Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Acer Laptops

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Acer Laptops

Oorspronkelijk geplaatst door mirlong1 Bekijk bericht
    Ik denk dat ik hier al genoeg gelezen heb

Zal maar voor de betrouwbaardere Toshiba Satellite Pro U300 gaan (13")

Bedankt allen.

J.
    Asus en MSI da's betrouwbaar: 2 jaar fabrieksgarantie.

Als je die 2 jaar ook vastkrijgt voor een Toshiba: OK
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
      Ik zou een stukske fruit van 13" overwegen . 'k Heb net zelf nog eentje besteld voor mijn dochter. 1050 euro is toch geen gekke prijs.
      Welk model van dat stukske fruit?
      BD0723BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        Asus en MSI da's betrouwbaar: 2 jaar fabrieksgarantie.

Als je die 2 jaar ook vastkrijgt voor een Toshiba: OK

Toshiba geeft 2 jaar garantie... kijk op hun website... sinds kort nog maar... net zoals Acer dat doet (va 01/08/2007)

Enneuh, als verdeler van al deze merken (hp, toshiba, acer) kan ik alleen maar zeggen dat de waarborg bij ALLEMAAL even slecht is...
        Acer heeft zelf een vluggere repair-return dan toshiba...

Ah ja, ik heb al bijna 8 jaar acer's, en deze mail word nu getypt op een 7720G, de nieuwe gemstone reeks... waarmee Acer een beetje uit het slop van de "cheap stuff-look-and-feel" wil graken...
        *** Canon EOS *** Canon Powershot ***
        visit : http://www.emmab.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert_B Bekijk bericht
          Welk model van dat stukske fruit?
          Ik de zwarte en mijn dochter de witte .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door breugie Bekijk bericht
            Enneuh, als verdeler van al deze merken (hp, toshiba, acer) kan ik alleen maar zeggen dat de waarborg bij ALLEMAAL even slecht is...
            Wij hebben toch geen slechte ervaringen met HP en Dell....
            natwork.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk bericht
              Ik heb dezelfde en de mijne werkt nog.
              Moet ik dan maar hout vasthouden en snel al mijn foto's eens back-uppen?

mvg,

Roland
              Ik zou sowieso uw foto's eens backuppen
              Die palm gaf toen bij mij blijkbaar soms kortsluiting met de gekende gevolgen. Heel bizar want diezelfde Palm heeft nog nooit problemen op andere pc's gegeven. En met andere USB apparaten had ik toen geen enkel probleem.

Comment

Op drie jaar tijd al drie Acers Aspire gekocht, en ze werken tot op vandaag nog steeds perfect. Heel intensief gebruik op locatie, eentje heeft dehalve wereldbol meegereisd en nog steeds OK; Wat het scherm betreft, heel tevreden voor het snel beoordelen van foto's op locatie . Ze zijn wel alle drie gecalibreerd. Voor de acers gewerkt met de compacs/hp, en daar niet tevreden van. Dus laptops is net iets als de camera's, iemand vind merk c beter dan merk n . De laatste Acer verleden week gekocht , een 5633 met 2 gig en 120 HD voor 632 € . Das toch geen geld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nat Bekijk bericht
                  Wij hebben toch geen slechte ervaringen met HP en Dell....
                  U zegt het "wij"... en wij hebben +2500 klanten, waarvan ongeveer de helft een laptop bezitter... waarvan ongeveer 50% acer...

Vorige week, na lang wachten het nieuwe model van HP, de Pavilion DV9396 geleverd aan één van onze beste klanten, die klant heeft ondertussen al een Acer gekocht, en zal na het overzetten van al zijn data, die pavilion van HP terug wegdoen, wegens niet tevreden...

Zo zie je maar, ieder zijn ding... maar ik ben absoluut pro Acer (en zeker niet tegen hp of toshiba)...
                  *** Canon EOS *** Canon Powershot ***
                  visit : http://www.emmab.be/

Comment

Ik heb OSX op de packard bell gezet qua hardware is die bijna gelijk met de zwarte fruitige klapkoffer , maar kost wel minder .
                    www.Klikkerdeklik.be
                    Waarom een tijger in de tank , als er een ezel achter het stuur zit ...

Comment

Last edited by Guest13; 26 augustus 2010, 00:32. Reden: ***********

Comment

Zelf ben ik geheel afhankelijk van laptops en service is voor mij dan ook het belangrijkste aspect.

Ik heb hier een 12" van MSI en heb 1 keer service nodig gehad... dat was in een mum geregeld. Daarna hebben ze me ook nog perfect geholpen met een Vista upgrade wat mis dreigde te lopen. Perfecte service en goed apparaat.

Zo'n 13" wit stuk fruit heb ik hier ook en ik moet zeggen dat het een pracht machine is (looks en degelijkheid). Service heb ik nog niet nodig gehad dus kan daar niets over zeggen. Mijn beste Windows machine (OS-X is niets voor mij maar staat nog wel in een donker hoekje op de schijf).

Verder heb ik nog 2 Dell laptops, en 2 Dell servers in gebruik. De kwaliteit van de machines is iets minder, maar qua service heb ik niet te klagen... daar betaal je bij hun dan ook fors voor (24/7 contract).

Comment

Working...