Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Acer Laptops

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Acer Laptops

Hallo,

ik ben op zoek naar een nieuw laptopken (12"). Nu hoor ik veel negatieve commentaren over het merk 'Acer', nochthans het merk waarvan ik dacht dat
    daar de mijne ging uitkomen.

Zijn er hier mensen met ervaringen (negatief en/of positief) bij dit merk?

Reeds dank bij voorbaat,

J.
    johnvde

Re: Acer Laptops

Acer heeft goeie laptops maar heeeeeeeeeel slechte service. Dus als je geen problemen krijgt heb je een goed ding in huis, maar o wee indien er je beroep moet doen op hun after service...
    Ik zou gaan voor HP/Dell/Asus
    natwork.be

Comment

Ik had vroeger een Acer Aspire 1714 SMi (120GB HD, 1GB ram).
      Op een dag toen ik mijn Palm via USB in stak deed hij niets meer. Heb die dan teruggestuurd, 2 weken later kwam hij gerepareerd terug. Werkte perfect tot op een dag weer juist hetzelfde met die Palm. Ondertussen had ik er al een HD van 400GB en 2Gb ram ingestoken.

Dus gewoon teruggestuurd. Nu bleek hij zogezegd niet meer te repareren...
      Had dan gebeld om te zeggen dat er een ander HD en ram inzat. Ik moest die van 120GB en 1Gb dan opsturen en zij gingen de 400gb en 2gb terugsturen. 3 weken later komt toch die 120gb en 1gb terug. Heb dan teruggebeld, bleek dat ik wat te lang gewacht had en dat mijn HD en ram WEG was. "Ja meneer, wij zijn geen magazijn hé". Als u uw spullen niet haalt kunnen we dat niet blijven bewaren. Ni normaal! Nog een paar keer teruggebeld. Kon ik niet meer terugkrijgen . Dus da zit nu bij één of den andere Duitser in zenne PC thuis waarschijnlijk.

Ze hebben me dan uiteindelijk een nieuwe portable gestuurd, een Acer Aspire 9500. Ook ne 17" maar breedbeeld en geen 3.5" HD En mijn firma heeft de rest terugbetaald. Eind goed al goed.

Van die portables zelf ben ik eigenlijk wel content. Ook het scherm, als je dat met vb een Dell vergelijkt... Maar de service daar is wel pakken beter. Hopelijk gaat hij niet stuk, want de service...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mirlong1 Bekijk bericht
        Nu hoor ik veel negatieve commentaren over het merk 'Acer', nochthans het merk waarvan ik dacht dat
        daar de mijne ging uitkomen.
        Ik heb onlangs mijn foto's bekeken op een desktop en twee laptops om kleuren/scherpte ed te vergelijken. Eén van de twee laptops was een goedkope ACER (ca €700), de beeldkwaliteit was ronduit verschrikkelijk.

just my €0.02

Wat voorzie je als budget ?
        "Away put your weapon, I mean you no harm"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yoda Bekijk bericht
          Ik heb onlangs mijn foto's bekeken op een desktop en twee laptops
          en waren alledrie de schermen op dezelfde manier gecalibreerd?

mm
          ∏__|_ ∏__|_
          "no rules, great shots"
          Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

kheb een travelmate 800

dat ding is men surf pc

3 weke na aankoop: kaput
            6 a 8 weken in repair komt terug met kapotte cdrw
            werk nu al jaren zonder cdrw.. tis om te surfe, te maile en te forummen :d
            foto als spiegel of als venster?

Comment

Ik denk dat ik hier al genoeg gelezen heb

Zal maar voor de betrouwbaardere Toshiba Satellite Pro U300 gaan (13")

Bedankt allen.

J.
              johnvde

Comment

ik heb net een packard bell BU-45 12" gekocht. zeer tevreden van .
                www.Klikkerdeklik.be
                Waarom een tijger in de tank , als er een ezel achter het stuur zit ...

Comment

MSI

Ongelooflijke kwaliteit en enorm degelijk! Bovendien een uitstekende service!
                  Enorm tevreden van echtwaar!

Comment

Ik zou een stukske fruit van 13" overwegen . 'k Heb net zelf nog eentje besteld voor mijn dochter. 1050 euro is toch geen gekke prijs.

Comment

Goed dat je geen ACER gekocht hebt. Ik heb er al 2 versleten en niets dan miserie mee. De eerste begon na een tijdje scheuren te vertonen op de plaats waar het scherm aan het chassis bevestigd is. Geen garantie. De laatste is 3 maal teruggegaan onder garantie voor een probleem met de grafische kaart. Na de derde keer en vervanging van de grafische kaart heb ik het onding maar snel verkocht. ACER, dat is dubbel

Hans
                      Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

ACER?

Een vriend van mij heeft er nog niets ander dan problemen mee gekend. Na 2maand was de trackpad naar de kl*ten. als je in een hoek van 45° naar het scherm kijkt zie je al de helft niet meer. De sneltoetsen voor bv. geluid gaan niet meer... Het is niet meer dan een stuk plastieken elende

Apple you wont regret it. betrouwbaar, Degelijk, gebruiksvriendelijk.
                        Ik zou voor de macbook gaan. Maarja dat is weer de overtuiging van een Apple-fan .
                        Mvg,
                        Marijn

My Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
                          en waren alledrie de schermen op dezelfde manier gecalibreerd?

mm
                          Zeer interessante vraag, dit is een onderwerp waar ik nog veel over te leren heb.

In de JPEG was een ICC profiel bewaard: heeft dit betrekking op calibratie ?
                          Ondersteunen alle programma's dit ICC profiel ?
                          Hoe kan ik de monitor calibreren (XP, OS X, Linux?)
                          Hoe stem ik de andere devices hiermee af (fototoestel, printer, afdrukcentrale, scanner, ...)

Sorry voor de off-topic vraag
                          Last edited by Yoda; 4 september 2007, 19:27. Reden: off-topic vraag
                          "Away put your weapon, I mean you no harm"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Troske Bekijk bericht
                            Ik had vroeger een Acer Aspire 1714 SMi (120GB HD, 1GB ram).
                            ...
                            Ik heb dezelfde en de mijne werkt nog.
                            Moet ik dan maar hout vasthouden en snel al mijn foto's eens back-uppen?

mvg,

Roland

Comment

Alle laptops vertonen problemen, als ge ziet wat dat nog kost.
                              Eerste dingen die kapot gaan zijn of de voeding of het scherm.

Ooit een Packard "Hell" gehad, nooit meer
                              geef mij maar Dell of Acer (waar ik trouwens nog nooit problemen mee heb gehad.)
                              Vinny
                              Canon EOS 1000D, Canon 18-55 IS, Canon 55-200 II USM, Canon EF 50 mm 1.8 II

Comment

Working...
                              X