topic

                                Volgende frustratie.....

                                is JDM voor mij vandaag....
                                Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

                                Comment

                                Working...
                                X