Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HP deskjet 1280 of 9800

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• HP deskjet 1280 of 9800

Hey allemaal,

Ik heb een vraagje ivm de aanschaf van een printer waarbij het mogelijk is om tot A3 te printen. Nu heb ik twee toestellen gevonden nl . de HP deskjet 1280 of 9800. De prijzen schommelen tussen de 300 en 400 euro waar ik liefst ook niet boven wil gaan. Nu als (student) vind ik het véél geld om te spenderen aan een printer daarom dat ik zeker geen miskoop wil doen!

Ik ken er zelf niet zo véél van en in de winkel krijg ik steeds de zelfde (verkoop) praatjes te horen. Daarom dat ik hier eens willen vragen of er mensen zijn die thuis of op het werk ook gebruik maken van deze toestellen en hoe tevreden jullie al dan niet zijn hierover .
    Is de kwaliteit hiervan behoorlijk of niet?

Mocht iemand mij verder kunnen helpen zou ik dat héél erg apprecieren!
    Alvast bedankt!

Re: HP deskjet 1280 of 9800

Als het voor foto's is :
    Beter een (okkazie) canon of epson aanschaffen . Bij het te koop forumonderdeel stond laatst een Canon S9000 A3 fotoprinter voor 250 euro .
    www.Klikkerdeklik.be
    Waarom een tijger in de tank , als er een ezel achter het stuur zit ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Onbekend Bekijk bericht
      Hey allemaal,

Ik heb een vraagje ivm de aanschaf van een printer waarbij het mogelijk is om tot A3 te printen. Nu heb ik twee toestellen gevonden nl . de HP deskjet 1280 of 9800. De prijzen schommelen tussen de 300 en 400 euro waar ik liefst ook niet boven wil gaan. Nu als (student) vind ik het véél geld om te spenderen aan een printer daarom dat ik zeker geen miskoop wil doen!

Ik ken er zelf niet zo véél van en in de winkel krijg ik steeds de zelfde (verkoop) praatjes te horen. Daarom dat ik hier eens willen vragen of er mensen zijn die thuis of op het werk ook gebruik maken van deze toestellen en hoe tevreden jullie al dan niet zijn hierover .
      Is de kwaliteit hiervan behoorlijk of niet?

Mocht iemand mij verder kunnen helpen zou ik dat héél erg apprecieren!
      Alvast bedankt!
      Ik heb hier nog een "oude" 1220 staan is ook en A3 printer van HP. Hij heeft vooral problemen met dik fotopapier binnen te trekken. Voor de rest werkt hij perfekt. Als je geintresseerd bent kan je hem komen halen voor 100 euro. Heb ook nog twee zwarte en 1 kleurpatrooon (krijg je erbij).
      Canon 7D + Batterijgrip + 10-20mm sigma + 24-70 sigma + Sigma 120 - 300 + Canon 70 - 200
      Het ligt in de menselijke natuur om verstandig te denken en idioot te handelen

Comment

@paradroid

Foto oa. maar niet hoofdzakelijk. Meer kleurentekeningen (plannen).
        De pixma ix4000. Lijkt deze je beter dan? De specs. lijken mij toch hetzelfde, maar ik ken er niks van dus kan mis zijn

@Bariwo

Ik ga liefst voor een nieuwe printer, sorry! Toch bedankt voor het aanbod!

Comment

niemand?

Comment

Iemand ervaring met de HP Deskjet 9800 printer?

Groeten Donny

Comment

pak gewoon canon of epson
              www.Klikkerdeklik.be
              Waarom een tijger in de tank , als er een ezel achter het stuur zit ...

Comment

graag maar canon blijkt buiten zijn garantie onbetaalbaar te zijn. En de kwaliteit van het printen zou het zelfde moeten zijn (volgens de winkel).

Comment

Working...
                X