Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Stuck with a Song? (Favoriete songs)
Collapse
X
-
-
Re: Stuck with a Song? (Favoriete songs)
Deze van Mumford And Sons blijft op één of andere manier in m'n hoofd hangen...
Enjoy!
Mvg,
Frederic
Comment
-
Muziek, muziek, muziek.... Allemaal goed en wel maar wie een beetje West-Vlaams verstaat gaat hiér toch wel in een deuk liggen, zeker ?
---------------
Comment
-
Het HARDST heb ik dit jaar gelachen met déze klassieker uit een film met Louis de Funès. Een tijdje geleden nog verkozen (in Vlaanderen/België) tot de grappigste mens "ter wereld".
---------------
Wim Opbrouck heeft zelfs ooit ditzelfde fragment uitverkozen voor "man bijt hond" als het grappigste filmfragment en ik kan hem alleen maar bijtreden.
---------------
Voor de liefhebbers : er is écht MUZIEK bij hoor !!
---------------
Comment
-
De laatste tijd heb ik een enorm zwak voor Koreaanse popmuziek. Ach, zo heeft iedereen eens zijn zwakke momenten
De nieuwste hit van SS501 zit nu in mijn hoofd
Daarnaast luister ik vaak Japanse pop.
Hier een rustig nummer.
en deze is wat pittiger: http://www.youtube.com/watch?v=M7CDIqRmTf4Canon 500D met EF-S 18-135mm/3.5-5.6 IS-USM + 18-55mm/3.5-5.6 IS + 55-250mm/4-5.6 IS +EF 75-300mm/4-5.6 III + 50mm/1.8 IS
Comment
-
-
Een recent nummertje van 1 van de locale artiesten in Vancouver, Canada...Matthew Good. Ik vind dat hij een geweldig stem heeft en prachtige nummers. Dit is mijn favoriete nummer op dit moment: http://www.youtube.com/watch?v=zvKKRBNzAxk
Groetjes uit Canada,
Ann
Comment
-
En niet te vergeten Bob Dylan, Van Morrison, Tom Waits, Elvis Costello, Steely Dan, Astor Piazolla, The Beatles, The Stones, JS Bach, Ludwig van Beethoven, Johannes Brahms, Debussy, Satie, Billie Holiday, Janis Joplin, Joni Mitchell, Shelby Lynne,Johnny Cash, Verdi, Leonard Cohen, Richard Strauss, Mahler...enz.Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit
Comment
-
Deze Rodrigo Y Gabriela zijn ook echt super!! Onlangs leren kennen via Radio 1 Meer info hier.
Mvg,
Frederic
Comment
-
Alles van Sophia, de band rond de charismatische depressieveling Robin Proper Shephard.Canon-man. Concerten en natuur.
Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/
Comment
-
De originele Hurt van Nine Inch Nails
En verder Coltrane, Miles Davis, Oscar Peterson, etc...
Alle soorten muziek. Van klassiek tot Jazz over wereldmuziek en alles wat er tussen "zit".
Met uitzondering van Schlagers, Vlaamse kwijl, Duitse kwijl, platte country & western, Mars "muziek", Helmut Lotigiers goes n'importe qua en de Kreuners.EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001
Comment
-
-
Amatorski vind ik zeer goed en bovendien nog eens van eigen bodem!
Jammer dat ze die 4 nummertjes in een digitaal EP'tje gieten en via internet proberen te verkopen. Zo'n groepen zijn jammer genoeg vaak geen lang leven beschoren, net zoals Soko destijds.
Ze hadden beter nog wat gewacht tot ze wat meer nummers hadden en een full-cd uitgebracht...
Mvg,
Frederic
Comment
-
Eigenlijk alles van Sophia , Swans en PJ Harvey. T meeste van Cranes of Heather Nova.
Joy Division blijft natuurlijk altijd bestaan.Canon-man. Concerten en natuur.
Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/
Comment
-
Sinds mei vorig jaar niemand meer die een liedje in z'n hoofd heeft?
Wat dacht je van Morphine met de meest sexy saxofoon ooit? You look like rain.
PalladioYou're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)
Comment
-
Last edited by toerist; 13 april 2011, 17:42."""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
Comment