Re: vista business of toch nog windows xp pro?
om even op dit specifiek bericht te reageren:
ik vroeg een redelijk high-end pc voor grafische en audio-toepassingen, met de garantie dat Vista geen problemen zou geven. 15 min. na thuiskomst eerste crash en geen heropstart (tenzij met safe mode, herstelpunt etc.., noot: nooit meegemaakt vroeger, dus niet zo'n ervaringsdeskundige hierin).
Nadien bij ELK softwareprog een waarschuwing, nu vind ik dat best nuttig, maar als je die bij elk pakket geeft, dan leg je de verantwoordelijkheid ELKE keer bij de gebruiker. ("I told you so")
Ik heb zelf vista niet geïnstalleerd, daar was voor gezorgd, maar mijn vraag kwam er omdat er misschien fouten zouden kunnen gebeurd zijn. Let op de voorwaardelijke wijs...
Dus "hij" heeft het wel degelijk gedaan en "het" werkt inderdaad niet (zoals het moet).
Vind U het ook logisch dat een externe harddisk (LaCie) dan wel en dan niet herkend worden, terwijl die op m'n oude machine (Win2k) nooit problemen geeft. Dat een tekentablet allerlei kuren heeft en dat bv. een upgrade voor Vista, na een heel registratiegedoe op de MS-website een halfuur duurt en helemaal tot niets leidt. Waarmee bij de volgende opstart wordt aangegeven dat er geen legitieme vista opstaat (terwijl ik alle officiêle docs heb) en vanaf dan een heel gezeik daarrond begint (w'schijnlijk allemaal veroorzaakt door die update).
Vind U het raar dat ik een verkoper, die ik bij aankoop expliciet vroeg om een "geen-problemen-systeeem" (zie ook vorige post), daar dan de schuld van geef. Zeker als die zegt: "niks mee te maken, bel maar naar microsoft" ??
Oorspronkelijk geplaatst door Compumax
Bekijk bericht
ik vroeg een redelijk high-end pc voor grafische en audio-toepassingen, met de garantie dat Vista geen problemen zou geven. 15 min. na thuiskomst eerste crash en geen heropstart (tenzij met safe mode, herstelpunt etc.., noot: nooit meegemaakt vroeger, dus niet zo'n ervaringsdeskundige hierin).
Nadien bij ELK softwareprog een waarschuwing, nu vind ik dat best nuttig, maar als je die bij elk pakket geeft, dan leg je de verantwoordelijkheid ELKE keer bij de gebruiker. ("I told you so")
Ik heb zelf vista niet geïnstalleerd, daar was voor gezorgd, maar mijn vraag kwam er omdat er misschien fouten zouden kunnen gebeurd zijn. Let op de voorwaardelijke wijs...
Dus "hij" heeft het wel degelijk gedaan en "het" werkt inderdaad niet (zoals het moet).
Vind U het ook logisch dat een externe harddisk (LaCie) dan wel en dan niet herkend worden, terwijl die op m'n oude machine (Win2k) nooit problemen geeft. Dat een tekentablet allerlei kuren heeft en dat bv. een upgrade voor Vista, na een heel registratiegedoe op de MS-website een halfuur duurt en helemaal tot niets leidt. Waarmee bij de volgende opstart wordt aangegeven dat er geen legitieme vista opstaat (terwijl ik alle officiêle docs heb) en vanaf dan een heel gezeik daarrond begint (w'schijnlijk allemaal veroorzaakt door die update).
Vind U het raar dat ik een verkoper, die ik bij aankoop expliciet vroeg om een "geen-problemen-systeeem" (zie ook vorige post), daar dan de schuld van geef. Zeker als die zegt: "niks mee te maken, bel maar naar microsoft" ??
Comment